-YOU'RE MY STARLIGHT AMORE...-
_____TENGKU RIDHWANZ_____-THEN...SHOW ME HOW THE STARLIGHT , MY KNIGHT...-
_____NURNAURA_____Naura tertidur pulas selepas menyusui anaknya manakala tengku ridhwanz mengemas tempat makanan naura tadi.
Sesekali dia tersenyum padahal dia jarang nak tunjuk sisi dia yang satu ni. So dia dilabelkan sebagai (the colder guy) ramai wanita mahukan dia..sanggup gadaikan tubuh mereka demi nakkan zuriat dan mereka akan dapat gelaran (miss ridh) . Gelaran tu pun dh istimewa apatahlagi isteri? Berganda² lagi berkuasa ibarat setanding dengan gelaran si suami.
Sebab? Si isteri mengandungkan pewaris dan berhak menggunakan kuasa si suami sesuka hati mereka.
Happy dan senanglah si naura. Tengku ridhwanz duduk di sofa berdekatan dengan katil bakal isterinya dan crib anak mereka.
Iphone dikeluarkan dari poket seluar kerjanya dan mendail nombor someone.
Tut...tut.....
"Halo? Kenapa tengku? Did something wrong or else...i said the wrong information about miss ridh?? "Soal si pemanggil.dia tengah beli karipap tepi jalan walaupun parentsnya kaya.
"Nope...i just want you prepare about my wedding plans...said to my parents about this...i'm gonna bring our miss ridh..."arah tengku ridhwanz. Si pemanggil menghela nafas lega.
Nasib tk salah...kalau tak...say bye² to world...arahan mesti dipatuhi. Lepas dia bayar terus dia masuk kedalam honda civic hitam metalic miliknya dan pecut ke Mansion The Ridh.
Dia tutup panggilan itu dan terdengar suara kesakitan naura.cepat² dia bangun dan menuju ke katil yang dihuni oleh naura tika ini.
"Dear...kenapa ni?? Sakit kat mana? Nak abg call doctor ke? "Soal tengku ridhwanz risau.dia tolong memperbetulkan perbaringan naura.
"S...sakit....naura sakit....abg..."balas naura meringgis kesakitan.tengku ridhwanz terkedu. Dia tak tahu nk redakan!
"Naura nak abg buat apa?? Tell me!"resah dibuatnya. Dia first time macam ni memang blur total lah.
"Abg pergi...ambil kain tuala .. tapi jangan yang besar...pendek je...lepastu rendam dlm air panas...and bawak masuk bilik ni...sakit..." Arah naura lemah.dia tetiba rasa sakit dibawahnya dan perlu gunakan teori mama safwa semasa dia mengandung sebelum ni dan ia berkesan.
Tengku ridhwanz mengangguk cepat.dia tknk naura menanggung kesakitan yang dialami. tengku ridhwanz berlari keluar dari bilik wad vvip itu untuk mencari yang diarahkan oleh naura.
Sayang punya pasal.hailah....itulah... semua perempuan di dunia ni boleh tundukkan para kaum adam hanya melalui mata...bibir...tubuh badan...
Semua diikutkan saja kehendak mereka.Dlm beberapa minit dia kembali dengan semangkuk besar berisi kain tuala pendek dan air panas yang direndamkan sekaligus.
Naura tersenyum saja. Dia berfikir tengku ridhwanz hanya mahukan zuriat saja namun ia melesit jauh. Terlalu mengambil berat tentangnya.
Dia tahu...dia mana ada sesiapa dlm hidupnya. Kawan? Usah dicakap...tiada langsung kerana semua bencikan dia kerana dia dulu ramai diminati oleh ramai pelajar lelaki kerana mukanya yng babyfaces, kulit putih bak sutera, mata hitam bundar...ketinggian pula memang tipe kaum lelaki. Pandai dlm subjek...tpi dia tk sempat ke universiti
Atas sebab dia tiada kewangan dulu sebelum mama safwa menolongnya.Tengku ridhwanz meletakkan mangkuk berisi kain tuala pendek dan air panas diatas meja petak milik hospital .
"So...what should i do naura? "Soal tengku ridhwanz lembut.biarlah dia yang buat semua tu.naura dah perit melahirkan lepastu perlu menahan sakit lepas bersalin. Itulah kenapa darjat wanita lebih tinggi berbanding lelaki.
"Abg...just ambik kain tu...lepastu perah bagi sikit je ada air panas kan? And letak kat perut naura...kat situ yg sakit."balas naura sambil membuka butang baju yang senang dibuka. Jangan risau...naura pakai baju dlm dengan singlet sekali.takdelah seksi- meksoi nanti.
Tengku ridhwanz panas muka.l..letak kat perut?? Dia?? Omg! Mamaaaaa! Anakmu bakal jadi anak derhaka.
Padahal memang ya🌚😌.berchandaaa!!
tengku ridhwanz memerah kain tuala pendek itu sehingga menyisakan sedikit air didlm kain tersebut.
Kemudian dia mendekati katil yang dihuni oleh naura sementara jantungnya mengepam laju.first time kena buat.rasanya dia perlukan seseorang untuk mengajarinya menguruskan ibu mengandunglah..
Hal duit...biar dia settlekan..janji dia tahu cara menguruskan naura nanti jika mengandung kali kedua.eh?
Tengku ridhwanz meletakkan kain itu diatas perut sedikit berisi itu lalu dia menarik kerusi berdekatan dengannya dan duduk disisi katil itu.
Kepalanya mendarat diatas tilam katil dengan mulut dicebikkan.nak manjo² ayanggg!
Naura yang melihat tingkah itu terkekeh kecil.dulu masa dia kena kurung tu mana ada sisi manja ni.dingin dan kejam saja yang ditunjukkan.
Sesekali dia menoleh kearah crib yang menempatkan baby adwa mereka yang tertidur pulas itu .comel saja.gaya tidur bapaknya.
Tangan kecilnya diambil oleh tangan kasar dan berurat milik tengku ridhwanz dan diletakkan diatas kepala jejaka itu.tahu nk dimanjakan ni.
Dia terus mengusap rambut keperangan itu.dia berfikir itu cat rambut saja...rupanya bila tengok rambut si baby adwa memang copypaste ikut bapaknya.
Sikit pun tak ikut dia.syedih tu adalah..tapi dia bersyukur dapat melahirkan baby yang sehandsome bapaknya. Kau ada? Takdekan??
(Maaf kalau patah perkataan jadi tak tebal sebab kiter tersalah tekan and then be like that...ughh...make me mad!)
YOU ARE READING
HER OBSESSION HUSBAND
Romance{NURNAURA QASDINNA} GADIS YANG MASIH SEKOLAH TAPI DAH ADA ANAK?? YA...DIALAH NURNAURA QASDINNA.DIA MENGANDUNG ANAK ORANG KETIKA DIA DICULIK DAN DIHAMILKAN DISAAT UMURNYA YANG MASIH 17 TAHUN. TAPI SEMPAT MELARIKAN DIRI DARI RUMAH MEWAH ITU BERSAMA KA...