Beberapa hari di hospital akhirnya naura dh boleh discharge. Mama safwa yang tahu siapa bapak kepada baby adwa memang panas hati.
Naura je yng boleh pujuk. Mama safwa maafkan janji jaga naura.itu je pesan mama safwa.
Tengku ridhwanz take notes dlm hati,mana² jelah.janji ingat.
Naura bangun dari duduknya perlahan² walaupun tengku ridhwanz tawar diri tolong dia tapi naura menolak lembut. Alasan kata nak bagi pergerakan okay..padahal...
Naura dh menahan kesakitan sikitlah.mereka menuju ke lift untuk ke tingkat utama hospital.
Tengku ridhwanz mencempung anaknya menuju ke kaunter bayaran tapi naura menolak kerana si naura nak bayar tapi dilarang oleh tengku ridhwanz
Naura hanya mengeluh saja.biarlah...dia tahu yang kegembiraan tengku ridhwanz memang tak dapat diungkapkan dengan kata² sebab dia tahu betapa gembiranya tengku ridhwanz memegang baby adwa. Teringat dia masa tengku ridhwanz menangis kerana menghamilinya.
Dia dh maafkan sebab dia tahu kenapa tengku ridhwanz buat sedemikian.ya...obsess....terlalu sayangkan kita and sangup buat apa² je demi dapatkan si naura itu dulu.
Selesai pembayaran kos bersalin naura mereka terus menuju ke kereta Bmw i8 hitam milik tengku ridhwanz.
Yang tak fahamnya...asal parking depan coart basketball?! Ni mesti kerja anak buahnya yang tak bertauliah! Si daniel!! Tu cowok emng gak mateng² sumpah!
Naura pula terngangga melihat kereta mewah import itu.bukan calang² rupanya si tengku ridhwanz.
Tengku ridhwanz membuka pintu belah penumpang dan menyuruh naura masuk .Pintu ditutup dan tengku ridhwanz berjalan menuju ke pintu belah pemandu dan masuk serta ditutup kembali. Enjin dihidupkan dan
"Abg...bawak slow² ye? Naura sakit kat bagian ' itu '..rasa ngilu..." Ucap naura sambil dia memegang perutnya yg kempis itu sambil mendodoikan babynya.
Tengku ridhwanz terkejut sikit.lupa! Yg dia ni suka bawak macam nk ke rahmatullah!
" Ya allah! Sorry dear! Abg lupa...maaf.." lantas kereta audinya diperlahankan. Naura tadi melihat timer meter had kelajuan mencapai 200 km! Ni cepat² nak kemana? Tkde polis pun kejar.
"Uweekkk!! Euhhh....ermmphmm..." Baby adwa merengek dlm dukungan naura. Naura cepat² menyelak blouse yg dibeli oleh tengku ridhwanz tadi. Tengku ridhwanz menelan liurnya dengan kesat. Sabar..lepas kawen terus dia ' ngap ' naura. Tapi lepas naura dh habis pantang lah...siann pula nanti menanggung anak kedua. Eh?
Dia lantas menyusui anaknya yg merengek saat disusui lagi. Dia menepuk punggung baby adwa dan ternyata berat. Tandanya sudah e'ek. (Berak)
"Abg..." Panggil naura lalu memandang ke arah tengku ridhwanz yg sedang memandu . Tengku ridhwanz yg ligat memikirkan hal kerja tersentak. Segera menoleh kearahnya dengan wajah manis. Aik? Tadi bukan kemain serius.
"Yes my dear? Kenapa? Sakit lagi?" Soal tengku ridhwanz sambil dia memandang ke hadapan.
" Baby adwa berak...kita kena tukar..." Balas naura sambil membetulkan bendung yg dililitkan di seluruh tubuh kecil itu. Nasib kecil masa lahir. Dlm 2.2 je. Tapi tk boleh kecil sangat. Kena sedang² je.
Tengku ridhwanz mengangguk lalu diberi signal ke masjid berdekatan. Dia tahu dia ni jahil dh tentang agama tapi dia masih ingat. Itupun sikit. Harap je islam tapi perangai macam ank syaitoon!
Dia mematikan enjin keretanya dan keluar sebelum berlari ke pintu belah penumpang dan membukanya.
Dia mendukung baby adwa sebelum dia menarik perlahan tangan naura dan terus cepat memeluk pinggang ramping milik naura bagi menstabilkan tubuh naura.
Naura hampir saja jatuh sebab badan masih lemah dan lenguh. Dia berjalan perlahan² mengikuti jejak langkah tengku ridhwanz.
Jejaka itu terpaksa menghadkan langkah panjangnya. Naura kan kaki pendek and baru beberapa hari bersalin. Pasti rasa sakit lagi.
Dari 3 langkah ke 1 langkah je. Terpaksa....hummm...(Sorry lama tk update:) Kita sibuk dengan karya gadis kecil milik sugardaddy.)
YOU ARE READING
HER OBSESSION HUSBAND
Romance{NURNAURA QASDINNA} GADIS YANG MASIH SEKOLAH TAPI DAH ADA ANAK?? YA...DIALAH NURNAURA QASDINNA.DIA MENGANDUNG ANAK ORANG KETIKA DIA DICULIK DAN DIHAMILKAN DISAAT UMURNYA YANG MASIH 17 TAHUN. TAPI SEMPAT MELARIKAN DIRI DARI RUMAH MEWAH ITU BERSAMA KA...