.3. bölüm

19 3 0
                                    

Multimedia : elçin

Eve geldiğimizde yani ev mi desem yoksa tatil köyü mü desem bilemedim. Kaç katlıydı ya bu ev araba Garajı olduğuna emin olduğum yere arabayı park ettik. Ve aşağıya indik

Eve girdiğimizde Angelina Jolie havasıyla bize doğru gelen kadına sırıttim. Kadın bana gelip'' Merhaba elvin ben senin halanım hayatım '' dedi.

Böyle hala mı olur olum hala demek için bin şahit ister.

Hizmetli olduğunu sandığım birkaç bayana gülümsedim. Halam diyorum arkadaşlar daha ismini bilmiyorum.. Halam hizmetlerden bir tanesine ''elvin e odasını göster. Ve bavullarıni odasına bırakın'' dedi. Bana dönüp ''canım biz saat 7.30 ta yemek yeriz fakat sen geç geldiğin için senin için bişiler hazırlattim. üzerini değiştirdikleri sonra aşağı inip yemeğini yiyebilirsin''dedi ne uzun konuşmayı bu ''pekala'' deyip hizmetinin arkasından ilerledim...bana odamı gösterip geri çekildi. Ben kapının kolunu asılıp kapıyı açtı....

VAY VAY VAY OHHHHHHAAAAA nedir ya bu...

Oda benim yurt odanmın ×15 katı ama çok eşya yok duvarlar beyaz bir yatak bir gardolab vede ihtiyaç duyabileceğiniz birkaç şey bu zenginliğe bu kadar eşya mı olur?? Odasının içinde bir kapı vardı. açıp içeriye girdim. Tuvaletti benim odam kadar büyükttü... tam arkamı döndüm çıkarken arkamda babam ''elizcim odanı döşemeyi düşündüm fakat senin zevklerini ve hangi renkleri sevdiğini bilmediğim için döşemedim ama yarın müsayitsen seni alışveriş merkezi ne bırakmalısınız söylerim. Odan için istediğin herşeyi al vede kıyafet alışveriş i yap derim ayrıca ben seni bir okula yazdırdım Sevim Koleji pazartesi günü de saat 07.30 da okulda olmalısın şöförü müzik Ramiz bey seni okula bırakır ha bide unutmadan okul kıyafetlerin dolapta al işte bu kredi kartın 18 yaşından küçük olduğun için ek kart açtım. Merak etme ek kart olduğu için sınırsız ee bana sormak istediğin bişey var mı??'' Dedi. Ben kafamı yok anlamında salladım.

Ve odadan gitti. Onun girmesiyle şirinler kızın odaya girmesi bir oldu çok tatlı ve güzeldi.

Siyahın gölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin