Yemek yemek için yemek odasına gittim.
Halam ve ecrin kahvaltı yapıyorlardı.''GÜNAYYYDINN'' dedi. Ecrin bende gülümsedim ve boş tabağına olduğu tarafa oturup kahvaltı yaptım.
Kahvaltı sırasında ecrin halama bu gün alışveriş merkezi ne gideceğiniz anlatıyordu.
Halam ecrin e gülümseyip ''kendinize dikkat edin dedi''
Ben kafamı onaylar anlamında sallayıp bit salatalık ağzıma attım.
Ecrin bana dönüp ''hadi ama hazırlan alım alışveriş yapmayı çok severim dedi''
Gülümseyip sofradan kalktım. ve büyük merdivenlerden odama çıkıp. Üstümü değiştirdim. Altıma kot pantolon üstünede üzerinde WHAT! Yazan kazağımı geçirdim elime telefonu alıp çantamıda boyundan geçirdim. Aşağı koşar adımlarla inip mutfağa girip tatlı kadına selam verip suyu nerden alacağımı sordum kadın salona gidip oturmamı istedi. Aslında ben alabilirim. Zahmet etmesine gerek yoktu.
Ama sözümü geçiremedim. Gittikçe o adamı seviyordum. Alışverişi gerçekten çok severim ama yurtta alışverişi sadece bayramlarda ve özel günlerde herkeze 1-2 parça alınırsa.
Suyun gelmesiyle düşüncelerimden sıyrılıp. Kadına gülümsedim suyumu içip masaya koydum.
Ecrin in odasına gitmeye karar verdim. Ve kapısını tıkladım. ''Girrr'' sesini duyunca hemen kapıyı açıp içeri daldım.
''Vayyy çok güzel olmuşsun'' dedim evet çok güzeldi ama bir alışveriş merkezi için biraz fazla değilmiydi? ?
Aşağıya inip kapıya çıktık. Özel şöförümüz bizi alış veriş merkezi ne bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın gölgesi
ChickLitElvin yurtta büyümüş bir genç kız yeni hayatındaki serüvenini sizleri bekliyor ☆☆☆☆☆10 numara 5 yıldız vote ve yorumlarınızı bekliyorum sizi seviyorum. ...♡♡♡