Voleybolcular🫡🩷Siz;
BUGÜN BULUŞUYORUZ
AHGAGSGAGSGAGAAGAGAGG
NE GİYCEM
NE HİYVEM
HELP
AAGGAGAGAGAGAGGAG
YA GRÇ KALAIRDAMFox;
Biri şunu çevirebilir mi acabaHyuka;
Beom dur size gelim ben
Birlikte geçerizSiz;
TAMSM
BEKELYİRDM
BENDE DUŞA GTİEŞMWinter🥶;
Beomgyu beni bazen çok korkutuyo biliyo musunuzSiz;
Sus bw ywllızGörüldü✔️✔️ 18.05
Fox;
LAN KAİ VE BEOMGYU MALLARI
NERDESİNİZ
SOOBİNLERDE GELDİ SİZİ BEKLİYPRUZHyuka;
Gelziiikkk
Abartma 5 dk geç kaldık
Şimdi giriyoz içeriİletildi 20.03✔️
+++
Beomgyu ve kai, kai'nin motoruyla gelmişlerdi. Aslında tam saatinde gelmişlerdi fakat kai kapının önündeki başka bir motoru beğenmiş yaklaşok 10 dakika beomgyu'ya motoru övmüştü. Sonunda yeonjun'un da mesajıyla cafenin içine girebilmişlerdi. Beomgyu masa birazcık göz gezdirdi. Winter ve yeonjun yan yana oturmuşlardı karşılarına ise karina ile soobin oturmuştu. Soobinin yanında telefonuyla oynayan bir Taehyun vardı. Taehyunun tam önü yani yeonjunun yanı birde masanının ucu boştu. Beomgyu daha fazla bekletmemek adına kaiyi çekiştirerek masaya geldi. Onların geldiğini gödüklerinde herkesin kafası hatta şaşırtıcı bir şekilde taehyunda kafasını onlara çevirmişti. Onları gören soobin gülümseyerek "hoşgeldiniz otursanıza" demişti. Beomgyu hemen taehyun'un karşısındaki yere oturmuştu. Garson geldiğinde herkesnistediklerini sipariş vermişti. Geriye ise taehyun ve beomgyu kalmıştı.
"Karamel latte" dedi beomgyu. Bu sırada beomgyu fark etmesede beomgyu'yu süzen taehyun garsona dönerek "aynısından" demişti. Evet bu kadar küçük bişey bile beomgyu'nun kalp krizi geçirmesine yetiyordu. Siparişler geldiğinde sohbet daha çok derinleşmişti. Karina ve winter,soobşn ilede yeonjun kendi aralarında gülüşüyordu genel olarak. Hala ağızlarını açıp tek kelime etmeyen taehyun-beomgyu ikilisini fark eden kai ortama el atması gerektiğini fark etti."Eee taehyun nasılsın" dedi kai. Beomgyu sohbet etmeyi beklemediği için gözleri pörtlemişti.
"İyidir senden bro?" BRO MU?? Taehyun insanlara ne zamandan beri bu kadar sıcak davranıyordu? Yoksa soğukluğu bana mı özeldi? Ya benden nefret ediyosa? Diye düşüncelere dalmıştı.
"Kanka senin instayı gördüm ünlüsün baya ha" demişti kai. Kanka falan bunlar ne ara yakınlarştı amk diye düşünüp kai ve taehyunun sohbetini dinliyordu beomgyu."Valla bende anlamadım bro bi tane video patladı gitti anlamadım"
"Voleybolda oynuyosun sen dimi"
"Evet evet"
"Bizim beomgyuda oynamayı çok sever" demişti kai şeytani bir sırıtışla. Taehyunun gözleri beomgyuyu buldu.
"Aaa cidden mi" demişti. Beomgyu ise kafa sallamakla yetindi. Beomgyu'nun gerginliğini fark eden yeonjun sohbetlerine dahil oldu.
"Taehyun sen nerde oturuyodun? Yakınsak birlikte gidelim"
"Köprünün arka sokağındayım ben. Sen?"
"Haaa uzakmış. Aaaa beomgyuda orda oturuyo tesadüfe bak sen ahahah. Birlikte gidersiniz artık."
"Tabii bırakırım ben onu." Beomgyu bunu duyduğunda içtiği karamel lattesi boğazına kaçmıştı. Öksürüyordu. Öksürüğü bittiğinde kısık bir sesle konuşmaya başladı
"Zahmet olmasın"
"Nolcak birlikte gidelim işte" dedi taehyun omuz silkerek. Dışarıdan soğuk ve yavşak görünümlü taehyunun arkadaşlarına karşı aslında nr kadar sıcak ve konuşkan olduğunu fark etmişti beomgyu. Biri ona ilk adımı attığında karşılığını veriyordu taehyun. Yaklaşık 2 saat daha sohbet ettiler hep birlikte. Tarhyunla doğrudan konuşamasada beomgyu sohbetin içinde ona kısa cevaplar vererek konuşmayı başarmıştı.
"Saat geç oldu ben kalkayım artık." Dedi winter
"Ay dur bende seninle geliyim malum saat geç" demişti karina onunla birlikte kalkarken.
"Soobsoob bizde kalkalım hadi."
"Olur aşkıımm"
"Bende kalkayım acil bi işim çıktı" dedi kai bu sefer rol yaparak. Telefonunu alıp sanki cidden acelesi varmış gibi kalkmıştı. Şimdi ise koskoca masasa taehyun ve beomgyu tek kaşmışlardı. Taehyun karamel lattesindeki son yudumuda aldığında yüzüni ekşitmişti.
"Bi sorun mu var?" Dedi beomgyu endişeyle
"Ah hayır sadece son kısmı fazla tatlı geldi." Dedi taehyun gülerek
"Anladım" dedi beomgyu ifadesiz bir şekilde. Bugün stresten neredeyse hiç gülmemişti. Gerçek o çocuksu karakterini hiç konuşturmamıştı. Aksine köşede suspus oturmuştu genel olarak. Taehyun ortamdaki gerginliği ve sessizliği fark edince konuşmayı başlattı.
"Hadi bizde kalkalım daha saat geçmeden"
"Oluur"
"Motorun hemen şurda gel hadi"
"Oha motorun mu vaarr" dedi beomgyu bir kez daha aşık olarak. Motoru gördüğünde bu motorun sabah kai'nin ayılıp bayıldığı motor olduğunu fark edince gözleri büyüdü. Taehyun beomgyu'nun bu haline kıkırdadı.
"Noldu beğendin mi" dedi taehyun sırıtarak
"Bu kai'nin sabah ayılıp bayıldığı motor"
"Hee o yüzden bizi beklettiniz demek" dedi alaycı bi tonda taehyun. Buna karşın beomgyu utanmıştı ve kafa sallamakla yetinmişti.
"Hadi atla" dedi beomgyu'nun kucağına kaskı atarken taehyun
"Heyy sen ne takacaksın"
"Bişey olmaz hadi takta bin" dedi taehyun motora yerleşirken. Beomgyu omuzlarını silkip kaskı taktı ve taehyun'un arkasına bindi. Kalbi o kadar çarpıyorduki bunu taehyunun fark etmemesi için dua ediyordu. Bugün olankara hâlâ inanamıyordu.
__________
Uzun uğraşlar sonucunda buluşturduuuuuummmm alfmlfföödçsçöçs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reckless Guy- Taegyu
Teen Fiction+KAZAKLI CRUSHIM ÇOK İYİ DEĞİL Mİ - Lan o bizim takımda