Ep-23

28 2 1
                                    


"Beom?"

Başımı telefonumdan kaldarırak sesin geldiği yöne baktığımda dibimde taehyuna ait bir çift göz gördüm.

"Hm"

"Tadına baksana şunun"

Elindeki kaşığı dökülmesin diye diğer elinide altına koyup soğuması için üflerken oldukça tatlı görünüyordu.

"Heyy hani sadece makarna yapcaktın çorba ne alaka"

"Sus ve iç iyileşemezsin yoksa"

İçtiğim çorba ile öksürmeye başladım

"Öhhö öhhö taehyun bu ne böyle"

"Tadı kötü biliyorum ama sağlıklı"

"Ya grip değilimkii"

"Ayağının iyileşmesi için içmen lazım"

"Ama taehyun" dedim aegyo ile. O ise bana gülerek çorba içiriyordu.

İçtiğim çorba bittikten sonra beni kucaklayıp odama doğru gitmeye başladı.

"Heeyy nereye"

"Koca bebeğimi uyutmaya"

"Yah! Bebek değilim ben!"

"Hmhm belli oluyo"

Beni yatağa yatırdıktan sonra üstümün tamamen örtülü olduğundan emin olup kafamı okşayarak kapıya yönelmişti.
Belkide adım atma sırası bendedir ha?

"Taehyun" sesim beklediğimden titrek çıkmıştı. Sesimin titrekliği nedeniyle taehyun korkarak bana dönmüştü. Bu haline sırıttım.

"Beomgyu?"

"Şey.."

"Bişey mi oldu? Ayağın mı ağrıyo? Dur altına yastık koy-" oldukça telaşlı çıkan sesini kesmiştim.

"Benimle uyu"

"Ha"

"Yani şey istemezse-"

"Kay bakalım koca bebek"

"Rahatsız olmazsın dimi"

"Senden mi?" Evet kalbimi teklemişti şuan.

Tek kişilik yatağımda yana kaydım. Ona açtığım yere yattı. 2-3 dakika öyle bekledikten sonra elini beline koyup beni iyice kendine çektikten sonra kafasını boynuma yaslamıştı. Anın verdiği huzurla uyuyakalmıştım.

Sabah gelen kapı tıkırtısı sesine gözümü açmıştım. Tabiri caizse..taehyunla sarmaş dolaştık. Neydik bu biz bu çocukla? Herkese karşı bu kadar soğuk olan okulun "bad boy" çocuğu nşye bana karşı böyle ilgiliydi? Peşinde okulun en güzel kızları dolandığı halde.
Beni düşüncelerimden ayıran şey annemin çat kapı odaya dalmasıydı. Tabii kapının açılma sesine taehyunda sıçrayarak uyanmıştı. Annem koşarak gelip bana sarılmıştı. Taehyunun kim olduğunu sormayı es geçerek. Ki bu beni rahatlatmıştı.

"Oğlum noldu sana yeonjunun annesinden duydum! Noldu bacağına?! Niye haber vermedin!" Diye vücudumda başka bir yerimde hasar var mı diye imcelerken aynı zamanda sorularını sıralıyordu.

"Anne anne hey sakin ol"

"Nası sakin olayım yavrum. Hih ayağın çok acıdı mı" dedi ağlamaklı bir sesle.

"Acıyodu ama daha iyiyim anne önemli bişey değil"

"Önemli bişey dediğin alçıya almışlar ayağını oğlum!" Beni azarlama işini sonraya bırakıp yatakta bağdaş kurmuş. Yeni uyandığı her halinden belli olan taehyuna döndü. "o kim oğlum arkadaşın mı? Daha önce hiç görmedim"

"Merhaba efendim. Ben taehyun"

"Ayy eli yüzüde düzgünmüş. Çokta yakışıklıymışsın"

"Anne!" Dedim uyarırcasına

"Beomgyuya sen mi göz kulak oldun,çok sağ ol yavrum" dedi annem taehyunun saçını okşarken

"Lafı bile olmaz efendim"

"Ben size kahvaltı hazırlayayım" diyerek odamdan çıkmaya yeltendi annem

"Efendim siz nöbetten gelmediniz mi yorgunsunuzdur. Ben halled-"

"Aaa taehyuncum duymamış olayım!" Diyerek çıktı.

"Annen çok tatlı beom"

"Ya ya sen bide bana sor"

"E ama haklı kadın! Niye haber vermedinki?"

"Telaşlandırmak istemedim ya annem gibi başlamasana" dedim sahte bir ağlamayla.

"Ay tamam ağlama hemen koca bebek!"

"Heeey!"

Kıkıradadı. "Hadi gel banyoya götüreyim seni"

Ben ondan destek alacağımı sanarken o beni sırtlamıştı...yine.

"Yah! Kendim yürüyebilirim"

"Çok konuşma shh"

Taehyunun yardımıyla gündelik işleri halletmiş annemle birlikte kahvaltı yapmıştık. Taehyunun annemin yanınsa bir süt çocuğa dönmesi oldukça komikti. Cidden neden anneme karşı bu kadar saygılıydı?

"Ben artık kalkayım efendim"

"Yaa biraz daha kalsaydın oğlum"

"Rahatsızlık vermeyeyim. Bir şeye ihtiyacınız olursa hemen bana haber edin"

"Ne rahatsızlığı oğlum. Asıl ben teşekkür ederim. Beomgyuya sahip çıkmışsın"

"Lafı bile olmaz efendim"

"Dur dur sana bişey getircem. Burda bekle oğlum beni." Diyerek yanımızdan gitmişti annem.

"Nerde o serseri motorcu taehyun? Annemin yanında süt dökmüş kediye döndün." Dedim kahkahalarımın arasınsa. Taehyunun bu hali komik geliyordu doğal olarak.

"Heyy annen çok tatlı bi kadın. Ayrıca bişey olursa hemen beni arıyosun"

"Yeterince rahatsızlık verdim zat-"

"Beomgyu inan bana rahatsız olsaydım koşa koşa yanına gelmezdim. O yüzden saçma salak şeylee düşünme" ağzımı açacağım sırada annem elinde bir kapla gelmişti.

"Al oğlum kek yapmıştım. Yersiniz evde"

"Ohh hiç gerek yoktu çok sağ olun"

"Gerek olmaz mı yavrum shh duymamış olayım. Sık sık gel bize"

"Gelirim teyzeciğim" anneme öpücük atıp bana imalı bakışlarını gönderdikten sonra gitmişti...

_____

Çok cringe oldu😭

Reckless Guy- TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin