Elimdeki baklava poşeti ve yanımdaki Ebrar ile kapı ziline bastım.
Bismillahirrahmanirrahim.
İçerideki konuşmaları boğuk da olsa duyabiliyordum.
"Kız Aysel, geldi benim ünlü kızlar!"
Hâle Teyze'nin adım seslerini ve gelen boğuk seslerini rahatlıkla duyuyorduk.
Allah'ım sen bize az sorulu bir gün nasip et.
Kapı açıldı, Hâle Teyze, ağzı kulaklarındayken bize bakıyordu.
"Hoşgeldiniz, Efsun kızım, Ebrar kızım, geçin içeri, diğerleri de orada." dedi Hâle Teyze.
Eğilip Hâle Teyze'nin elini öptüm.
Adettendir.
Ebrar da Hâle Teyze'nin elini öptü.
"Sağol Hâle Teyzeciğim." dedi Ebrar.
Hâle Teyze de çok tatlı kadın.
"Hâle Teyzem, hoşbulduk, ben baklavaları nereye koyayım?" dedim Hâle Teyze'ye.
"Ay ne zahmet ettiniz Efsun kızım, koy mutfağa." dedi Hâle Teyze ve Ebrar'ı içeri geçirdi.
Ben de mutfağa gittim ve masanın üstüne koydum.
Kız şuraya mı koysaydım?
Aman, boşver.
İçeri gittim ve diğer komşulara da merhaba diyip Ebrar'ın yanına oturdum.
Hepsi de dedikoducu teyze herhalde.
"Efsun kızım, neler yapıyorsun?" dedi Zeynep Teyze.
Her saniye onu düşünmekten başka yaptığım bir şey yok.
Kes sesini Efsun, boş yapma.
"Ne yapalım Zeynep Teyze, iş, güç." dedim ve kahvemden bir yudum aldım.
"Efsun kızım, geçen magazin haberinde gördüm elin gavur topçusuyla ayrılmış mısınız falan diyordu." dedi Gülgün Teyze.
Eyvah, Jude nereden çıktı ya?
Ayrılalı 5 ay falan oldu, hâlâ haber yapıyor meymenetsizler.
"O mu Gülgün Teyzeciğim? O...Şey. Benim eski sevgilim, Gülgün teyze." dedim güçlükle.
Allah'ım bu konuya nereden geldik ya?
"Niye ayrıldınız ki kızım?" dedi Hâle Teyze.
Hiç sorma Teyzem ya!
"O İspanya'da ben Türkiye'de, uzaktan olmaz dedik." dedim ve kahvemden bir yudum daha aldım.
"Ay iyi ki de ayrılmışlar, çocuğu bir görseniz! Böyle bir kibir, kıskanmalar... Ben hiç yakıştıramadım!" diye atladı Ebrar araya.
Maşallah Ebrar, vur dedik öldürdün kızım!
Teyzler "Aaa!" diye kınayan bir ses çıkardılar.
Çocuğu da yerim dibine gömdüler!
Sana ne kızım, gömsünler.
Heye hatta benim yerime de gömsünler!
"Efsun kızım, bak, gençsin, güzelsin, terbiyelisin, işin var gücün var, hemen öyle gönlünü kaptırma kızım. Kerem buraya taşındığından beri elimizde büyüdün kızım, hiçbirimiz senin kötülüğünü istemeyiz." dedi Aysel Teyze.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gel, gel, sarışınım gel | baris alper yılmaz
Fanfiction[UYARI!: Bu kurgu İlkin Aydın'ı linçlemek adına yapılmamıştır, (aksine çok seviyorum.] Kerem Aktürkoğlu'nun kuzeni, İtalya Voleybol Kadınlar Ligi'ni lider bitiren Imoco Volley Conegliano'dan Vakıfbank'a transfer olan, fanatik bir Galatasarylı Efsun...