"Venya?" 𝐼 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑛𝑎𝑚𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑎𝑤𝑦𝑒𝑟 𝑎𝑠 𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏 𝑒𝑥𝑝𝑙𝑎𝑖𝑛𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑝𝑢𝑟𝑝𝑜𝑠𝑒 𝑜𝑓 𝑜𝑢𝑟 𝑚𝑎𝑟𝑟𝑖𝑎𝑔𝑒. "Yeah, Venya Solovyova. She will help us" 𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏 𝑠𝑎𝑖𝑑. 𝐼𝑡'𝑠 𝑠𝑡𝑢𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑑𝑒𝑎 𝑡𝑟𝑢𝑙𝑦! 𝐻𝑒 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑚𝑦 𝑙𝑒𝑔𝑎𝑙 𝑔𝑢𝑎𝑟𝑑𝑖𝑎𝑛 𝑛𝑜𝑤! 𝐻𝑒 𝑖𝑠 𝑠𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑓𝑟𝑒𝑒..
『••✎••』
𝑀𝑦 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑟𝑎𝑐𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛.. 𝑀𝑎𝑦𝑏𝑒 𝑚𝑜𝑟𝑒 ℎ𝑖𝑔ℎ𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑡𝑖𝑚𝑒. 𝐿𝑜𝑔𝑎𝑛'𝑠 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑖𝑠 𝑟𝑖𝑝𝑝𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑚𝑦 𝑣𝑖𝑠𝑖𝑜𝑛. 𝑇ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑣𝑒𝑠 𝑜𝑓 𝐸𝑣𝑎𝑛 𝐵𝑒𝑛𝑗𝑎𝑚𝑖𝑛'𝑠 𝑠𝑒𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑒𝑙𝑒𝑐𝑡𝑟𝑖𝑐𝑎𝑙 𝑠ℎ𝑖𝑣𝑒𝑟𝑠 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑚𝑦 𝑏𝑎𝑐𝑘𝑏𝑜𝑛𝑒. 𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑝𝑎𝑙𝑚𝑠 𝑜𝑛 𝑚𝑦 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠. "I'm here with you" ℎ𝑒 𝑎𝑠𝑠𝑢𝑟𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑙𝑜𝑤 𝑐𝑎𝑙𝑚 𝑣𝑜𝑖𝑐𝑒. 𝐻𝑒 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑚𝑦 ℎ𝑎𝑛𝑑 & 𝑝𝑒𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝑖𝑡.
"Don't worry" 𝑣𝑒𝑛𝑦𝑎 𝑝𝑎𝑡𝑡𝑒𝑑 𝑚𝑦 𝑏𝑎𝑐𝑘. 𝑀𝑎𝑛𝑛𝑛, 𝑠ℎ𝑒 𝑖𝑠 𝑠𝑜 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙!! 𝐴𝑙𝑠𝑜 𝑠𝑜 𝑐𝑙𝑎𝑠𝑠𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑟𝑒𝑎𝑡!!
"So, the case is .. " 𝑡ℎ𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡𝑖𝑐𝑒 𝑒𝑥𝑝𝑙𝑎𝑖𝑛𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑠𝑒.. 𝑆𝑜𝑜𝑛 𝑉𝑒𝑛𝑦𝑎 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑 𝐸𝑣𝑎𝑛 𝐵𝑒𝑛𝑗𝑎𝑚𝑖𝑛 𝑎𝑠 𝐸𝑣𝑎𝑛 ℎ𝑎𝑑 𝑎 𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡𝑖𝑜𝑛. "The matter is.. In which law my nephew can be the legal guardian of my daughter?" 𝐻𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. 𝐻𝑖𝑠 𝑑𝑎𝑢𝑔ℎ𝑡𝑒𝑟? 𝐻𝑢ℎ? "Of course as he is her husband, it's legal" 𝑉𝑒𝑛𝑦𝑎 𝑟𝑒𝑝𝑙𝑖𝑒𝑑, 𝑤𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑢𝑟 𝑚𝑎𝑟𝑟𝑖𝑎𝑔𝑒 𝑐𝑒𝑟𝑡𝑖𝑓𝑖𝑐𝑎𝑡𝑒 𝑖𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑚. 𝐸𝑣𝑎𝑛 𝐵𝑒𝑛𝑗𝑎𝑚𝑖𝑛'𝑠 𝑗𝑎𝑤 𝑑𝑟𝑜𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑡𝑒 𝑜𝑓 𝑎𝑙𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑏𝑟𝑜𝑘𝑒𝑛.
『••✎••』
"I can't believe" 𝐼 𝑗𝑢𝑚𝑝𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑒𝑥𝑐𝑖𝑡𝑒𝑚𝑒𝑛𝑡. 𝑉𝑒𝑛𝑦𝑎 𝑓𝑙𝑎𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑎𝑛 𝑖𝑚𝑝𝑟𝑒𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒 . "Venya - Venya ma'am thank you" 𝐼 ℎ𝑢𝑔𝑔𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟. 𝑆ℎ𝑒 ℎ𝑢𝑔𝑔𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎𝑛 𝑤𝑎𝑟𝑚 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒.
"𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻? We can re open that old case now!" 𝑆ℎ𝑒 𝑠𝑢𝑔𝑔𝑒𝑠𝑡𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑟 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒 𝑓𝑎𝑑𝑒𝑑 𝑤𝑒 𝑠ℎ𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑎 𝑔𝑎𝑧𝑒. "But-" 𝐼 𝑝𝑎𝑢𝑠𝑒𝑑. "But? What but? Don't be scared! I never losed!" 𝑆ℎ𝑒 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑝𝑟𝑜𝑢𝑑𝑙𝑦. 𝑊𝑒𝑙𝑙, 𝑛𝑜 𝑑𝑜𝑢𝑏𝑡.
"What's the plan?" 𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑, 𝑑𝑜𝑢𝑏𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑜𝑟𝑒. "Well then listen! We have to wrap things up first!
『••✎••』
𝐼 𝑠𝑎𝑡 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑜𝑑𝑒𝑛 𝑐ℎ𝑎𝑖𝑟 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑜𝑝𝑒𝑠 & 𝑢𝑛𝑘𝑛𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑛𝑥𝑖𝑒𝑡𝑖𝑒𝑠 𝑓𝑢𝑙𝑙 𝑚𝑦 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠. 𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏 𝑓𝑙𝑎𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑎 𝑐𝑜𝑚𝑓𝑜𝑟𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒 𝑎𝑡 𝑚𝑒. 𝑉𝑒𝑛𝑦𝑎 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑐ℎ𝑒𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑝𝑒𝑝𝑎𝑟𝑠 𝑜𝑢𝑡, 𝑠𝑚𝑖𝑟𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑚. 𝑆ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑤𝑒 𝑡𝑟𝑢𝑠𝑡 ℎ𝑒𝑟? 𝑆ℎ𝑒 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒𝑑 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑢𝑓𝑓𝑠 𝑜𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑜𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑎𝑏𝑙𝑒. 𝑆ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑢𝑠. 𝑆ℎ𝑒 𝑙𝑖𝑝 𝑠𝑦𝑛𝑐𝑒𝑑 '𝐷𝑜𝑛'𝑡 𝑤𝑜𝑟𝑟𝑦' 𝑤𝑒 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑠𝑤𝑒𝑟.
𝑆ℎ𝑒 𝑖𝑠 𝑔𝑒𝑛𝑖𝑢𝑠 𝑛𝑜 𝑑𝑜𝑢𝑏𝑡. 𝐼 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑡 𝐵𝑒𝑛𝑗𝑎𝑚𝑖𝑛'𝑠 𝑚𝑎𝑛𝑠𝑖𝑜𝑛 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟 𝑚𝑦 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑. 𝑆ℎ𝑒 𝑖𝑠 𝑎 ℎ𝑎𝑐𝑘𝑒𝑟! 𝑆ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝐶𝐶𝑇𝑉 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑚𝑎𝑛𝑦 𝑜𝑓 𝑖𝑚𝑝𝑜𝑟𝑡𝑎𝑛𝑡 𝑐𝑙𝑖𝑝𝑠. 𝐿𝑖𝑘𝑒, 𝑎𝑏𝑢𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒, 𝑑𝑟𝑢𝑔𝑔𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒, 𝑠ℎ𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑚𝑎𝑓𝑖𝑎𝑠, 𝐵𝑒𝑛𝑗𝑎𝑚𝑖𝑛 𝑐ℎ𝑒𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑖𝑙𝑙𝑒𝑔𝑎𝑙 𝑠𝑡𝑜𝑐𝑘𝑠 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑤𝑒 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟𝑔𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠ℎ𝑒 𝑡𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑝𝑎𝑝𝑒𝑟𝑠 𝑎𝑠 𝑚𝑎𝑛𝑦 𝑎𝑠 𝑝𝑜𝑠𝑠𝑖𝑏𝑙𝑒.
𝑊𝑒 𝑠𝑡𝑜𝑜𝑑 𝑢𝑝 𝑡𝑜 𝑟𝑒𝑠𝑝𝑒𝑐𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡𝑖𝑐𝑒.
𝐻𝑒 𝑒𝑥𝑝𝑙𝑎𝑖𝑛𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑠𝑒. 𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑡𝑜𝑜.. 𝐻𝑖𝑠 𝑙𝑎𝑤𝑦𝑒𝑟 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑. "At first I'd like to call miss sorry mrs, 𝒀/𝒏" ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑.. 𝑀𝑦 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑏𝑒𝑎𝑡 𝑟𝑎𝑐𝑒𝑑 𝑓𝑎𝑠𝑡𝑒𝑟.
"Congratulations for your marriage ms. 𝗬/𝗻! I didn't hope you to re open the case again." 𝐻𝑒 𝑐𝑜𝑛𝑣𝑒𝑟𝑠𝑒𝑑.
"Why? Thinking Truth will win?" 𝐼 𝑠𝑚𝑖𝑟𝑘𝑒𝑑. 𝐻𝑒 𝑙𝑒𝑡 𝑜𝑢𝑡 𝑎𝑛 𝑢𝑔𝑙𝑦 𝑠𝑎𝑟𝑐𝑎𝑠𝑡𝑖𝑐 𝑐ℎ𝑢𝑐𝑘𝑙𝑒. 𝐼 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑣𝑒𝑛𝑦𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑙𝑖𝑘𝑒 '𝑡ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑚𝑦 𝑔𝑖𝑟𝑙' 𝐼 𝑒𝑛ℎ𝑎𝑙𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑝𝑟𝑜𝑢𝑑𝑛𝑒𝑠𝑠. "I know truth will win! Like every time.. Like last time..." 𝐻𝑒 𝑎𝑛𝑠𝑤𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑠𝑎𝑟𝑐𝑎𝑠𝑡𝑖𝑐𝑎𝑙𝑙𝑦. 𝐼 𝑠𝑚𝑖𝑟𝑘𝑒𝑑. "So, let's prove that truth wins all again... As I mentioned last time you did it for your fellow boyfriend!! Sorry now husband!! 𝗣𝗮𝗿𝗸 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻... I was right!" 𝐻𝑒 𝑠𝑚𝑖𝑟𝑘𝑒𝑑 𝑖𝑛 ℎ𝑎𝑙𝑓 𝑦𝑒𝑙𝑙. "What-" 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑜𝑛 ℎ𝑎𝑙𝑓 𝑤𝑎𝑦 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑠𝑝𝑜𝑘𝑒 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛 "You married him! And took the legal guardian title from him just after it!! You got no way denying it!"
"So there's no use of this debate... It's already proved that you did it all because of him!" 𝐻𝑒 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑙𝑒𝑡𝑒𝑑
"Objection your honor! I have to say too..." 𝑉𝑒𝑛𝑦𝑎 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑟𝑟𝑢𝑝𝑡𝑒𝑑.
𝑇ℎ𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡𝑖𝑐𝑒 𝑔𝑒𝑠𝑡𝑢𝑟𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑡 𝑣𝑒𝑛𝑦𝑎 𝑠𝑝𝑒𝑎𝑘 𝑏𝑦 𝑤𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑. "So.. To my opposition lawyer...It seems like, He is so much in to tricking and winning... Yeah who wouldn't try this... As it's the easiest way to WIN without EFFORTS"
"Ms. Venya!" 𝐻𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑟𝑟𝑢𝑝𝑡𝑒𝑑 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡𝑖𝑐𝑒 𝑤𝑎𝑣𝑒𝑑 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑡𝑜 𝑠𝑡𝑜𝑝
"So let me show him how to win... In the right way! First of all... We got to remember the points I'm going to prove it here today!
1. He abused my client
2. He is a black guard
Let's go with the first for now... 𝗬/𝗻 take that jacket off.. Well now my opposition is going to ask if I have the proof that Evan Benjamin has done it, unfortunately yes!" 𝑆ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑... 𝐼 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑡ℎ𝑒 𝑗𝑎𝑐𝑘𝑒𝑡 𝑜𝑓𝑓. 𝑆ℎ𝑒 𝑡𝑢𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑢𝑔𝑒 𝑚𝑜𝑛𝑖𝑡𝑜𝑟 𝑜𝑛 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑟𝑒𝑚𝑜𝑡𝑒
𝑇ℎ𝑒 𝑣𝑖𝑑𝑒𝑜 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑒𝑑 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑣𝑢𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑐𝑎𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝐶𝐶𝑇𝑉 𝑐𝑎𝑚..
"Tha- That's - that's an edit" 𝐸𝑣𝑎𝑛 𝐵𝑒𝑛𝑗𝑎𝑚𝑖𝑛 𝑓𝑟𝑒𝑎𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑝𝑜𝑖𝑛𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑛𝑖𝑡𝑜𝑟.
"Hope now.. We proved the 1st point... Now time for the second one" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑤𝑖𝑝𝑒𝑑 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑠ℎ𝑜𝑤𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑐ℎ𝑒𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑢𝑛𝑑 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑎𝑔𝑒 𝑟𝑜𝑜𝑚. 𝑁𝑒𝑥𝑡 ℎ𝑖𝑚 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑠ℎ𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑚𝑎𝑓𝑖𝑎. "About him-" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑝𝑜𝑘𝑒 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑓𝑖𝑎.. 𝑆ℎ𝑒 𝑙𝑒𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑝𝑒𝑝𝑎𝑟𝑠
YOU ARE READING
Kinks & kisses PJM✓ 18+
Romance"𝙰𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚆𝚎𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚍𝚊𝚍𝚍𝚢, 𝚕𝚘𝚟𝚎?" 𝘩𝘦 𝘸𝘩𝘪𝘴𝘱𝘦𝘳𝘴 "𝚂𝚝𝚛𝚙 & 𝚜𝚑𝚘𝚠 𝚖𝚎! 𝚜𝚑𝚘𝚠 𝚖𝚎 𝚑𝚘𝚠 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚠𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚍𝚊𝚍𝚍𝚢" 𝘏𝘦 𝘤𝘰𝘮𝘮𝘢𝘯𝘥𝘴. 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘴𝘩𝘰𝘸 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘵𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘩...