Chapter 7 : 𝐼𝑑𝑔𝑎𝑓? 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦?

34 15 2
                                    

𝑇ℎ𝑎𝑡 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑑𝑟𝑒𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ𝑚𝑎𝑛 𝑜𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟 𝑓𝑜𝑟 𝑚𝑒

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝑇ℎ𝑎𝑡 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑑𝑟𝑒𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ𝑚𝑎𝑛 𝑜𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟 𝑓𝑜𝑟 𝑚𝑒. 𝑆𝑜𝑜𝑛 𝐼 𝑚𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒𝑑 𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 𝑚𝑒.
"So popular heartthrob lady?" 𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏 𝑎𝑑𝑟𝑒𝑠𝑠𝑒𝑑. 𝐼 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑚𝑢𝑠𝑒𝑑. "Trust me every man were talking about you!" 𝐻𝑒 𝑖𝑛𝑓𝑜𝑟𝑚𝑒𝑑
"Same.. All the chickens were simping for you too" 𝑠𝑎𝑚𝑒 𝑙𝑖𝑛𝑒𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑒𝑥𝑝𝑙𝑖𝑐𝑖𝑡. 𝐻𝑒 𝑐ℎ𝑢𝑐𝑘𝑙𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 '𝑤ℎ𝑎𝑡?' "Yeah!" 𝐼 𝑎𝑠𝑠𝑢𝑟𝑒𝑑. 𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏 𝑝𝑖𝑛𝑛𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛𝑠𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑙𝑙. "Mami? Jealous?" 𝐻𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑠𝑚𝑖𝑟𝑘𝑖𝑙𝑦 "me?? No-ho" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑏𝑒𝑛𝑒𝑎𝑡ℎ 𝑎 𝑐ℎ𝑢𝑐𝑘𝑙𝑒. "I won because of you" ℎ𝑒 𝑐𝑟𝑒𝑑𝑖𝑡𝑒𝑑 𝑚𝑒 "for me?"
𝐻𝑒 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑒𝑑 "For you mami! You are my lucky charm" ℎ𝑒 𝑓𝑙𝑖𝑟𝑡𝑒𝑑. 𝐼 𝑐ℎ𝑢𝑐𝑘𝑙𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑑𝑖𝑠𝑏𝑒𝑙𝑖𝑒𝑓..  "Benjamin will arrive at any time go to your room" 𝐼 𝑟𝑒𝑚𝑖𝑛𝑑𝑒𝑑 "Benjamin? Benjamin! Come with me" ℎ𝑒 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑚𝑒 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑖𝑡 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 𝑢𝑠.. "We have to do something!" 𝐻𝑒 𝑟𝑒𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑. "Got any suggestions?" 𝐼 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. "Let me think!"
"I wish I could be out of the sight"
"Correct!"
"What?"
"Stay out of sight"
"What do you mean?"
"Escape!"
"Escape?"
"Escape!"
"Escape out from here.. Some where in the country but far!" 𝐻𝑒 𝑎𝑑𝑑𝑒𝑑. "But, where?" 𝐼 𝑡𝑒𝑛𝑠𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑖𝑚. "Any friend?" 𝐻𝑒 𝑠𝑢𝑔𝑔𝑒𝑠𝑡𝑒𝑑 "olga! Have to ask her!
"Fast!" "I'll set you free 𝗬/𝗻"
𝐼 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑚𝑦 𝑐𝑒𝑙𝑙 𝑝ℎ𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑢𝑡.. 𝑂𝑙𝑔𝑎! 𝑜𝑙𝑔𝑎! 𝑂ℎ ℎ𝑒𝑟𝑒 ℎ𝑒𝑟 𝑛𝑢𝑚𝑏𝑒𝑟 𝑖𝑠! "Olga? I need your help!"
━━━━━━ ◦ ❖ ◦ ━━━━━━
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏 𝑔𝑒𝑠𝑡𝑢𝑟𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑐𝑎𝑙𝑙 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠. 𝐼 𝑠𝑙𝑎𝑚𝑚𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑟 𝑑𝑜𝑜𝑟 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑 𝑚𝑒 𝑎𝑠 𝐼 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑒𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑢𝑝.

𝐴𝑚 𝐼 𝑓𝑟𝑒𝑒? 𝐴𝑔𝑎𝑖𝑛 𝑓𝑟𝑒𝑒?
𝐼 𝑠𝑝𝑒𝑑 𝑢𝑝....
𝐼 𝑎𝑟𝑟𝑖𝑣𝑒𝑑 𝑠𝑜𝑜𝑛
𝐼 𝑘𝑛𝑜𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑑𝑜𝑜𝑟.. 𝐹𝑖𝑛𝑎𝑙𝑙𝑦!!! 𝐹𝑖𝑛𝑎𝑙𝑙𝑦!!! 𝐹𝑖𝑛𝑎𝑙𝑙𝑦!!!
𝑀𝑦 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑤𝑖𝑑𝑒𝑛 𝑢𝑝 𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟 𝑜𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑.
𝑆ℎ𝑖𝑡!!! 𝐴 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑔𝑢𝑎𝑟𝑑 𝑜𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟... 𝑆ℎ𝑖𝑡!!!

Kinks & kisses PJM✓ 18+Where stories live. Discover now