O yöne baktığımda babamı benden itmiş ve onunla kavgaya tutuşmuş bir taehyun beklemiyordum. Ayrıca neden yüzü yara bere içindeydi? O sırada transa girmiş gibiydim. Beynimde milyonlarca düşünce vardı. Beni transtan çıkaran şey taehyun'un sarılıp ardından beni "beomgyu" diyerek sarsmasıydı. Kendşme geldiğimde ağlayarak yaehyuna sarılmaya başladım. Ona sarıldığımda garip bi şekilde içimde güven hissi oluşuyordu. Ayrıca şuanda taehyun'un çarpan kalbini hissediyordum. Taehyun'dan ayrılıp etrafa bakındığımda babamın olmadığını fark ettim. Yüzümü taehyuna çevirip sordum;"Babam nerde"
"Kaçtı şerefsiz"dedi sırıtarak.
"Nerdeydiniz öğleden sonra hiçbirinize ulaşamadım?! Ayrıca yüzüne noldu senin!?"
"Şuanda merak etmen gereken şeyler bunlar değil gyu...polisler ve dayın birazdan burda olur"
"NE"
"Soobinin dayının ve benim seni burada bırakacağımızı sanmadın heralde?"
"Ah ben.."
"Polislere her şeyi anlat tamam mı? Merak etme artık sana bişey yapamaz"
"Neden bu kadar eminsin?"
Elindeki flaş belleği çıkarıp beomgyu'ya uzattı taehyun. "Sana lanet olsunki şiddet uyguladığı görüntüler burada var beomgyu. Polislere bunu verip her şeyi anlat."
"İyide elime ne geçecek bundan taehyun? Babam daha çok sinirlenecek!"
"Cezasız bırakmayacaklar merak etme. Babam avukat. Ayrıca dayın velayetini alacak."
"NE"
Taehyun tam ağzını açacağı sırada polis sirenleri duyulmuştu.
Şimdi ise taehyunla birlikte karakola gidiyorduk. Karakolda taehyun'un babası Mr. Kang, soobin ve dayımla karşıkaştık. Beni bekliyorlarmış. İfade için polisleri takip ettik. Mr. Kang benim yerime polislerle konuşmuştu. Hatta öyle kanıtlar sunmultuki cidden babamın cezasız kalmayacağını anlamıştım. Taehyun'un babası cidden taehyun kadar mükemmeldi. Bir dakika ne düşünüyorum ben? Ama sanırım kangların genlerinde vardı mükemmellik. İfadeden sonra dayım yanıma gelip sarılmıştı. Gözüm soobini bulduğunda yüzünün yara bere içinde olduğunu gördüm. Dayımdan ayrıldıktan sonra direkt yanına koştum.
"Bu halin ne! Taehyunla ne işler çevirdiniz?!"
"Heyy sakin ol. Bize geçelim anlatacağım."
"İyi tamam."
"Hadi çocuklar araba bininde gidelim şuradan." Demişti dayım.
"Taehyun? Sende mi bizle geliyosun?"
"Hmhm babam burada davayla ve velayet işkeriyle ilgilencek ve..." diyip bi kaç saniye susup devam etmişti "ve seninle durmak istiyorum" demişti. Şaşkınlığımı ve anlam veremediğin mutluluğumu gizleyemedim. Bu halime gülmüştü ve kafamı omzuna yatırmıştı. İçim huzurla dolmuştu. Bir anlığına sanki tüm yaşananları unutmuştum. Dayımlara geldiğimizde soobin ben ve taehyun direkt soobinin odasına çıktık. Bugünün kritiğini yapmamız gerekiyordu ama değil mi?
Soobinin odasına girmemle odanın içinde yuna,kai ve yeonjun'u görmüştüm. Onlarında yüzü yara içindeydi. Şaşkınlıkla sorularımı sıralamaya başladım.
"Bu haliniz ne sizin? Ne işler çevirdiniz? Neredeydiniz? Dayak mı yediniz? Neden dayak yediniz amı-" lafımı kesen şey taehyundu.
"Heyyy sen bide karşı tarafı gör. Pert ettik onları" demişti sırıtarak.
"NİYE KAVGA ETTİNİZ"
"Seungwa ve sooyeonla çetelerini dözdükte biraz" demişti yuna utana sıkıla
"NE"
"Merak etme artık sana bulaşamayacaklar"
"Off neyse pansuman yaptınız mı bari"
Kafalarını olumsuz şekilde sallamışlardı."Bekleyin.." diyip 5-10 dakika sonra elimde ilk yardım çantasıyla geri dönmüştüm. Yeonjun ve soobin birbirimize pansuman yapcaz bahanesiyle flört ediyorlardı. Vıcık vıcık ıyy. Kai ve yuna'da çok bişey olmadığı için onlar pansumanı uygun görmeyip evlerine gitmişlerdi. Saat geç olmaya başlamıştı çünkü. Ben ise taehyunu zorla otutturmuş ona pansuman yapıyordum.
"Kafanı eymesene taehyun!"
"Tamam ya bağırm- hoppp tuttumm!" Gülerek demişti. Evet taehyuna pansuman yapcam diye değişik değişik pozisyonlara giriyordum ve en sonunda dengemi sağlayamamış taehyun'un kucağına düşmüştüm.
"Aile var burda heyy!"
"Siz kendinize bakın soobin hyung!" Diye cırlamıştım. Hala taehyun'un kucağında olduğumu unutmuştum.
"Kucağım rahat sanırım " sırıtıyordu.
"Ben...şey...şey yaaa...özür dilerim" diyip alel acele kalkmıştım. Bu sırada taehyun'un telefonu çaldı;
"Alo baba...tamam anladım...oha...cidden mi?!...peki görüşürüz sonra"
"Noldu taehyun?" Diye sorud yeonjun. Bende meraklı bir şekilde taehyunun cevabını bekliyordum.