𝓘𝓷𝓽𝓻𝓸𝓭𝓾𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 & 𝓒𝓱𝓪𝓻𝓪𝓬𝓽𝓮𝓻 𝓐𝓮𝓼𝓽𝓱𝓮𝓽𝓲𝓬𝓼

174 12 4
                                    

So Hi I am here with one more new story so basically this a season 2 of Pakistani drama "Yeh Dil Mera" because it is possible to continue that story and I want to give them a happy ending okay??😭☝🏻

Ahemm let me give you Characters Aesthetic>>>

Ahemm let me give you Characters Aesthetic>>>

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝑨𝒊𝒏𝒂

-𝑶𝒏𝒄𝒆, 𝑨𝒊𝒏𝒂 𝒘𝒂𝒔 𝒂 𝒅𝒆𝒍𝒊𝒄𝒂𝒕𝒆 𝒇𝒍𝒐𝒘𝒆𝒓, 𝒔𝒘𝒂𝒚𝒆𝒅 𝒃𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒊𝒏𝒅𝒔 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒓, 𝒓𝒆𝒍𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓𝒔 𝒕𝒐 𝒔𝒉𝒊𝒆𝒍𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒍𝒊𝒇𝒆'𝒔 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒎𝒔. 𝑺𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒊𝒓𝒍 𝒘𝒉𝒐 𝒄𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒆𝒂𝒔𝒊𝒍𝒚, 𝒘𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝒃𝒍𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕𝒆𝒔𝒕 𝒘𝒐𝒖𝒏𝒅, 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒔𝒆𝒆𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒄𝒐𝒎𝒇𝒐𝒓𝒕 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒂𝒓𝒎𝒔 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒔𝒉𝒆 𝒕𝒓𝒖𝒔𝒕𝒆𝒅. 𝑩𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒈𝒊𝒓𝒍 𝒊𝒔 𝒈𝒐𝒏𝒆.

𝑵𝒐𝒘, 𝑨𝒊𝒏𝒂 𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅𝒔 𝒕𝒂𝒍𝒍-𝒂 𝒘𝒐𝒎𝒂𝒏 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒊𝒓𝒆𝒔 𝒐𝒇 𝒃𝒆𝒕𝒓𝒂𝒚𝒂𝒍 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌. 𝑺𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒔𝒕𝒓𝒐𝒏𝒈, 𝒊𝒏𝒅𝒆𝒑𝒆𝒏𝒅𝒆𝒏𝒕, 𝒂𝒏𝒅 𝒇𝒊𝒆𝒓𝒄𝒆, 𝒏𝒐 𝒍𝒐𝒏𝒈𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒓𝒂𝒈𝒊𝒍𝒆 𝒔𝒐𝒖𝒍 𝒘𝒉𝒐 𝒃𝒓𝒐𝒌𝒆 𝒂𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒉𝒂𝒓𝒅𝒔𝒉𝒊𝒑. 𝑻𝒉𝒆 𝒕𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒐𝒏𝒄𝒆 𝒇𝒍𝒐𝒘𝒆𝒅 𝒔𝒐 𝒇𝒓𝒆𝒆𝒍𝒚 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒅𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒖𝒑, 𝒓𝒆𝒑𝒍𝒂𝒄𝒆𝒅 𝒃𝒚 𝒂 𝒔𝒕𝒆𝒆𝒍𝒚 𝒓𝒆𝒔𝒐𝒍𝒗𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒂 𝒎𝒂𝒔𝒌 𝒐𝒇 𝒊𝒏𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒄𝒆. 𝑺𝒉𝒆 𝒑𝒓𝒆𝒕𝒆𝒏𝒅𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒕𝒐 𝒄𝒂𝒓𝒆, 𝒘𝒆𝒂𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒕𝒓𝒆𝒏𝒈𝒕𝒉 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒂𝒓𝒎𝒐𝒓, 𝒃𝒖𝒕 𝒅𝒆𝒆𝒑 𝒘𝒊𝒕𝒉𝒊𝒏, 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒍𝒅 𝑨𝒊𝒏𝒂 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒍𝒊𝒏𝒈𝒆𝒓𝒔, 𝒂𝒄𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒄𝒓𝒚, 𝒕𝒐 𝒇𝒊𝒏𝒅 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒘𝒉𝒐 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒖𝒓𝒎𝒐𝒊𝒍 𝒔𝒉𝒆 𝒃𝒖𝒓𝒊𝒆𝒔 𝒔𝒐 𝒅𝒆𝒆𝒑.

𝑯𝒆𝒓 𝒉𝒂𝒕𝒓𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝑨𝒎𝒂𝒂𝒏 𝒊𝒔 𝒂𝒔 𝒇𝒊𝒆𝒓𝒄𝒆 𝒂𝒔 𝒉𝒆𝒓 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒐𝒏𝒄𝒆 𝒘𝒂𝒔. 𝑯𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒐𝒚 𝒘𝒉𝒐 𝒘𝒂𝒔 𝒉𝒆𝒓 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈, 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒏𝒆 𝒘𝒉𝒐 𝒉𝒆𝒍𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝒊𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒔. 𝑩𝒖𝒕 𝒏𝒐𝒘, 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒊𝒔 𝒕𝒂𝒏𝒈𝒍𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒃𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓𝒏𝒆𝒔𝒔, 𝒂 𝒑𝒂𝒔𝒔𝒊𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒃𝒖𝒓𝒏𝒔 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓 𝒓𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒂𝒇𝒇𝒆𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏. 𝒀𝒆𝒕, 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒆𝒄𝒆𝒔𝒔𝒆𝒔 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕, 𝒔𝒉𝒆 𝒌𝒏𝒐𝒘𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒓𝒖𝒕𝒉 𝒔𝒉𝒆 𝒓𝒆𝒇𝒖𝒔𝒆𝒔 𝒕𝒐 𝒂𝒄𝒌𝒏𝒐𝒘𝒍𝒆𝒅𝒈𝒆-𝒔𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒔 𝒉𝒊𝒎, 𝒅𝒆𝒔𝒑𝒊𝒕𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈. 𝑨𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒔𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒔 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒊𝒗𝒆𝒏 𝒉𝒊𝒎, 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒂𝒖𝒍𝒕 𝒃𝒖𝒕 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓'𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒅𝒆𝒔𝒕𝒓𝒐𝒚𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒍𝒊𝒗𝒆𝒔, 𝒔𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒏𝒏𝒐𝒕 𝒍𝒆𝒕 𝒈𝒐 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒂𝒊𝒏, 𝒕𝒉𝒆 𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓, 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒏𝒈𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒃𝒊𝒏𝒅𝒔 𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝒉𝒊𝒎.

𝓡𝓮𝓪𝔀𝓪𝓴𝓮𝓷𝓲𝓷𝓰 𝓛𝓸𝓿𝓮 Where stories live. Discover now