𝑨 𝑫𝒂𝒏𝒄𝒆 𝑻𝒐𝒈𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓
𝑻𝒉𝒆 𝒃𝒂𝒍𝒍𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒃𝒖𝒛𝒛𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒐𝒇𝒕 𝒉𝒖𝒎 𝒐𝒇 𝒄𝒉𝒂𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒍𝒊𝒏𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒇 𝒈𝒍𝒂𝒔𝒔𝒆𝒔, 𝒃𝒖𝒕 𝒇𝒐𝒓 𝑨𝒎𝒂𝒂𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝑨𝒊𝒏𝒂, 𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒐𝒊𝒔𝒆 𝒇𝒂𝒅𝒆𝒅 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒂𝒄𝒌𝒈𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒆𝒏𝒕𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒓𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒂𝒍𝒍. 𝑻𝒉𝒆 𝒂𝒕𝒎𝒐𝒔𝒑𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒉𝒆𝒂𝒗𝒚 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒆𝒏𝒔𝒊𝒐𝒏, 𝒂 𝒑𝒂𝒍𝒑𝒂𝒃𝒍𝒆 𝒇𝒐𝒓𝒄𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒆𝒆𝒎𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒇𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒂 𝒔𝒉𝒂𝒅𝒐𝒘. 𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒉𝒂𝒅 𝒂𝒗𝒐𝒊𝒅𝒆𝒅 𝒆𝒂𝒄𝒉 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒔 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒂𝒔 𝒑𝒐𝒔𝒔𝒊𝒃𝒍𝒆 𝒔𝒊𝒏𝒄𝒆 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒐𝒓𝒄𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒍𝒊𝒗𝒆 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒎𝒆 𝒓𝒐𝒐𝒇 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏, 𝒃𝒖𝒕 𝒉𝒆𝒓𝒆, 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒊𝒅𝒅𝒍𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒈𝒓𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒖𝒔𝒊𝒏𝒆𝒔𝒔 𝒆𝒗𝒆𝒏𝒕, 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒏𝒐 𝒆𝒔𝒄𝒂𝒑𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒊𝒏𝒆𝒗𝒊𝒕𝒂𝒃𝒍𝒆.
𝑨𝒊𝒏𝒂'𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒕𝒆𝒂𝒅𝒚 𝒂𝒔 𝒔𝒉𝒆 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒂 𝒈𝒍𝒂𝒔𝒔 𝒐𝒇 𝒄𝒉𝒂𝒎𝒑𝒂𝒈𝒏𝒆 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒂 𝒑𝒂𝒔𝒔𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒂𝒊𝒕𝒆𝒓, 𝒃𝒖𝒕 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒂𝒏𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒖𝒕 𝒄𝒂𝒍𝒎. 𝑺𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝑨𝒎𝒂𝒂𝒏'𝒔 𝒑𝒓𝒆𝒔𝒆𝒏𝒄𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒘𝒊𝒕𝒉𝒐𝒖𝒕 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒎, 𝒂 𝒅𝒂𝒓𝒌 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒂𝒈𝒏𝒆𝒕𝒊𝒄 𝒇𝒐𝒓𝒄𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒅𝒓𝒆𝒘 𝒉𝒆𝒓 𝒊𝒏 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏𝒔𝒕 𝒉𝒆𝒓 𝒘𝒊𝒍𝒍. 𝑻𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒕𝒓𝒆𝒅 𝒔𝒉𝒆 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝒇𝒐𝒓 𝒉𝒊𝒎 𝒘𝒂𝒔 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒂 𝒍𝒊𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈, 𝒄𝒐𝒊𝒍𝒆𝒅 𝒕𝒊𝒈𝒉𝒕𝒍𝒚 𝒊𝒏 𝒉𝒆𝒓 𝒄𝒉𝒆𝒔𝒕, 𝒃𝒖𝒕 𝒃𝒆𝒏𝒆𝒂𝒕𝒉 𝒊𝒕, 𝒃𝒖𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒅𝒆𝒆𝒑, 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒅𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓𝒐𝒖𝒔-𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒉𝒆 𝒓𝒆𝒇𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒂𝒄𝒌𝒏𝒐𝒘𝒍𝒆𝒅𝒈𝒆.
Her Outfit~
𝑨𝒎𝒂𝒂𝒏, 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒐𝒐𝒎, 𝒘𝒂𝒔 𝒆𝒒𝒖𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒂𝒘𝒂𝒓𝒆 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒓. 𝑯𝒆 𝒉𝒂𝒅 𝒔𝒑𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒏𝒕𝒊𝒓𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒓𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒇𝒐𝒄𝒖𝒔 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒉𝒊𝒎, 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒖𝒔𝒊𝒏𝒆𝒔𝒔 𝒅𝒆𝒂𝒍𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒆𝒎𝒑𝒕𝒚 𝒄𝒐𝒏𝒗𝒆𝒓𝒔𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔, 𝒃𝒖𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒌𝒆𝒑𝒕 𝒅𝒓𝒊𝒇
𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒓. 𝑻𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒚 𝒔𝒉𝒆 𝒉𝒆𝒍𝒅 𝒉𝒆𝒓𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒔𝒖𝒄𝒉 𝒑𝒐𝒊𝒔𝒆, 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒚 𝒔𝒉𝒆 𝒍𝒂𝒖𝒈𝒉𝒆𝒅 𝒑𝒐𝒍𝒊𝒕𝒆𝒍𝒚 𝒂𝒕 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒊𝒏𝒔𝒊𝒑𝒊𝒅 𝒋𝒐𝒌𝒆-𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒉𝒆𝒓 𝒘𝒂𝒔 𝒂 𝒓𝒆𝒎𝒊𝒏𝒅𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒅 𝒍𝒐𝒔𝒕, 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏. 𝑻𝒉𝒆 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒕𝒊𝒓𝒓𝒆𝒅 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒉𝒊𝒎 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒂 𝒎𝒊𝒙 𝒐𝒇 𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓, 𝒍𝒐𝒏𝒈𝒊𝒏𝒈, 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒂𝒓𝒌𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒇𝒖𝒍𝒍𝒚 𝒔𝒖𝒑𝒑𝒓𝒆𝒔𝒔.
YOU ARE READING
𝓡𝓮𝓪𝔀𝓪𝓴𝓮𝓷𝓲𝓷𝓰 𝓛𝓸𝓿𝓮
Roman d'amour𝑯𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒓𝒊𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓𝒔 𝒕𝒊𝒈𝒉𝒕𝒍𝒚, 𝒂𝒔 𝒊𝒇 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒉𝒊𝒔 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒍𝒊𝒇𝒆𝒍𝒊𝒏𝒆. "𝑨𝒊𝒏𝒂..." 𝒉𝒆 𝒘𝒉𝒊𝒔𝒑𝒆𝒓𝒆𝒅, 𝒉𝒊𝒔 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆 𝒓𝒂𝒘 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒑𝒂𝒊𝒏. "𝑫𝒐𝒏'𝒕 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒎𝒆..." "𝑰 𝒂𝒎 𝒉𝒆𝒓𝒆...