Keghairah Terlarang

1K 3 1
                                    

Matahari terbenam, memancarkan cahaya hangat di atas bandaraya Kuala Lumpur yang sibuk. Di satu sudut hospital, Dr. Fatimah sedang menyiapkan tugasan hariannya. Dia adalah seorang wanita Melayu yang menakjubkan dalam usia pertengahan tiga puluhan, dengan intelek yang tajam dan senyuman yang hangat, berseri-seri yang boleh menenangkan sesiapa sahaja. Rambutnya yang hitam licin membingkaikan ciri-ciri halusnya, dan mata coklatnya yang tajam seolah-olah menyimpan rahsia.

Ketika dia menyelesaikan kerjanya, fikirannya melayang ke perjumpaan rahsianya dengan lelaki yang selama ini memenuhi impiannya - pesakitnya, Ahmad. Seorang lelaki Melayu yang tinggi lampai dan tampan berusia lewat tiga puluhan, Ahmad mempunyai daya tarikan magnet dan senyuman yang mampu mencairkan hati yang paling dingin sekalipun. Dia sedang menjalani pemeriksaan ketika pertama kali menarik perhatian Dr. Fatimah.

Ayam besar Ahmad telah menjadi bualan ramai, dan Dr. Fatimah tidak dapat menahan godaan itu. Kepanasan di antara mereka dapat dirasai, dan mereka telah bertemu secara diam-diam di pejabatnya selama berjam-jam bercinta secara rahsia dan penuh ghairah.

Dr Fatimah melihat jam tangannya, mendapati temu janji Ahmad adalah dalam satu jam. Jantungnya berdegup kencang dengan penantian. Dia cepat-cepat mengemas pejabatnya dan memastikan pintu dikunci sebelum menarik nafas panjang untuk mendapatkan ketenangan.

Ahmad tiba dengan segera, memancarkan senyuman menawannya ketika masuk ke dalam bilik. Hati Dr. Fatimah berdebar-debar apabila dia melihat kelibatnya yang tegap dan berotot di bawah bajunya yang terpasang dengan baik.

"Selamat petang, Dr. Fatimah," Ahmad menyapanya dengan mesra, suaranya yang dalam membuatkan tulang belakangnya menggigil.

"Hello, Ahmad," jawabnya, suaranya hampir tidak melebihi bisikan. "Sila, duduk."

Ahmad duduk sambil menyilangkan sebelah kakinya. Dr Fatimah tidak dapat mengelak daripada mencuri pandang pada bonjolan yang menonjol di dalam seluarnya. Dia berdehem, cuba mengekalkan sikap profesionalnya.

"Jadi, bagaimana perasaan awak?" dia bertanya kepadanya, melakukan yang terbaik untuk memberi tumpuan kepada peranannya sebagai doktornya.

Ahmad memandang ke dalam matanya, dan untuk seketika, hubungan sengit mereka dapat dirasai. Dr Fatimah merasakan pipinya memerah menahan keinginan apabila membayangkan keseronokan yang mereka kongsi bersama dan banyak lagi malam keghairahan yang telah mereka rancang.

"Saya dah buat hebat, Dr. Fatimah," jawab Ahmad, suaranya kental dengan keinginan. "Saya sebenarnya agak teruja untuk sesi seterusnya."

Dr Fatimah mengetap bibir bawahnya, cuba menahan rasa terujanya. Dia berdiri dari kerusi, bergerak ke arah Ahmad dengan goyangan menggoda di pinggulnya.

"Baiklah, mari kita mulakan, boleh?" dia bertanya kepadanya, matanya tidak pernah meninggalkannya.

Ahmad mengangguk dengan penuh semangat, dan Dr. Fatimah memulakan pemeriksaannya. Dia tahu bahawa ini hanyalah alasan untuk pertemuan mereka yang ghairah. Semasa dia bersandar dekat dengannya, badan mereka bersentuhan antara satu sama lain, menghantar percikan elektrik ke seluruh makhluk mereka.

Dr. Fatimah meraba-raba tangan lembutnya di dada Ahmad, merasakan otot-otot tegang di bawah bajunya. Dia dapat merasakan jantungnya berdegup kencang, mencerminkan dirinya sendiri. Dia perlahan-lahan membuka butang bajunya, menampakkan perutnya yang dipahat dan dada berotot.

“Kamu dalam keadaan hebat, Ahmad,” rungut Dr. Fatimah, jari-jemarinya menjejaki garisan susuk tubuhnya.

Ahmad mengeluh perlahan, matanya dipenuhi keinginan. Tangan Dr. Fatimah bergerak ke bawah, membuka zip seluarnya dan membenarkan zakarnya yang besar itu bebas. Dia melilitkan jari-jarinya di sekeliling lilitan itu, merasakan debaran yang mengagumkan pada tapak tangannya.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 12 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

doktor seksualWhere stories live. Discover now