Neredeyse herkes kantine gelmişti. İno da kantine doğru ilerliyordu. Elindeki ders kitapları her ne kadar onun kollarına işkence etse de bu çile bitecekti çünkü kantine girmişti.En uç kısımda arkadaş grubunu gördü ve ilerleyecekken bir bedene çarpması üzerine tüm kitapları yeri buldu.
Karşısındakine bakmadan kitapları toplarken çarpıştığı kişi de ona yardım ediyordu. Ve ino kafasını kaldırdığında onu görmüştü.
Sai. İnonun bulmak için kırk takla attığı çocuk.
İno ona bakarken çocuk yerdeki kitapları toplayıp güler yüzle konuşmaya başladı.
"Ah kusura bakma kitaplarını düşürmüş gibi oldum."
İno transtan çıkıp gerçekliğe döndüğünde konuşmaya başladı.
"Ah hayır. Asıl ben sana çarptım kusura bakma."
Sai elindeki kitapları inoya uzatırken elleri birbirlerine değmiş ve narutoların olduğu gruptan gülme sesleri eksik edilmemişti.
"Bu arada ben Sai." Genç adam karşısındaki güzel bayana elini uzattı.
İno elini sıktı ve konuştu.
"Bende İno. Tanıştığıma memnun oldum ama şindi gitmeliyim." Gülümsemesiyle etkilemişti sai'y
Tabii ki bilmeden.
Hemen arkadaşlarının yanına giderken yüzündeki gülümsemeyi silemiyordu.
Tabii ki karşısındakiler de öyle olunca.
"Kuzen, benim bir şey yapmama gerek kalmadı sanırım." Shikamaru şerefsiz piç smile ile konuştu.
İno hemen onun koluna yumruk geçirirken cevapladı onu.
"Bana gelip çok yalvaracaksın bi konuda ama neyse."
"İnonun aşk hayatı şansı keşke bende de olsa." Tenten hayıflanarak konuşmuştu ki ikinci şok burada geliyordu.
"Belki şansını denemiyorsundur Tenten. Bu işler bir kumar oyunu gibidir."
İlk sözcükten aslında herkes nejinin neyi ima ettiğini anlamıştı-saf salak Hinata ve Naruto hariç-
Tenten yüzündeki kızarıklığıyla yönünü değiştirmişti.Ve nejinin bu dediklerinin gerçek olamayacağını düşündü.
"E herkes burada gelin uno oynayalım."
Temarinşn bu sözü bazılarını azınlık durumuna getirmişti çünkü
"Biz ino ile tıp öğrencisi olarak ders çalışmamız lazım. Siz anlamazsınız." Havalı bir şekilde konuştu Sakura
"Aynı zamanda bir hukukçu olarak bende kanunlara bakmalıyım."
Bu sefer söz Sasuke'den geldi ve ekledi.
"Oha doktor avukat ikilisi çok iyi olmaz mı?"
Sakurayı utandırmak için yaptığı açıktı ama Sakura bunları yemezdi.
"Bilmem. Onu zaman gösterir Uchiha Sasuke."
"Bakacağız Haruno Sakura."
"Ay bu kadar aşk midemi bulandırdı. Yemek yiyelim." Yine yemek yine Chouji..
"Seni en sonunda amcamın eşinin restoranına götüreceğim yeter he."
"Senin amcan kimdi?" Hinata sordu bu sefer
"Uchiha obito"
"OHA NE!" Chouji tüm ülkenin duyacağı derecede bağırmıştı.
"Akşam oraya yemeğe gidelim mi lütfen!"
Chouijinin yalvaran bakışlarına dayanamayan ekip tabii ki de bu soruyu kabul etti ve akşam buluşmak üzere bir süre sonra dağıldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"𝐎 𝐂𝐨𝐜𝐮𝐤" | 𝐍𝐚𝐫𝐮𝐭𝐨 𝐓𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠
Fanfictionİnonun fakültedeki çocuğu bulması için açılan gruptan başa gelenler 1#saino 20.08.2024