seçmeler

2 0 0
                                    

Her şey tamamlandıktan sonra Doğa ve Deniz tekrardan seçmelerin olduğu bölüme geçtiler. Uzun bir bekleme süresi vardı bu yüzden de kalacak birkaç kapsül yapmışlardı. Doğa ve Deniz birer kapsüle yerleştiler. Kapsüller biraz dar ve boğucuydu ama kalmak için idare ederdi.

2 gün sonra gelip Denizi çağırdılar. Doğa biraz daha arka plandaydı çünkü Denizden 1 yaş büyüktü. Ve genç adaylara öncelik veriliyordu. Deniz gitti, Doğa 3 gün boyunca çağırılmayı bekledi ve sonunda onu da çağırdılar. Ama Deniz in geçip geçmediğini bilmiyordu. Umarım geçmiştir diye düşünerek, seçmelere girdi. Artık 3. tecrübesi olduğu için tabii ki de geçmişti, onu 48. bölüğe almışlardı. Deniz ile çağırılmalarının arasında çok gün olmadığından Denizle aynı bölüğe denk gelmişlerdi. Bölük resepsiyonunda Deniz i görünce Doğa çok sevindi ve ''bu sefer başaracağız ve biz de birer derin uzay avcısı olacağız.'' Deniz başıyla onayladı ve ilk aşamaya girmeyi beklediler. Bu aşamaların süresi değişken olduğu nedeni kişiye bağlıydı. Bu yüzden aşamaları aynı anda geçmek için ikisinden biri aşamayı geçemeyince 2. kişi aşamayı bilerek yapamayacaktı. Bu şekilde ne kadar uzun süreceği önemsiz aynı anda derin uzay avcılığı sertifikasını almış olacaklardı. Derin Uzay Avcıları Evrensel Örgütü kurulduğundan beri sertifika alan yalnızca 276.000 kişi vardı. Aşamalar göründüğünden daha zordu ve etkileyiciydi. Ayrıca şu ana kadar giren kişi sayısı 4 milyardan fazlaydı. Hem evrensel olması hem de dünyanın nüfusunun 21. yüzyıldan beri 3 kat artmış olmasına dayanarak bu rakam çok azdı.

Bu arada Deniz erkek Doğa kız ;)

ismini sonra koyacağımWhere stories live. Discover now