barışalım mı? özür dilerim.

72 3 1
                                    

                                                                                 1                                                                                              Merhabalaaaar ahfer hikayemizin en başından merhabalar evet şimdiiii sizi hikayemizi okumaya davet ediyoruuuum,iyi okumalaaaar!

Ferideden:Yine sabah olmuştu,evet yine! Ve üstelik ablam başımda bas bas bağırıyodu. Hemen masanın üstündeki telefonumu alıp saate baktım.NE NE NE NE SAAT SABAHIN YEDİSİ BE ABLA! Ne varda bu kadar bağırıyosun? İçimden söylenirken ablam yanıma gelmişti bile.

Fatma:Feride hadi kalk! Her sabah geç uyanmak olmaz ki!

Feride:Ya abla sen niye sabahın köründe kalkıyosun ne işin var bu kadar?

Fatma:Benim yok canım,senin var.Birazdan pınar ve burakla çekimin var ya kalk!

Feride:Hiiii o vardı! Abla ya öf!Fatma:Ben ne yaptım şimdi ya

Ferideden:Hemen yataktan kalkıp lavaboya gidip bakımımı yaptım daha sonra hemen hazırlanmaya başladım üstüme siyah bir crop altıma bol paça bir pantalon giyinip makyajımı yaptım.Glossumu da çantama atıp odadan bir hışımla çıktım.Hemen bir şeyler yiyip adidas siyah ayakkabılarımı giyindim ablamı öpüp çıktım.Birde taksi bulmak var şimdi diye söylenirkeeeen bilin bakalım kim geldi TABİİ Kİ BURAK!

Feride:Burak! Ne işin var senin burda?Burak:E aşkım o kadar mesaj attım dönmeyince merak ettik! Geleyim alayım dedim

Feride:Ha anladım tamam geliyorum

Ferideden:Arabaya binip kemerimi taktım.Ofise geldik evet ÇOK ŞÜKÜR!

Feride:Teşekkür ederim Burak ya! Zahmet oldu!

Burak:Ne demek aşkım her zaman!

Ferideden:Gülümsedikten sonra kemerimi çıkartmaya çalıştım ama olmadı bir daha çalıştım yine olmadı öffff sıkıştı!

Feride:Burak ya kemerim sıkıştı da yardım edebilir misin çıkmıyor

Burak telefonla uğraşıyordu bir kere bile bakmaya tenezzül etmedi

Burak:Aşkım çıkar o

Feride:Yok cidden sıkıştı

Burak:Aşkım biraz daha zorla çıkar

Ferideden:Kısa bir bakış atıp yeniden denemeye başladım en sonunda zorla da olsa kemeri çıkarmıştım.Hayır burda kemerimiz sıkıştı o telefona bakıyor insan yardım eder biraz.Arabadan inip ofise geçtik,az önceki tavrından dolayı Buraka biraz kırılmıştım ama belli etmemeye çalıştım.Yiğitlerde çekim için hazır olduklarında videoyu çekmeye başladık.

Pınar ve burak:Hepinize merhabalar arkadaşlar....Videoyu çekmiştik ben şuanda ofiste koltukta oturuyodum telefonumla uğraşmaya başladım ki önüme bir edit çıktı.Ahmetle olan....Editi izlediğimde gözlerimin yanmaya başladığını hissettim boğazımda bir yumru oluştu zorla da olsa yumruyu geçirmeye çalıştım elimi gözlerime yelpaze yaparak dolmamasını sağladım.

Feride:Sakin ol feride sakin ol Derin bir nefes alıp verdim her şeyi benim suçummuş gibi göstermelerinden beni kötüye çıkarmalarından bıkmıştım artık yayınlarda öyle keşfette öyle her yerde vardı.Çantamı alıp ofisten çıktım.

Ahmetten:Ferideyle küseli yaklaşık 6 ay olmuştu küslüğümüzde sebebin ikimizde de olduğunu kabullenmiştim küstüğümüz gün bir anlık sinirle her şey patlamıştı hele ki o storyi izlediğimde.Yalan söylemeyeceğim Ferideyi gerçekten özlemiştim.Garip bir şekilde son 6 aydır zaten biraz mental olarak kötüydüm.Benim yüzümden Sılayla da araları bozulmuştu,benim bunların hepsini düzeltme vaktim gelmişti.O cesaretle telefonumu alıp Ferideyle olan mesajlaşmalarıma girdim.

Evet.... kavga etmiştik tam 6 ay önce yazmaya başladım.Yazdıktan sonra mesajı gönderdim.

Ferideden:Eve gelmiştim,yatakta öyle mumya gibi uzanıyordum olanları her şeyi düşünüyodum.Düşünüyordum ki ekranıma bir bildirim düşene kadar.

Ahmet:Barışalım mı? Özür dilerim.

Dilerim kiWhere stories live. Discover now