var mı sevgilin?

42 2 0
                                    

                                                                                     3                                                                                                               

Ferideden:Dediği şeyle öylece bakakalmıştım,kendime hakim olamayıp anlamadan ağzımdan bir kelime çıktı.

Feride:Çok....
NE NE NE NE NE DEDİM? RESMEN ÇOCUĞA ÇOK ÖZLEDİM DEDİM BENİ YERİN ALTINA SOKUN BİR DAHA HİÇ ÇIKARTMAYIN NOLUR! dediğim şeyi farkedip gözlerimi kaçırdım boğazımı temizledim.Ahmetin dudağı yana kıvrılmıştı o da gülümseyip yere bakmaya başladı.

Feride:Sen özledin mi peki hiç?

Ahmet hiç tereddüt etmeden anında cevap vermişti.

Ahmet:Özledim.

Gözlerime bakarak verdiği cevabı duyunca hafif afallayıp bende ona bakmıştım,bir süre öyle bakıştık.Gözlerimi kaçıran ben oldum.

Feride:Eeee tamam o zaman ben gideyim,yarın ofiste görüşürüz.

Ahmet:Hava yağmurlu bırakayım eve seni.

Feride:Olur.

Ahmet bizim eve sürmeye başlamıştı,ben önüme bakıyordum ki telefonuma bir bildirim düştü telefonumu açıp baktım.

                            Buraaaak

Buraaaak:Ferideeee aşkım napıyosun?

                                                                                    Feride:İyiyim burak,arkadaşımlayım sen napıyorsun?

Buraaaak:Bende napayım aşkım oturuyorum tanıyor muyuz arkadaşı?

                                                                                     Feride:Ahmetleyim 

Buraaaak:Aaaa barıştınız mı?

                                                                                    Feride:Evet Burak.

Buraaaak:Aşkım kusura bakma ama ben ısınamıyorum onlara sende dikkat et bence

Ferideden:Dediği şeyle derin bir nefes çektim.Çekmemle Ahmet bana bakmıştı,fazla sorgulamayıp önüne dönmüştü.

Üstten aysude aramıştı,açtım.

Feride:Alo aşkım

Feride:İyiyim hayatım sen

Arada bir gülüyordum.

Feride:Yok ya tamam tamam sorun yok.

Feride:Tamam aşkım hadi hadi görüşürüz.

Telefonu kapatıp önüme döndüm.Ahmetin gözleri bendeydi bende ona baktım.

Ahmet:Sevgilin miydi?

Feride:Efendim?

Ahmet:Arayan kişi diyorum hani aşkım maşkım falan sevgilin miydi?

Feride:Yok sevgilim değil aysudeydi.

Ahmet:Hıııı 

Feride:Hıııı

Ahmet:Peki var mı?

Feride:Ne var mı?

Ahmet:Sevgilin?

Feride:Ahmetin dediği şeyle önüme dönüp başımı eğdim gülümsedim,resmen şuan bunu sorguluyordu.

Dilerim kiWhere stories live. Discover now