Ahmet:Feride
Feride:Şey yiğit kriz var dedi ben tam gidiyodum
Ahmet:Ya krizlik bir şey yokta işte videoların kurgulanması lazım
Feride:Ha şey tamam da kilitliyiz ya hani ahmet
Ahmet:E tamam telefonla hallederiz de bu videoların yarına yetişmesi lazım
Feride:İyi tamam şey yapalım o zaman
Ferideden:Ahmetin karşısındaki bilgisayarın başına oturdum bu Ahmetin videosuydu,kurgularken bazı yerlere denk geliyordum gerçekten çok komikti kulaklık takmıştım tam bir yerde durdurduğumda ekranda sadece Ahmet vardı üstelik çok güzel gülüyordu güneş gözlerine vurduğu için gözlerinin rengi daha da ortaya çıkıyordu,gülüşü,gözleri,bakışı,mimikleri,saçları kısacası her şeyiyle çok yakışıklıydı videoyu durdurduğum için Ahmetin sesini duydum.
Ahmet:Feride sen niye öyle bakıyorsun ekrana
Ferideden:EYVAH YAKALAMIŞTI İŞTE ŞİMDİ BİTTİK! Gülümsüyor muydum evet,resmen ekrana pişmiş kelle gibi sırıtıyordum.
Feride:Nasıl bakıyorum?
Ahmet:Aşıkmış gibi izliyorsun ekranı
Feride:Ya Ahmet saçmalama bakmıyorum öyle
Ahmet:Neye bakıyorsun sen?
Ferideden:Dediği şeyle afallamıştım anlık şaşkınlıkla neye baktığımı bile kapatamamıştım,kapatmayı bırak hareket bile edememiştim donup kalmıştım öyle.Ahmet merakla yanıma gelip ekranda kendisini görünce başını aşağıya eğip sırıtıyordu.Oturduğum dönen koltuğu kendine doğru döndürüp koltuğun kol yerlerine ellerini koyup yüzüme eğildi.
Ahmet:Bana o gözlerle bakmayı kes
Feride:Hangi gözler?
(Burayı anlamayanlar için bu bir akım)
Ferideden:Ahmet bana yaklaşmaya başlamıştı,tam yaklaştı derken bir anda led ışıklar kesildi ve oda kapkaranlık bir hal aldı.
Feride:Elektirikler
Ahmet:Geri çekilip* Şuan mı peki gerçekten ya?
Feride:Ahmet bak sakın bir yere gideyim deme
Ahmet:Feride zaten odada kilitliyiz ya hani
Feride:Doğru ve bu daha kötü
Ferideden:Kalkıp Ahmetin kolunu sıkıca tuttum.
Feride:Ahmet bak çok karanlık burası
Ahmet yanımdan ayrılıp perdeyi açtı,bu gece dolunay vardı tamda bizim olduğumuz odaya vuruyordu.
Ahmetin yanına geçtim,şuan dolunay tam bize vuruyordu etrafı çok az yüzümüzü görecek şekilde aydınlatıyordu.
Ahmet:Böylesi nasıl?
Feride:Tehlikeli
Ferideden:Gözlerim dudaklarına gitti biraz zorlansamda tekrar gözleriyle gözlerimi birleştirdim.
Ahmetin gözleri dudaklarıma gitmişti biraz sonra o da gözlerime baktı.
Ahmet:Çok tehlikeli
Ferideden:Bu sefer cesaretimle ben yaklaşmıştım o da karşılık verip yaklaşmaya başlamıştı.Bu sefer hiçbir sınır yoktu başbaşaydık,odada kilitliydik,elektrikler yoktu,üstelik daha bir şeyleri kendimize bile açıklayamamışken bu kadar yakınlık fazlaydı.
Kapıdan kilit sesi geldi,kapıyı açan Sıla ve Mertti üstelik bizi burun buruna gördü.BÖYLE ŞANSIN!
Mert ve Sıla aynı anda:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Onlara dönüp ayrıldığımızda aynı anda:Anlaşıldığı gibi bir şey yok
Birbirimize baktıktan sonra odadan çıktık.
Ahmetlerin evinde Sılanın odasında Sılayla birlikteydim Ahmette kendi odasında Mertle.
Sıla:Ferideeee çok özlemişim seniiiii
Feride:Bende aşkııııım
Sarıldık ve tekrar eski halimizi aldık.
Sıla:E ama böyle yakalamayı da beklemiyordum
Feride:Aşkım ama öyle bir şey yo-
Sıla:Feride burun burunaydınız üstelik elektrik gitmişti üstelik ay ışığında üstelik başbaşa
Feride:Bak her şey çok yanlış gözüktü ben anlatıcam sana her şeyi ama saatte çok geç eve de gitmem lazım
Sıla:Ferideeeee
Feride:Sıla ama ısrar etm-
Sıla:Feride noooolur
Biraz daha ısrar ettikten sonra ablama mesaj attım o da onayladıktan sonra Sılanın pijamalarıdan giyinip yanımıza çekirdek aldık kimsenin duymadığını kesinleştirince Ahmetle barıştığımı ve ondan sonrasını bütün ayrıntılarıyla anlattım.
Sıla:E BİR ÖPÜ-
Feride:Sılaaaa duyucaklar
Sıla:Tamam da hani resmen siz baya baya yakınlaşıyosunuz arkadaşlık veya başka bir şeyle alakası yok
Feride:Bilmiyorum Sıla çok hızlı gitmiyor muyuz sence?
Sıla:Yani ama önce sizin ne hissettiğiniz önemli aşık mısın abime?