*Paparazzi*
*Capitolul 1:Prolog*
"Si ce facem acum domnule?"
"Vom distruge familia Uchiha."
"Si cum vom face asta domnule? Stiti ca aceea familie este si cea mai..."
"Aaron, Aaron, Aaron...Ai atatea de invatat.Dar esti norocos ca ma ai ca sef."
"Dar domnule, cum ii putem distruge pe Uchiha.Sunt oameni cunoscuti, bogati si am auzit ca Fugaku este si seful unei mafii si..."
"Aberatii.Acum asculta.Ii detest pe oamenii aceia.Voi face tot posibilul Aaron ca acea familie va fi de rasul lumii."
"Stiti domnule, ati putea sa faceti asta facandu-l de ras pe cel mai putin perfect Uchiha."
"Acela fiind?"
"Sasuke Uchiha."
"Nu esti prost Aaron.Ai initiativa de scriitor.Dar nu te pot trimite pe tine sa il faci de ras pe acel Sasuke.Nu te pot risca.Imi trebuie un fotograf care sa il surprinda in ipostaze care imi vor aduce multi bani si poze pe prima pagina cu familia lui facuta de ras."
"Scuzati ca intreb domnule, dar ce fotograf si-ar face curaj sa il spioneze un Uchiha cu 10 gorile dupa el?"
"Cel mai bun.Sau mai bine zis cea mai buna.Acum da-mi telefonul sa ii propun."
"Uitati domnule."
"Alo? Scumpete, papusa, ce faci? Toate bine, toate bine.E vorba despre un Uchiha.Mai exact Sasuke Uchiha.Te bagi? Mai vorbim despre suma.Bun.Ne vedem maine.La 7:00 a.m.Ma bucur.La revere."
"Domnule cine este ea ?"
"Sakura Haruno."