0.4

183 17 8
                                    

"Paparazzi"

*Capitolul 4 -- NY mă aştepta -- *

Mi-am ridicat capul de pe banca rece respirand greu. 

Se pare ca a fost doar un vis , nimic mai mult.Nimeni nu stie de Pinky.Am respirat usurata. Eram in clasa la ora de psiholigie inca , se pare ca adormisem , doar un vis.Un vis urat.

M-am ridicat incet si am iesit din clasa neobservata.

Urma sa se sune de plecare , asa ca m-am pus pe o bordura si mi-am scos telefonul .

"Hinata , vino in spatele scolii."

"Saku? Tu esti? "

A nu ma , sunt ma-ta.

"Da.Acum vii?"

"Unde?"

Doar ce am zis..

"In spatele scolii.Acum."

"Il iau pe Naruto si vin." 

Am inchis telefonul si m-am ridicat , mergand in spatele scolii.

"Sakura? Vino aici!" Ma striga Hinata tragandu-l pe Naruto de ureche.

"Saku...Hinata iar ma bate fara motiv."

"Lasati asta , nu va mai jucati.Am ceva important de zis."

"Te ascultam" zise Hinata intrerupandu-ma.

" Am nevoie de o favoare. Diseara ne indreptam spre New York. Cat se poate de repede."

Nu inteleg visul , dar deja ma deranjeaza comportentul baiatului.

"Sakura , mai sunt doua saptamani pana se termina scoala , putem merge atuci la parintii mei daca vreti." zise Naruto punaundu-mi mana pe umar.

"Dar oricum nu mergem in ultima saptamana, iar unchiul meu ne va invoi pe toti , va asigur."

Amandoi dau din cap bucurosi , chiar si mie imi place cum suna "New York".

                                                                                 <<Peste o zi>>

"Hei , mic tineret , adica mare , ma intelegeti , nu? Nu ...Bine."

...Stiti momentul acela cand vorbiti in oglinda de unul singur ? Asa ma simteam eu acum , doar ca eu vorbesc cu niste cadavre gata sa putrezeasca pe scaunele avionului.

  Ii dau o palma lui Naruto , aceasta doar stramband din nas. Ma intorc spre Hinata care saliva pe umarul meu , dandu-i finut cum numai eu stiu capul in cealalta parte. Dar cu ea nu se poate , pentru ca in secunda urmatoare si-a pus capul mai bine pe umarul meu...

"Buna , scuze de deranj , dar cat mai este pana in New York?"

"5 ore , domnisoara ." Spuse doamna imbracata in uniforma albastra scurta zambindu-mi si impingand caruciorul cu mancare stricata inainte.

Mi-am pus castile si am dat drumul la muzica pentru a-mi inunda timpanele cu sunetul imbietor al melodiei.

                                                          

  ** Peste 5 ore **

"Sakura Maria Liliana Annabella Haruno! " imi tipa Hinata in ureche trezindu-ma instantaneu.

"Am ajuns ." Spuse neutru Naruto , plecand spre iesire.

M-am ridicat cu ajutorul Hinatei , pentru ca tot corpul meu se contopise incredibil cu acel scaun , ca mai apoi picioarele facandu-mi-se gelatina pe scari.

"Usor baba Haruno , poate aluneci pe aici si nu vrei sa te strige lumea Finetti " rade Hinata fugind spre bagaje.

Am zambit scurt , scuturandu-ma , apoi am fugit spre cei doi ametiti care se bateau cu bagajele . Mi-am luat cele 3 bagaje si cele doua ghiozdane si mergeam rafinat spre iesire , unde tatal lui Naruto trebuia sa ne astepte. Ceilalti doi se inghesuiau pe usa cazand amandoi pe jos , dar ce e impresionant , acum se bateau.

"Terminati !" Strig din toti rarunchii mei . "Suntem in New York prieteni , hai sa lasam certurile de odinioara si sa ne privim zambind in timp ce ..." numai apuc sa scot un cuvant pentru ca ma trag de picioare , cazand langa ei .

Asa prieteni sa tot ai.

O umbra ne invaluie pe toti care ne-am uitat in sus spre persoana care ne acoperea lumina americana .

" Buna-ziua copii , cum va mai este viata ?"

Ne uitam in sus si il vedem pe tatal lui Naruto , razand de noi.

"Tata!Domnule Uzumaki!" Strigam noi , asezandu-se si el pe jos cuprizandu-ne intr-o imbratisare de grup.

Ne-am ridicat toti si ne-am indreptat spre o masina foarte luxoasa si mare , stilul domnului Uzumaki , in care ne-am urcat si am plecat spre casa in care aveam sa stam o vara intreaga.

Tatal lui Naruto ne-a indesat bagajele in porbagaj , apoi urcand la volan , si pornind masina , cat si muzica la maxim.

Cu totii am inceput sa cantam melodia Ego , dar pentru ca nu stiam italiana , tipam ca bezmeticii , tatal lui Naruto razand de noi cu gura pana la urechi.

"New Yorkul ma astepta ..." spun eu incet astfel sa nu ma auda nimeni si zambimd scurt , iar apoi incepand sa continui sa tip alaturi de cei doi prieteni .

____________________________________________________________________________________________________________

N/A : Ma credeti sau nu , am revenit si voi incepe sa postez mult mai des , acum am scapat de toate problemelw cu examenul cu tot , ma pot distra si eu un pic , sper sa nu ma injurati....Atat de mult pentru ca eu va iubesc , si voi nu? Vorbesc ca proasta oricum nu ma asculta nimeni , normal . Lasati un comentariu daca vreti sa mai continui , desi o voi face , vreau sa stiu suta in mie ca apreciati efortul meu , desi nu e atat de mare , apreciati-l . E sexy. Oricum , astept parerile voastre in legatura cu inceputul povestii , pentru ca sunt doar la cativa pasi de inceput , sssiiiii , va iubesc ❤❤❤💙💚💛. SPER SA MA INTELEGETI.

NOAPTE BUNA , GUYS ! 🌚🌸

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 23, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

♣Paparazzi♣Sasu.Saku♣Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum