0.3

174 19 2
                                    

Capitoul 3 *Paparazzi*

"Nu sunt Pinky "


"Poate sa imi raspunda cineva la intrebare? Hai manute , manute....Haruno .In picioare."

Profesorul de psihologie are ceva cu mine . Stiu asta din clipa in care desenul meu cu familia era un "catastrofe " cine mai vorbeste asa?

"Pai....Mm...Cred ca...Da.."

Dar clopotelul isi face prezenta pe holuri graind "Te-am scapat si de data asta ".

"Clopotelul este priteneul tau Haruno , presupun. Micul tau erou. Belisima . Studiati lectia de astazi si pentru saptamana viitoare un eseu de 20 de pagini pentru intrebarea lui Haruno , la care nu am primit un raspuns. La revedere clasa."

Of doamne , grele e viata asta , mai ales cu profesori din 1800 care inca poarta sandale si esarfe cu ochelari hippie.

"Hei , Sakura. "

"Hei , Shin , ce iti mai face pensula? Adica ce mai faci tu , nu pensula , pentru ca tu esti mai minunat ca o pensula , dar nu cred ca si tu crezi asta pentru ca esti un foarte bun pictor si..."

"Ok...Sakura....Ne mai vedem"

Mereu sunt asa cand sunt in preajma lui Shin adica zambetul ala si e clar ca in viata de zi cu zi e un model nu foarte cunoscut , dar arata prea bine pentru un simplu elev al liceului.

Imi strang ....Telefonul , pentru ca am un caiet la comun si un pix , luat din penarul lui Shikamaru.Ce copil model e si baiatul ala.

Ies din scoala si ma asez pe banca langa un baiat , asteptandu-i pe Naruto si Hinata. Ne ducem la inghetata si dupa mergem la mall sa pilotam avioanele alea micute si sa mancam chestii ciudate puse ca monstre.

Dar nu apareau , iar se bat ? O , daca fac asta , iar am sa ii leg unul de altul ca sa fie draguti.Chiar daca sunt rai , se plac unul pe altul.Stiu asta , mai ales la Naruto. O iubeste pe Hinata de cand i-a bagat un pix pe gat pentru ca nu voia sa ii dea tema.

"Buna Pinky" mi se adreseaza baiatul de langa mine.

"Ha? "

" Stiu cine esti , asa ca ai grija , Haruno Sakura. Pot sa iti dezvalui oricand adevarata ta identitate , fara pic de mila. "

" Cine esti ?"

" Ma numesc , Sasuke Uchiha . " imi raspunde el intorcandu-si fata spre mine acum stand nas in nas.

" Buna , Sasuke. " raspund eu cu putina frica in gals.El e baiatul pe care va trebui sa il urmaresc si stie deja cine sunt. Ce baiat misterios.

" Daca nu vrei ca nimeni sa stie cine esti...Imi vei face o favoare , Haruno." spune el plecand si lasandu-mi un bilet in poala cu numarul lui de telefon presupun.

Dar la ce a vrut sa se refere prin " O favoarea?"

♣Paparazzi♣Sasu.Saku♣Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum