Mrs Hay! - 8

5 0 0
                                    

               Membulat matanya melihat apa yang cuba dilakukan oleh Zack. Dengan sekuat tenaganya kaki kanannya diangkat dan dada Zack ditendang kuat sehingga lelaki itu terkebelakang sedikit.

"Kau jangan melawan lah pompuan!"

PANG!

Pipi kanan Queen ditampar sebelum dia cuba untuk menolak gadis itu kembali. Tetapi Queen menahan tangannya. Kali ini celah kangkang Zack ditendang menggunakan lututnya.

"Arghh!!" Zack terduduk memegang celah kangkangnya.

Nafas Queen tercungap-cungap. Dia ingin pergi tetapi Zack pantas menahan kakinya. Akibatnya , Queen terjatuh ke atas tanah. Skirt sekolahnya ternaik menampakkan apa yang tidak sepatutnya.

Zack pantas naik ke atas tubuh Queen. Senyuman jahat terukir dibibirnya. Dia cuba untuk membuka butang baju sekolah Queen tetapi tangan gadis itu cukup kuat menahannya.

PRAK!!

Akhirnya baju sekolahnya dikoyakkan menampakkan bahagian dada gadis itu. Zack menatap penuh nafsu. Sudah lama dia idamkan tubuh gadis itu.

Isaac yang tidak tahan melihat adegan itu segera menghampiri mereka. Tubuh Zack ditolak kuat dari berada diatas Queen. Yang lain hanya berdiri dikeliling tanpa berbuat apa-apa.

"Sedar lah Zack!! Apa kau buat ni?!"

"Jangan kacau kerja aku lah setan! Aku dah lama nak perempuan nii!!"

Ekspresi dirinya seperti mendahagakan sesuatu. Lengan Queen dicapai , tidak mahu gadis itu lari darinya. Tetapi Queen menepis kuat.

"Sial!" jerit Queen kuat. Satu tendangan diberikan pada wajah Zack.

BUK!

Kali ini Isaac tidak duduk diam. Dia turut menghadiahkan sebuah tumbukan pada wajah Zack.

Zack bangun perlahan. Wajahnya penuh dengan darah dan lebam. Nafasnya tercungap-cungap. Wajah diangkat memandang ahli gengnya.

"Aku nak Queen. Dia tu kau orang punya" Katanya sambil menunjuk ke arah Rose. Mereka tersenyum. Ya, itu yang mereka mahukan.

Rose menggeleng perlahan. Tubuhnya mengesot kebelakang sedikit. Mahu bangun dan lari tetapi tubuhnya tidak kuat.

"Aku tak sangka kau macam ni" Isaac dengan wajah tidak percayanya sambil menggeleng perlahan. Zack senyum sinis.

"Kau sepatutnya tahu aku macam mana dari kau join group ni lagi" kolar baju Isaac digenggam.

"Sekarang , jangan kacau aku dengan dia ni! You know I crav her damn body so much!" sejurus itu kolar dilepaskan. Queen yang masih terduduk disebelah dihampiri.

Queen memegang lengan Zack yang memegang bahunya sebelum kepalanya dihantukkan pada kepala lelaki itu. Pantas dia bangun dan berdiri disebelah Isaac apabila Zack meraung kesakitan.

"Arghh!!" Rose menjerit apabila dia sudah terbaring dan ditindih oleh seseorang. Seorang lagi menahan tangannya diatas kepala.

Shit! Isaac dan Queen berlari mendapatkan Rose. Isaac memberi tendangan pada kedua lelaki itu.  Manakala Queen menguruskan tiga yang lainnya.

BUK! BUK! BUK! BUK! BUK!

Bunyi jeritan dan raungan memenuhi kawasan hutan itu.







           Seorang pelajar lelaki berlari-lari anak menuju ke kelas dua. Wajahnya berpeluh panik. Sampai saja dikelas itu , sosok Alicia dihampiri.

Mrs Hay! - She Born To Be Mine!Where stories live. Discover now