Yeni bölümm
Ayaz'ım
Günaydın
İyi misin?
Neden görmene rağmen cevap vermedin
07.11Baş belası velet
Günaydın
İyiyim kusura bakma saçmalamışım
Kafam yerinde değildi cevap veremedim
10.13Ayaz'ım
Baya erken cevap verdin
Niye gittin bi anda
Bir şey mi oldu
10.14Baş belası velet
Yok bie şey
Gitmem lazım şimdilik görüşürüz
10.52Ayaz'ım
/Bir şey var ama bakacaz bakalım/
Peki görürüz
10.53
Görüldü"Hasta olacaksın daha fazla ağlama."
Elimde değildi ağlıyordum. Babam nasıl bunu yapabilirdi? Nasıl oğluna tecavüz etmesi için adam tutabilirdi?
Lavaboya gittiğimde herifin teki beni sıkıştırmıştı. Çığlık atmayayım diye ağzımı tutmuş babamın onu gönderdiğini "Madem erkekleri bu kadar seviyor bunu da sever o zaman." demişti. Herife bana tecavüz etsin diye para vermişti. Timur herifin barda bana baktığını ve arkamdan geldiğini görünce gelmişti. Adamı tekme tokat barın ortasına atmıştı linç etmişlerdi hastanelik olmuştu. Olay annemin kulağına gittiği gibi babamı şikayet etmişti annemin arkası sağlam olduğu ve babam suçu kabul ettiği için ağır bir ceza almasını bekliyorduk. Ben saatlerdir durup durup ağlıyordum. Annem beni gördükçe kötü oluyordu bana sarılıp o da ağlamıştı. Annem avukatla konuşmak için gitmişti Timur beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Timurun ailesi ve annem dışında kimsenin haberi olmamıştı. Bilmemeleri daha iyiydi.
"Timur ben bu adama baba dedim lan..."
"Şşt ağlama bebeğim merak etme onun hayatı bitti çıkamaz çıkarsa kendi ellerimle öldürürüm anladın mı?"Dedi bana sarılırken. Bir süre sonra sakinleştim.
"Abimi istiyorum ne zamana gelir acaba?"
"Yıllık tatil olduğu için gelecekti babanın yaptığını duyunca erkenden dönüyor Amerika'dan"
Abim Amerika'da yaşıyordu ilk gay olduğumu anladığımda 6 yaşındaydım o bana bunun sebebini ve normal olduğunu vesaire anlatmıştı. Onu çok seviyordum her anımda yanımdaydı. Biz bu mahalleye taşındığımızdan beri 1 kere gelmişti 1 yıldır falan gelmiyordu yanımıza biz gidiyorduk arada. Onunda Ayaz'dan haberi vardı ve o mahalle delisini nerden buldun diyordu. Onun gelmesi bana iyi gelecekti.Timurla eve geldik. Timur bize yiyecek bir şeyler hazırlamıştı piç keyfimi geri yerine getirdi.
"Timur, Ayaz'a yazayım mı?"
"Akıllanmaz piç"
Dediğine gülüp telefonu açtım Ayaz'dan bir mesaj gelmişti.Ayaz'ım
Şşt velet
Bu gay barda biri tacize uğramış
Haberin var mı?
11.27Baş belası velet
Evet bende oradaydım
13.14Ayaz'ım
/Aklıma bir şey geliyor ama umarım değildir/
Hmm anladım
13.16Baş belası velet
Kusura bakma çok erken bakamıyorum işlerim vardı da
13.36Ayaz'ım
Sorun yok
13.37Baş belası velet
Ee senden naber aşkım💞
İşler nasıl gidiyorAyaz'ım
İyi diyelim iyi olsunBaş belası velet
Bok gibi para kazanıyon
Ay pardon
Yani iyi kazançlar🥰🫶Ayaz'ım
Salak
Ben gidiyorum işlerim var Allah'a emanetBaş belası velet
Sende Allah'a emanet ol
Kolay gelsin aşkım
Görüşürüüz 💞💞Ayaz'ım
Sağol görüşürüzEren'im... Kurban olduğum gel ben sana bebek gibi bakarım aşkım. Umarım bölümü beğenmişler sık bölüm atamadığım için üzgünüm.
Neyse kendinize iyi bakın hoşçakalın ✌️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Olsam Sever Miydi? (BxB)
Roman pour Adolescents0541 *** ** 48 = Kalbinde yerim var mıdır acaba? Ayaz = Yanlış numaraya yazdınız sanırım? 0541 *** ** 48 = Yanlış yapacağım tek yer biyoloji sınavıdır.