...
Όταν πήγα να μπω στην τουαλέτα με έπιασε από την μέση και με τράβηξε προς το μέρος του με αποτέλεσμα τα χείλια μας να φτάσουν σε απόσταση αναπνοής. Όσο ήμασταν έτσι ακίνητοι και κοιτιόμασταν τον ένιωσα να έρχεται πιο κοντά και πιο κοντά ώσπου πήγαμε να φιληθούμε. Ασυναίσθητα πήγα και εγώ προς το μέρος του και εκείνο το δευτερόλεπτο ακούμε την πόρτα να ανοίγει. Ήταν η Αγγελική και ήρθε να δει τι κάνουμε.
Α:Πόση ώρα κάνετε εδώ μέσα τι πάθατε;
Ν:Τίποτα όλα καλά,της είπα και την κοίταξα για να καταλάβει.
Α: Α ε εγώ να φεύγω τώρα αφού όλα είναι καλά, είπε και έφυγε."Ξανα οι δύο μας" είπε ψιθυριστά και με τράβηξε να μπούμε στην τουαλέτα. Με έπιασε από τον λαιμό για να με φιλήσει αλλά όλα έγιναν τόσο γρήγορα που δεν καταλάβαμε πότε πέρασε ένα 20λεπτο. Με τα πολλά βγήκαμε έξω και οι άλλοι είχαν φύγει. "Μάλλον πήγαν από το σπίτι της Αγγελικής" είπα κοιτώντας τον όλη την ώρα στα πράσινα ονειρεμένα μάτια του.
"Ας πάμε να τους βρούμε μπες μέσα" είπε και μου άνοιξε την πόρτα για να μπω στο αμάξι του. Είχε ένα Bmw M8 μαύρο, είναι το αμάξι τον ονείρων μου πάντα ήθελα ένα τέτοιο μιας και λάτρευα τα αμάξια από μικρό κορίτσι.
Μετά από ένα δεκάλεπτο φτάσαμε σπίτι της και όταν πήγα να κατέβω για να χτυπήσω με τραβάει και μου λέει "Ούτε μια αγκαλιά πριν φύγεις;" με τα πολλά τον αγκάλιασα και έφυγε.
Όπως καταλάβατε η Αγγελική ήταν μέσα με τον Κώστα. Νομίζω ξέρουμε όλοι τι έκαναν εκεί πάνω μιας και η Αγγελική κατέβηκε με ένα σεντόνι τυλιγμένη για να μου ανοίξει.
Α:Μπα θυμηθήκατε να βγείτε από την τουαλέτα;
Ν:Και εσύ με τον Κώστα βλέπω δεν πάτε πίσω
Α:Σκασε μην ακούσει ότι ήρθες μαρή
Ν:Καλά καλά σας αφήνω τα δύο σας, στείλε όταν φύγει να έρθω.
Α:Ναι ρε θα σου στείλω όταν είναι. Μου είπε και γύρισα σπίτι μου.23:36
Ένα χαμόγελο ήρθε στο πρόσωπο μου όταν είδα μήνυμα της. Είχαν περάσει 5 ώρες από όταν πήγα από το σπίτι της και μου είπε θα μου στείλει μετά. Έβαλα ένα άσπρο στραπλες και ένα τζιν σορτσάκι και έφυγα για το σπίτι της. Ευτυχώς μένουμε και κοντά εγώ μένω στον αριθμό 5 αυτή στον 9. Είχαμε κανονίσει να πάμε μαζί με την Μαριαλένα και την Αγγελική σε ένα εγκαταληλειμμενο.
Όταν έφτασα στο σπίτι της Αγγελικής ως γνωστόν την περίμενα να ετοιμαστεί, αλλά άξιζε όμως ήταν μια κούκλα όπως πάντα. Αφού κλείδωσε την πόρτα φύγαμε προς το σπίτι της Μαριαλένας η οποία μένει λίγο πιο μακριά στον αριθμό 24. Όταν φτάσαμε ήταν ήδη έτοιμη ως γνωστόν είναι το αντίθετο από την Αγγελική που αργεί πάντα.
Μετά από λίγη ώρα φτάσαμε στο μέρος που θέλαμε και καθίσαμε να απολαύσουμε την θέα που είχε από εδώ ψηλά όσο καθόμασταν αγκαλιά και οι τρεις μας μαζί και συζητούσαμε.
Καθώς καθόμασταν τι να δούμε. Ήταν ο Κώστας με την παρέα του, τον Άλεξ, τον Γιώργο και τον Νίκο. Ήρθαν, κάθισαν δίπλα μας και αρχίσαμε να μιλάμε και να λέμε τα νέα μας κλπ.Ο Άλεξ κάθισε δίπλα μου και σιγά σιγά ερχόταν πιο κοντά μου. Σαν όνειρο ήταν ότι έγινε πιο πριν στην καφετέρια μαζί του. Όσο μιλούσαμε ένιωσα ένα χέρι να με χαϊδεύει. Αχχχ ήταν αυτός πόσο γλυκούλης είναι! Πήγα να τσιριξω από χαρά με όλα αυτά αλλά λέω από μέσα μου "Νάντια μην το κάνεις" και απλά συνεχίσαμε να μιλάμε.
Εγώ δεν πολύ άκουγα τι λένε μέχρι που είδα τους υπόλοιπους να σηκώνονται για να φύγουν. Κοίταξα το ρολόι και είχε πάει 3 πότε πέρασε τόσο η ώρα δεν το πήρα χαμπάρι. Αφού τους χαιρέτισα παρατήρησα ότι ο Άλεξ δεν σηκώθηκε και όταν πήγα προς το μέρος τους με τράβηξε από την μέση και με έβαλε να κάτσω πάνω του.
YOU ARE READING
Fell for you
Teen Fiction"Έρχεσαι συχνά εδώ;" Τον κοιτάζω περιμένοντας να απαντήσει. "Ναι. Ερχόμουν με τον αδελφό μου αλλά..." "Έχεις αδελφό;" Έσμιξα τα φρύδια μου "Είχα" Έκλεισε τα μάτια του στιγμιαία και κοίταξε άλλου.