2017 İstanbul Final Maçı
"HADİ GÖKÇE ACE ACE ACE ACE!"
"GÖKÇE SERVİSİ KULLANMAYA HAZIRLANIYOR. BAHÇELİEVLER'İN MAÇI KAZANMAK İÇİN SADECE BİR SAYIYA İHTİYACI VAR. HAKEMDEN DÜDÜK SESİ GELDİ. VE GÖKÇE BAŞARAN SERVİSİ KULLANDI! GÖKÇEEEEEEEE ACEEEEEEEEEE"
Tribünlerin seslerini duyuyor muydu onu bile bilmiyordu genç kız. Sadece arkadaşlarına sarılıp mutluluk göz yaşları döküyordu.
Hayali gerçekleşiyordu. Üst Lig'e yükselmek için bu şampiyonluk onların son şansıydı. En iyi şekilde değerlendirmek istemişlerdi ve öyle olmuştu. Sigorta Shop başlangıçlı kız yaşadığı sakatlık yüzünden Bahçelievler'e transfer olmak zorunda kalmıştı. Ama şimdi Üst Lig, yani Sultanlar Ligi o ve onun başarısını konuşuyordu. Bunu düşünmek bile kızın kollarında tüylerin diken diken olmasını sağlıyordu.
Biliyordu, gerçekleşecekti en büyük hayali. 3 Büyük takımın formasını o da terletecekti. İnanıyordu.
Omzuna atlayan insanlara kadar ne yaşadığını düşünüyordu, düşüncelerinde uyanmasını sağlayan arkadaşları onu tebrik ediyordu. Onlar da biliyordu bunu ne kadar istediğini. Onun adına hem çok sevinip hem de üzülmüşlerdi. Kızın 3 Büyük takıma gideceğini biliyorlardı, aynı zamanda da kendi takımlarına da bir daha onun gibi birisi gelir miydi, sorguluyorlardı.
"Gökçe başardıkk!" Diyerek kızın kucağına atladı Bade.
Gökçe sadece gülerek onu etrafında döndürdü.
...
2024 İstanbul, Eczacıbaşı Spor Kulübü
"Üzerimden tırla geçtiler yemin ediyorum bak" dedi Hande.
Jole kaşlarını çatarak ona baktı.
"A car ran over me diyorum bebeğim!" Dedi Hande sanki Jole onu duymuyormuş gibi
"Ferhat gave us all a good training session, Hande."
"(Ferhat hepimize güzel antrenman yaptırdı Hande(!)"Herkes onun dediğine gülerken takımın en küçüğü olduğumuz için topları ben ve Bade topluyordu.
Yaprak'ta yanımıza gelince daha hızlı bitmişti.
Üzerini giyinmiş akşam Halkbank ve Ziraat Bankası maçına gitmek için arkadaşından söz almıştı.
İki takımın da favori olduğu maçta, kızın tuttuğu takım Ziraat Bankası'ydı.
Nedeniyse de belliydi.
Uzun zamandan beri stalk yaptığı, milli maçlarda gözünü ayırmadığı ve de asla hoşlandığını kabul etmediği Bedirhan Bülbül Ziraat Bankası'nda oynuyordu.
Bade bunun bir hoşlantı olduğunu, kendisine Instagram'dan yazması gerektiğini söylüyordu.
Evet, o ünlüydü, ama Gökçe'nin de adı çoklu şampiyonluklar, MVP ödüllerinde yok değildi.Hiç bir şey olmasa da hesabında ki mavi işaretten de anlaşılırdı.
...
"Bade ben içeri girdim sen nerdesin? Unuttum deme bana lütfen?"
Esneyerek cevap verdi arkadaşı. Uyuya kalmıştı.
"Gökçe valla alarmı duymadım. Bugün sıçtı ağzımıza whitehead" dedi.
Kızı tutan gülme uzun sürmedi. Arkadaşına güzel bir azar çektikten sonra sahaya odaklanmıştı ki, kendisini izleyen iki çift gözü gördüğünde kas katı kesilmişti.