Sziasztok a nevem : Emma Watson. Jelen pillanatban szingli és 21 éves , modellként dolgozom. Nem vagyok azért annyira ismert , Los Angelesben élek albérletbe. A szüleim le mondták rólam, 10 éves koromban. Aztán árvaházba nőttem fel. Amint ki kerültem egy bárban kezdtem el dolgozni pultosként.
Ott fedeztek fel egyik nap ,amikor éppen ki szolgáltam egy vendéget. Fel tették a kérdést ,hogy nem e érdekelne ,egy modell állás, mert nagyon szép az alakom és az arcom is. Ekkor voltam 18 éves , és hát naná ,hogy bele vágtam.
2 éve ismertem a legjobb barátnőmet Laura Hamiltont ! Aki 20 éves ,és nincs senkije sem. Nagyon szép csaj , egy kicsit szeplős az arca a szemei gyönyörű kék ,160 cm er magas , háta közepéig érő vörös haja van , testalkata átlagos. Ő egy nagyon híres fodrász üzletben dolgozik és egy csomó sztár már megfordult nála.
Rólam még annyit érdemes tudni ,hogy 170 cm er magas vagyok , zöldes barna szemem , szöke hajam ami a hátam közepéig ér, barna bőröm van , a testalkatom kicsit nagy dekoltázs ,meg egy kicsit telt csipom van. Van egy tetkó a derekamon és imádok bulizni.
2010 et írunk és javában tombol a nyár. Éppen landolt a gépem ,ma érkeztem haza Dubajból egy fotózásról, és gondoltam be ugrok a legjobb barinőmhoz Laurához ,mivel 2 hete nem is láttam ,csak telefonon beszéltünk. Szóval most ,oda veszem az irányt ,viszek neki egy kis ajándékot , na meg persze annyi mesélni valóm van.
Ez egy új story remélem tetszeni fog nektek !!!! Hamarosan érkezik az 1.rész !!!! Puszi nektek !!!
YOU ARE READING
Egy ismeretlen lány története !
FantasyEmma még nem is sejti milyen kalandok várnak ,majd rá. Amikor Tom Kaulizot megismeri egy nap ,amikor a szalonba látogat az egyik barátnőjéhez Laurához .