3.rész

42 5 1
                                    

Emma

Az ébresztő idegesítő hangjára keltem fel. Ki kapcsoltam és ki keltem az ágyból, majd fürdőbe siettem. Gyorsan le tusoltam és hajat mostam, 10 perc alatt meg is voltam vele. Fogat is mostam ,majd meg töröltem a hajamat és be szárítottam . Ezután vissza mentem a szobámba valami dögös ruhát keresni.

Már vagy 10 perce szentségelek, amikor a kezembe akadt egy dögös ruha. Ami ki emeli a dekoltázsomat ,eléggé ki vágott egy fehér csillogós egybe ruhám lesz , egy hozzá illő lapos talpú szandállal. El készítettem a sminkemet ,ami egy alapozobol ,szemceruzábol , szempillaspirálbol , és egy szemhéjtusbol állt.

Mielőtt méh késznek nyilvanitottam volna magam , be fújtam magam egy kis parfummel. Fogtam egy kis tatyot és bele pakoltam a telom , szájfényt ,pénztárcámat és a lakás kulcsomat. Rá néztem az órára, ami fel 9 et mutatott. Gyorsan hívtam egy taxit és el indultam a discohoz.

20 perc múlva már ott is voltam , ki szálltam a taxiból. És még pillantottam Laurát , oda is siettem hozzá.

- Szia Laura ! Gyönyörű vagy barátnőm! - mondtam és megöleltem.

- Szia Em ! Azta te is nagyon gyönyörű vagy! - viszonozta az olelésemet.

- Köszi! És a fiúk? - kérdeztem izgatottan.

- Azt írta Bill nem sokára itt vannak még 5 perc ! - válaszolta mosolyogva.

- Na és ma be pasizol? - kérdeztem és közben huzogattam a szemoldokomet.

- Em ! Attól, hogy Billel bulizok nem biztos ,hogy össze jövünk! - mondta szemeit forgatva.

Meg akartam szólalni, de éppen meg szólalt egy szexi hang mogullem.

- Sziasztok ! Lányok ! - köszönt Tom,én felé fordultam.

Olyan jól nézett ki fekete ing volt rajta egy bordó mintával ,és egy kék baggys farmer gatya és a fején fekete fejpánt. El képesztoen szexi és nem bírom már most nagyon rá vetném magam.

- Sziasztok ! - valaszoltuk egyszerre.

- Olyan gyönyörű vagy Em! - mondta és meg nyalta az ajkait.

Oda hajoltam a fülehez és bele suttogtam.

- Én a helyedben nem hergelném a cicát! Mert már így is nagy nehezen fogom vissza magam ,hogy ne eroszakoljalak meg az utcán! - suttogtam és a nyakába csokoltam.

Pár perc múlva be léptünk a discoba egyből a bár pulthoz mentünk. Ki kértük a piákat, le is húztuk, majd ki kértünk még egy kört, már kezdett hatni a pia. Hallottam ,ahogyan a dj be rakta a kedvenc Shakira zenémet. Fel mentem a kis színpadra mellé és el kezdtem táncolni. Kevertem és kavartam, majd a tekintetem meg állt Tomon.

Innéttol neki táncoltam, annyit olvastam le a szajarol, hogy "bazd meg". El mosolyodtam és le mentem a színpadról, egyenesen Tomhoz sétáltam. Hátat fordítottam neki és el kezdtem az ágyékának nyomni a csípőmet. Riszáltam tovább, közben Tom a nyakamat csokolgatta.

10 perc múlva Laurát keresem a szememmel. Meg is találtam és éppen Billel falták egymást.

- Azt hiszem ,hogy már nekünk nincs itt dolgunk ! - oda fordultam Tomhoz és a fülébe sugtam.

Rá nézett Billékre , és utána vissza rám.

- Azt hiszem ,hogy indulhatnank Em ! - mondta szexi hangon.

Meg fogtam a kezét és húztam magam után. Be vittem abba a helységbe ,amit ma estére foglaltam le. Olyan ágy volt ami ketreces és különböző korbácsok lógtak a falon. Tom eléggé le döbbent és egy hatalmas pajzán vigyorral jelent meg az arcán.

Az ingje alját meg fogtam és közel rantottam magamhoz. A kezét a torkomon fel vezette és bele markolt a hajamba majd hátra húzta. Bele szagolt a nyakamba.

- Megoritesz Em ! - mondta szexi rekedtes hangján.

Az ajkaimnak esett vadul faltuk egymást. Az ágyra loktem egy határozott mozdulattal. Le csusztattam magamról a ruhát ,ki léptem és arrébb rúgtam. Majd le vettem a szandált a lábaimrol. Tom csak nézte a testemet és én körbe forogtam szépen lassan.

- Gyönyörű tested van Em ! - mondta Tom csillogó szemekkel.

Oda sétáltam kecsesen Tomhoz és el kezdtem le venni róla a gatyát és a cipőt. Ő addig le vette a felsőit, majd elém tárult vonzó teste és hatalmas pénisze. Meg nyaltam az ajkamat ,és el kezdtem a dolgot. Tom feljebb csúszott az ágyon ,és én fel másztam a lábai közé.

A hatalmas farkát végig simitottam ,ami már úgy állt mint a cövek. El kezdtem finoman huzkodni , Tomra vetettem egy szexi pillantást. Majd a számba vettem és durván el kezdtem szopni.

- Ahhh Em ! Bassza meg el megyek ! - mondta és abba hagytam.

- Még nem Tom ,mert még tervem van veled egész éjszakára! - válaszoltam és meg nyaltam az ajkam.

Oda adta a gumit a kezembe rá helyeztem ,fogtam magam és bele ültem. Félig rá doltem a testemmel és el kezdtem vadul lovagolni. Az egész szoba zengett a nyögésünktől. 10 perc múlva le szálltam Tomrol ,ö csak furán nézett rám.

- Gyere velem Tom ! - mondtam és nyújtottam a kezemet.

Szó nélkül követett , nem mentünk messze ,pár méterre voltunk az ágytol. Oda sétáltunk egy székhez ,amire rá kellett térdelni. Fel másztam rá kijebb toltam a csipomet . Éreztem ahogyan Tom mögem áll ,és belém vágta magát. A kezére csavarta a hajamat ,és el kezdte bennem járatni magát.

Mire én markolni kezdtem a széket és szó szerint sikitottam az élvezettől. Tom közbe egy két erősset rá csapott a fenekemre,amitől csak még jobban be indultam. El engedte a hajamat és a nyakamba kapaszkodott hátulról. És még jobban járatta magát bennem.

Ki vette belőlem magát és szólt ,hogy menjünk vissza az ágyba. Le másztam és vissza sétáltunk , meg fogta a kezemet és magához rántott. Fel kapott és ismét belém rakta ,mozgatta a csipomet magán és közben vadul csókolt. Akkor ott abban a pillanatban el is mentünk egyszerre.

Le másztam Tomrol és bele másztam az ágyba. Utánam jött és be feküdt mellém. Rá néztem az órára és 1 órát intenzíven szexeltünk. Mosolyra húzódott az arcom. Egy kicsit pihentünk, majd újra és újra szexeltunk Tommal. Valami 4 szer vagy 5 szőr szexeltünk az éjjel ,és be is aludtunk utána.

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Aug 25 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Egy ismeretlen lány története ! Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora