Çok istenen Berkan kurgusu.
Başlama tarihlerinizi alayımm😻
Telefonumun sabah 9'da çalması ve beni uyandırması için savaş çıkmış olması gerekiyordu.
Aksi herhangi bir durumda kan dökebilirdim sanırım.
Telefonun ekranından kimin aradığına bakmadan aramayı cevaplayıp kulağıma götürdüm telefonu.
"Alo?"
"Sera hâlâ uyumuyorsun heralde?"
"Kanka saat 9 amına koyayım bu saatte uyanmam için bir sebep mi var?"
"Düzgün konuş kızım ofisteyim. Bugün röportajın varmış yani kalk ofise gel."
"Ne röportajı, kiminle ayrıca benim niye haberim yok?"
"Arzu abla gidecekti ama onu başka programa yazmışlar. Erdem abi de Sera gider demiş seni yazmış. Saat 1'de."
"Keşke bana da haber verme zehmetinde bulunsaydı."dedim ve yüzüne kapattım.
Staj yapan bir spor muhabiriydim.
Stajyer olduğumuz için keyiflerine göre bize program yazıyorlardı ve bu epey sinir bozucu oluyordu.
Düzenli bir programımız bile olmuyordu.
Biraz daha yatakta uyumaya çalışsam da boşunaydı uykum bölündükten sonra asla uyuyamazdım.
Lanetler okuyarak banyoya ilerledim.
Yüzümü yıkadım ve kahve hazırlamak için mutfağa ilerledim.
Röportaj hakkında bilgi alamadığım için Erdem abiyi aradım.
"Alo Erdem Bey günaydın bugün bana röportaj yazmışsınız?"
"Günaydın Sera. Evet öyle oldu galatasaraydan Berkan Kutlu ve Kerem Aktürkoğlu ile röportaj yapılacak. Ekipten arkadaşların seni 11 gibi alacak evinin önünden."
"Tamamdır."dedim ve telefonu kapattım.
Takip ettiğim futbolcular ile röportaj yapıp tanışma fikri kulağıma harika gelmişti.
Kahvemi içtikten sonra hızlıca duşa girdim.
Duştan çıkınca saçımı doğal dalgalı haliyle bıraktım.
Üzerime ne giyeceğime karar veremiyordum.
Çok resmi giyinmekten haz etmiyordum fakat galatasaray tesislerine de kot tişört gidemezdim heralde.
Gidermiydim?
Giderdim.
Beyaz kumaş pantolonumu aynı tonlarda bir kazak ile kombinleyip giyindim.Ayağıma da siyah dolgun topuklu ayakkabılarımı giymeye karar verdim.