2.

11 3 29
                                    

Kütüphaneye vardığımda her zamanki gibi sessizlik vardı. Kendi derneğimiz için kütüphaneci Lisa'dan izin alıp kullandığımız oda ise kaos doluydu. Herkes bir yere toplanmış aynı anda bir sürü soru soruyordu.
Kime soruyorlardı?

Yanlarına yaklaştığımda daha önce burda hiç görmediğim birini fark ettim. Bir tutamı kırmızı olan kar gibi beyaz saçları vardı. Saçının tutamına uygun kırmızı gözleri dikkat çekiciydi..

"Yeni üyemiz mi var?" Sorum karşısında geldiğimi fark etmeyen herkes bana döndü. Cevaplayan Heizou oldu. "Evet! Adı Kazuha. Kimsesiz çocuklar ve yaşlılar için olan derneğimizi duyunca yardıma gelmiş!"

Heizou heyecanlı heyecanlı anlatırken gözlerimi ondan ayırmıyordum. Kazuha ayağa kalktı ve elini uzattı. "Tanıştığıma memnun oldum. Senin adın ne?" Uzattığı eli kararsızlık ile tuttum. "Scara.. Scaramouche." Gülümsedi. "Ne güzel bir isim."

Fazla nazikti, çok fazla...
Tanışma faslı bittikten sonra bugünün görev dağılımlarını yaptık. Ben bir kaç çocuk kitabı alıp bir yurda gidecektim. Kazuha'yı da alışsın diye benimle göndereceklerdi. Gerçi Kazuha yurtları ziyaret etmeye alışık gibi duruyordu.

Kütüphane raflarından dağıtılacak kitapları alıyordum. Birden ağlama sesi duydum. Bir çocuk ağlıyordu. Kendi kendime söylendim. "Şu çocukları niye kütüphaneye getirir ki bir insan..?" Çocuklara katlanabildiğim pek söylenemez.

Son kitabı ararken Kazuha'nın ağlayan çocuğu susturduğunu fark ettim. Ona bir oyuncak vermişti. Oyuncağı nereden çıkardı bu?

Fazla sorgulamamaya karar verdim. Kitapları bir masaya koyup üst rafa ulaşmak için merdiven çektim. Çocuk kütüphanede koşturmaya başlamıştı. Kazuha da onu yakalayıp durdurmak için peşinden koşuyordu.

Derken çocuk merdivene çarptı.
Ben dengemi kaybedip yere çakılacakken kendimi bir çift kolun arasında buldum. "İyi misin Scara?"
Beni tutanın Kazuha olduğunu fark edince yanaklarımda bir sıcaklık hissettim. "İ-iyiyim.."

Kazuha beni indirdikten sonra çocuğu annesine teslim etti. Bende tüm kitapları alıp kapıda onu beklemeye başladım. "Hadi gidelim."
Yola çıktık. Kazuha kitapların bir kısmını aldı çünkü çok fazla kitap vardı. Üstüne bir sürü oyuncak da götürüyorduk.

Yurda vardığımızda çocuklar bize doğru koşturdu. Pek hoşuma gitmese bile Kazuha ile birlikte onlarla ilgilenmeye başladım. Kazuha bazı çocuklara kitap okurken ben ise oyuncakları dağıtıyordum. Daha sonra birlikte oynamaya başladık.

Açıkçası eğlenceliydi..
Sanırım çocuklar o kadar da kötü değildi. Biz oynarken Kazuha kitap okumayı bitirip, diğer çocukları da alıp bize katılmıştı. İkimiz de çocuklaşıp diğer çocuklarla evcilik oynamaya başladık.

Geçirdiğimiz güzel vaktin sonuna gelmiştik, artık gitmemiz gerekiyordu. Çocuklar bizi bırakmak istemezmiş gibi yapışmışlardı. Kazuha eğildi ve benim hayatta yapamayacağım nazik bir sesle konuşmaya başladı. "Çocuklar bir sürü işimiz var ama.. Merak etmeyin, tekrar sizi ziyarete geleceğiz. Biz sizi çok sevdik, değil mi Scara?"

Beni de sohbetin içine çekmesine biraz şaşırdım. "Evet evet.. Çok sevdik." Küçük sohbetimizin ardından çocuklarla vedalaşıp oradan ayrıldık.
İlk defa tekrar gelmek için sabırsızlıkla bekliyordum.

_________________________________

Bu bölüm bu kadarcık yeter sanırım. Bir sonraki bölümde görüşmek üzeree.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I Wish You Were A GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin