Eldora Krallığı, diyarın en gözde ve en çok nüfusuna sahip her türden ırka el sahipliği yapabilen eşsiz bir Krallıktır. Bu diyarın içinde birbirinden farklı yaklaşık olarak altı adet ırk yaşamaktadır. İnsanlar, Elfler, Cüceler, Ejderdoğanlar, Yarı İnsanlar ve Vampirler. Büyük savaş olan -I. Eldora Büyü savaşından- sonra Kraliça Eldora kendi ismi üzerine bir Krallık kurmak istediğini ve büyük refahın tekrar ırklar üzerinde olmasını dile getirmişti. Eldora'nın yanındaki baş büyücü Gulvar bu kuruluş için Kraliçe Eldoraya yardım etme kararı almıştı. Eldora Krallığının kuruluşu Kraliçe Eldora'nın ölümünden yüz yıl sonrasına tamamlanmıştı. Eldoranın yeni yöneticisi ise Kraliçenin Torunu oran II. Herald olmuştu. İnsanlar Eldora Krallığını kurduktan sonra etraftan Elfleri ve Yarı insanları bünyesine katmak için bir yazılı beyanname yaymıştı. Bu beyanname'nin üzerinde "Ev arayan ve barış üzerine kurulu Krallığımızda yaşamak isteyen her bir ırka kapımız açıktır." yazmaktaydı. Bunun üzerine her bir diyardan farklı türde ırklar toplanmaya başlanmıştı. İlk başta hedefleri Yarı insan ve Elfler olan insanların Krallığının içine, Cüceler, Vampirler ve Ejderdoğanlar da yerleşmeye başlamıştı. Ancak bu kadar çok Irkın getirdiği dezavantajlar da olmuştu. Vampirler, bu diyarda beslenmenin zorluklarından bahsetmişlerdi bu sebeple kendilerine kurban edilmesi için insanlar istemişti. Ancak bu fikir İnsanlara çok ağır geldiğinden tam bir iç savaşa patlak vereceği esnada bir konsey kurulmuştu. Konseyin kuruluş amacı nihai düzenin ve sözlerin bir bütün olarak oy ile ortama sunulup kabul görüp görülmeyeceği üzerine yapılmıştı. Bu sayede İnsanlardan, Elflerden, Cücelerden, Yarı insanlardan, Ejderdoğanlardan ve Vampirlerden bir tane olmak üzere temsilci ve bu temsilcilere eşlik edecek sağ kolları yani destekçileri seçilmişti. Krallığın başında Olan II. Herald bu olayı kabul görmüş çünkü içinde tutmuş olduğu hırs Krallığın nihai refahıydı. Bu sayede artık resmiyette Krallığın başında 6 kişi bulunmaktaydı. Bu kişilere -Eldora'nın 6 Varisi- dendi. Bu altı varis ilk olarak Vampirlerin sorununa el atmışlardı. Vahşi ve sıkı bir yönetim isteyen vampirler ilk olarak halktan insanların kanını istemişlerdi ama geri kalan beş varis bu konuda hayır yanıtlarını hiç çekinmeden söylemişlerdi. Çok geçmeden bu tartışma arasında Baldur'un destekçisi Cüce Bolmir söze girmişti.
"Madem çok emin ve ortak kararlar alamıyoruz gibi Kont Benedict Vladimir. Eeeeh-..." diyerek ufak bir duraksadı Bolmir. Sol elinde destek aldığı cüce dilinde oymaların bulunduğu bastonunun tutmuş, Uzun uzasıya yere doğru sarkan sakallarını sağ eliyle okşarken yarı kapalı olan gözlerini açmış ve Vampirlerin başı olan Kont Benedict Vladimir'e doğru bakmıştı.
"O halde izin verirseniz sizlere bir çözüm kapısı aralamak isterim." diyerek de sözünü bitirmişti. Kıp kırmızı uzun saçlara sahip üzerinde siyah bir cübbe giyen sağ ve sol elinde iki adet deriden siyah eldiveni olan bu sarı gözlü vampir Destekçi Bolmir'in konuşmasına izin verecek şekilde sağ elini kaldırmış ve parmaklarını birbirine yakın tutacak şekilde konuş dermişçesine bir elini sarsmış ve onayını da vermişti.
"Madem insan kanı sizin için çok değerli Kont Benedict Vladimir." Dedi Bolmir. "O halde cezası ağır olan suçluların ölüm cezalarına, kanlarının tüketim ve dağıtımına sizler karar vermek istemez miydiniz?" diyerek cümlesine eklemişti Bolmir. İşte o anda Her ırkın varisinden bir kişi bu sözlerin arkasındaki Bolmir'e doğru bakmıştı. Bu cücenin dediği cümleler bir caninin ağzından bile çıkmayacak sözlerdi.
"Ölüm en son istediğimiz şeydir! Buna olumsuz yaklaşıyorum!" diyerek eklemişti tahtından yeni yeni vazgeçen, üzerinde tam set plaka zırh bulunan, İnsanların varisi II. Herald.
Etkileyici ve cazibesiyle etrafındakileri hayran bırakacak bir ses odanın içinde yankılanmıştı. Bu ses Yarı insanların Leydisi Tilki Emmyth'in sesiydi. "Katılıyorum Lord Herald, biz yarı insanlara da böyle bir canilik yakışmaz." Bu Varis diğer kişiler gibi büyük bir sandalyede oturmuyordu. Yumuşak bir taburede oturuyordu. dokuz adet kuyruğu vardı ve Uzun kuyrukları normal sandalyede otururken zorluk çıkarıyordu. Kuyruklarını yumuşak özenle hazırlanmış yastığı mor renkte olan taburesinin arkasından çıkarmış ve ahenk içinde sallayarak durmaktaydı. Kuyrukları büyüleyici ve çekici duruyordu. Bunca tepkinin bir arada gelmesiyle Bolmir olan olaylara karşılık ellerini Konseye doğru durmalarını işaret edecek şekilde yavaş ve temkinli bir şekilde sallamış ve gülmüştü. "Hohoho-... Sakin olalım Konseyim ancak eklemek isterim ki, kadınlarımıza el sürmüş ve ırkdaşlarımızın çoğunu katletmiş bu ölümlülerin bir cezayı hak ettiği kesindir. O sebeple bu yolun en doğrusu olduğunu düşünmekteyim."
Bir anda Bolmir'in yanından bir çekiç sesi gelmişti. Bu çekiç bir yargıcın çekici gibi silindir ve yumuşak dokulara sahipti. Çekicin sahibi ise Bolmir'in efendisi olan Baldurdu. "Tartışmamızın bir anlamı olduğunu düşünmüyorum Lordlarım ve Leydilerim, bunu oylamaya sürmemiz süreci daha da hızlandıracaktır. O sebeple bu konuda Onay verenler -Ay!- desin." Bir anda odadan dört adet Varisin onay sesi ve bunların eşliğinde elleri havaya kalkmıştı. Bu konuda dört kişi onay vermiş ve oylama süreci onay almıştı. Diğer bir yandan bu oylamaya katılmamış yani cevabı hayır olanların başında Yarı insanların ve İnsanların efendisi bulunmaktaydı. Durumdan her ne kadar hoşnutsuz olsalar da bu duruma kabul görmek zorundaydılar. Aradan bir süre zaman geçmesiyle Baldur söze tekrar dahil olmuştu. "Bundan böyle zindanların ve ölümlerin sorumlusu Kont Benedict Vladimir'e aittir. Bu krallıkta ölen birisi veya öldürülen birisi olursa bu sorumluluğa sahip kişinin başı ağrıtacaktır. İzninizle konuyu değiştirmek isterim." Oda da bir sessizlik oluştuktan sonra herkes başını öne eğerek bir onay vermiş ve Cüce Lordu olan Baldur'un konuşmasına izin vermişti. Baldur olduğu yerde koltuğunu geri ittirmiş ve Bolmir'in getirmiş olduğu taburenin üzerine doğru çıkmıştı. 110 santim boyundaki bir cüce için bu tabure masaya yetişmesi için oldukça önemliydi. Özellikle birazdan konuşulacak konu için oldukça önemli bir rol oynamaktaydı bu tabure.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nomsie | Rün Korucusu
FantasyOrmanların ve rünün korucusu olan bir golem hakkında oluşturulmuş bir roman.