PETER POV
,,Ere, -etere, Petere!"
,,Co!?" Vyšel jsem ze svého transu. Matt se zasmál.
Seděli jsme na mé posteli a jedli pizzu. Bylo něco málo před půlnocí.
Apple byla zase tam někde venku.
,,Nad čím přemýšlíš? Už půl minuty na tebe mluvím." Řekl Matt s úsměvem, ale vypadal trochu ustaraně.
,,N-nic, jen-" Jen myšlenka...
,,Vypadáš zaraženě. Nechceš o tom mluvit?" Zavrtěl jsem hlavou.
,,Nechci, ale díky." Lehce jsem se usmál, ,,stejně je to blbost..." Matt nadzvednul obočí.
,,Podle mě to blbost není, když nad tím tak horlivě přemýšlíš, Pete." No jo, daredevil...
,,Jen, myslíš, že-myslíš, že mě rodiče měli rádi? Promiň, vím, že si je nijak neznal, jen, jen mě to napadlo..."
,,A proč si myslíš, že neměli?" Pokrčil jsem ramenama.
,,Jen myšlenka. Moc si na ně nepamatuju..." Matt si povzdechl.
,,Víš, Pete, tohle ti nemůžu odpovědět podle mého pohledu, ale určitě měli. Aspoň May o nich mluvila jako o milujících rodičích."
,,Díky, že tu pro mě jsi..." Řekl jsem a Matt se na mě usmál.
,,Už půjdu a ty půjdeš rovnou spát, zítra máš školu." Zasmál jsem se a obejmul ho na rozloučenou.
,,Zase přijď."
,,Samozřejmost."-
Kde to jsem?
Stál jsem uprostřed nějakého lesa.
Uslyšel jsem smích. Co to?
,,Ahoj, Petie." Otočil jsem se za tím hlasem.
,,M-May?" May přikývla, ale její tvář v sobě neměla ani kousek vřelosti, byla celá od krve a bledá.
,,May, co to?"
,,Netvař se tak zmateně. Pořád jsem mrtvá, ale to ty moc dobře víš."Vzbudil jsem se a zrychleně dýchal. Zavřel jsem oči.
Jenom sen, jenom další pitomý sen.
Otevřel jsem mobil a kliknul na zprávy.Peter🐣
Pizzamane?Pizzaman🍕
Ahoj, neměl by jsi spát?Podíval jsem se kolik je hodin, no jo, jsou dvě hodiny ráno.
Peter🐣
Další zlý sen...
Nemůžem si chvíli psát?
Prosím?Pizzaman🍕
Jo, můžem.
Jaká je tvoje oblíbená barva?Peter🐣
Červená
Tvoje?Pizzaman🍕
Taky.
Oblíbené roční období?Peter🐣
Podzim!Pizzaman🍕
Proč podzim?Peter🐣
Není ani zima, ani horko
Perfektní teplota!
Tvoje?Pizzaman🍕
Jaro.
Lepší?Peter🐣
Jop
Díkyyyy
Už půjdu spát
Dobrou! ✨Pizzaman🍕
Dobrou, Petere, a nemáš zač.Vypnul jsem mobil a zavrtal se zpátky do peřin. Opravdu mi je líp.
Jaro. Proč má asi rád jaro? Někdy se ho budu muset na to zeptat...Trošku kapitola, aby jsem ten příběh oživila. Od dubna jsem ho nepsala! Hrozný.
Omlouvám se, že nevydávám, ale fakt se snažím! 🙏
-Justine
ČTEŠ
Máte špatné číslo, Spidermane✖️
FanfictionPeter Parker utíká před sociálkou. Bydlí v jednom bytě a má tajnou identitu 'Tom Holland', chodí na Midtownskou střední, kde má svého jediného kamaráda Neda Leedse. Co se stane když náš hodný soused spiderman napíše omylem cizímu číslu? Bude se muse...