13

1.8K 324 60
                                    

⭐️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

⭐️

"Bak ben sana demiştim. Nasıl da çılgına döndü seni başkasıyla görünce." diyip gülmeye başladı Sungchan. Taehyung da kıkırdayarak karşılık vermiş kaçıncı içtiğine emin olmadığı içeceğini yudumlamaya devam etmişti.

Jungkook grubunun itibarı söz konusu olduğundan insanlarla kaynaşma işine her ne kadar hoşuna gitmese de devam ediyordu. Başkalarıyla sohbet içeriisnde olsa da gözleri hep mavi kafadaydı. Az önceki gibi yavşaklarla konuşmasını istemiyordu.

"Sıkıldım ben. Jungkookta saniyelik umutlandırdı sonra tekrar gitti." Taehyung alttan alttan vuran alkolün etkisiyle mayışık konuşmaya başlamıştı.

"Bunları alıp götürüyorum yoksa kör kütük sarhoş olup başımıza iş açacaksın." Sungchan Taehyung'un önündeki içecekleri tepsiyle almış yanından uzaklaşmaya başlamıştı. "Bana şans dile Taehyung, o yakışıklıyla konuşmaya gidiyorum."

Taehyung içecekleri gittiği için bir bebek gibi dudaklaırnı büzmüş yinede Sungchan'a şans dilemekten geri kalmamıştı. "Bol şanslar!"

Şimdi tam anlamıyla yalnız kalan Taehyung bakışlarını Jungkook'a çevirdi. Onun dışında etrafında dört kişi daha vardı ve şuan konuşan Jungkooktu. Beden dilini de kullanarak hararetle bir şeyler anlatıyordu karşısındakilere. "Aşkımdan öleceğim. En ufak bir hareketi bile nasıl çekici gelebilir?"

Taehyung elinin tekini masadan destek alarak çenesine koymuş büyülenmiş bir şekilde Junglook'una bakmaya devam ediyordu. O sırada görüş açısına giren kişiyle hayal dünyasından çıkmak zorunda kaldı.

"Tekrar selam mavi kafa."

Yaklaşık on dakika önce tanıştığı Seunghyun yine karşısındaydı. Ve yine kendisine mavi kafa şeklinde hitap etmişti. Bu Taehyung'un hoşuna gitmiyordu. Daha bırak sevgilisi olmayı aşık olduğundan bile haberi olmayan Jungkook'u aldatıyormuş gibi hissediyordu başkası ona mavi kafa diyince.

"Sana da tekrar merhaba Seunghyun." Taehyung ruhsuzca cevap verdi.

"Sıkılmış gibisin. Dans etmek ister misin?"

Taehyung dans etmeye bayılırdı. Evde de hep son ses müziği açar dans ederdi. Temizlik yaparken, resim çizerken, ders çalışırken...Karşısındakinin Jungkook'un pek hoşlanmadığı biri aklına gelince 'evet' demekten duraksadı fakat onun kendisini kıskanması daha iyi hissettiriyordu. "Olur, dans etmeye bayılırım. Nereye gidiyoruz?"

Taehyung'un cevabıyla Seunghyun ayaklanmış Taehyung'u bileğinden tutarak parti alanına çokta uzak olmayan bol ışıklı bir yere getirdi. Burada daha az insan vardı fakat oldukça eğleniyor gözüküyorlardı.

Çalan güzel şarkılarla olduğu yerde vücudunu hareket ettirmeye başladı Taehyung. Zarif vücudu hareketlerini iki kat daha da çekici yapıyordu. Ee bir de üstündeki kıyafetlerin etkisi de ayrı bir faktördü.

jeon's (guitar) pickHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin