Chapter 2

9 2 0
                                    

Furcsa, zümmögő zaj töltötte be a fülét, ingerelte az agyát, és összerándult, a szemhéjai megrándultak, mielőtt szétnyíltak volna, a fényességtől pedig egy pillanatra ismét megvakult. Yongboknak gyorsan pislognia kellett, hogy újra láthasson, a látás néhány másodpercig homályos volt, mielőtt kitisztult, egy fiú mellette. Arra számított, hogy Hyunjin itt lesz, azt mondta neki, hogy a közelében fog maradni, és Yongbok, aki megpróbálta eljátszani Félix szerepét, a legjobb barátja szerepét, még emlékezetkieséssel is, oké, és úgy tett, mintha ő lenne. örült ennek.

De a fiú mellette nem Hyunjin volt, hanem az, akinek gyönyörű macskaszemei ​​voltak, Minho? Yongbok nem volt biztos benne, de úgy nézett ki, mint a képen látható fiú, aki Félix arcára csókolt? Emléke még mindig homályos volt a tegnap estéről, és alig emlékezett, mit mondott neki Hyunjin világosan.

– Szia kicsim, hogy vagy? A fiúnak vissza kellett tartania a vágyat, hogy összeránduljon a kisállat nevétől, az agya a szoba minden sarkába járt, és a szeme körbefutott, nehogy a másikra nézzen. A név keserű ízt hagyott a szájában, amitől összevonta a szemöldökét, és lenézett a kórházi ágy lepedőjére, a halványkéktől pedig szinte öklendezett az undortól. – Lixie, jól vagy? Úgy tűnt, a fiú kezd aggódni, ezért Yongbok megpróbálta eljátszani egy zavarodott, de mégis boldog barát szerepét, oldalra billentve a fejét, és mosolyra húzta ajkait. Annak ellenére, hogy szinte száz százalékig biztos volt benne, hogy ez inkább kínos grimasznak tűnt, úgy tűnt, Minho értékelte az erőfeszítéseket.

„Én, igen? Egyszerűen nem emlékszem semmire." Szánalmas pillantást vetett rá, Minho nagy szemekkel nézett le rá, amelyekből ki nem hullott könnyek és fájdalom, az ajka pedig kis dudorba húzódott. Yongboknak pedig, ha nem is akarta, el kellett ismernie magának, hogy a másik aranyos. Bolyhos, világosbarna hajával, csillogó szemeivel, ajka puha göndörségével és aranyos orrával Minho egyszerűen aranyos volt, és ha kevésbé lett volna keserű, talán gratulált volna a fiúnak, Felixnek, amiért sikerült pasit szereznie. mint ő.

– Rendben van kicsim, egyszer mindenre emlékezni fogsz. A bűntudat és a kétség árnyéka járta át Minho arcvonásait, és Yongbok egy kicsit közelebbről nézett rá. Biztos volt benne, hogy ez csak egy trükk, amit a szeme játszott vele, de megesküdött, hogy izzadságcseppeket lát Minho arcán. Tekintete lefelé ugrott, és észrevette, hogy a másik hangosan nyel, és ádámcsutkája fel-alá billeg. Ideges volt, és Yongbok erre egy kicsit összehúzta a szemét. Valami biztosan nem stimmelt.

"H-hyung? Miért vagy ideges? Valami baj van?" Minho másodszor is nyelt egyet, mielőtt mosolyt erőltetett volna az ajkára, Yongbok pedig könnyen felismerte, ha valaki cselekszik előtte. – Nem semmi, bébi, csak a memóriaveszteséged miatt aggódom, de pihenned kellene. Ahogy Minho tekintete oldalra vándorolt, érezte, hogy valami biztosan nincs rendben, valami más aggasztja a másikat, és Yongbokot a sötétben tartják.

Automatikusan, bár erőtlenül, megragadta a másik csuklóját, amikor Minho megpróbált eltávolodni az ágytól, ők ketten röviden egymásra meredtek, mielőtt Yongbokon újabb mosolyt kapott, ezúttal egy kicsit őszintébbnek tűnt. – Kicsim, akarsz valamit? Ki. El akarom hagyni ezt a helyet. Yongbok ebben a kórházban ragadt az elmúlt négy napban, az ápolónők ki-be jártak, vizsgálatra vitték, és néhány óránként ellenőrizték a karját, mintha azt gondolnák, hogy vagy az IV-t, vagy a varratokat fogja kitépni. És gondolkozott ezen, de tudta, hogy okosan kell cselekednie. Ki kellett szállnia, és rá kellett jönnie, hogy pontosan mi történt, és miért van ennek a Félixnek a testében, és miért nézett ki pontosan úgy, mint ő, plusz a szeplők.

Így hát Yongbok felöltötte a jól begyakorolt ​​apró mosolyt, kikukucskált Minhóra a szempillái közül, miközben igyekezett a lehető legártatlanabbnak, minél édesebbnek tűnni. „Hyung, maradhatsz? többet akarok tudni." Csend fogadta, és arra gondolt, hogy a másik csak úgy kisétál, de a matrac alámerülése más történetet mesélt el. Minho maradt, Yongbok pedig helyeslően bólintott.

Amnesia | Stray KidsWhere stories live. Discover now