Égő fájdalom a mellkasában felpörgeti, ijedt szemek kutatnak körbe a sötét szobában, és nem látnak semmit, kivéve az árnyékos bútorokat és az utcai lámpák fényeit, amelyek a szorosan zárt függönyökön keresztül próbáltak bejutni.
Yongbok hirtelen felült, egyik kezével a mellkasát markolta, ahol a szíve volt, a másikkal pedig a feje oldalát nyomta, a fejfájás szinte elvakította a fájdalom lüktető hullámaitól. Vérvörös töltötte be a látását, a szeme üres volt, ahogy az űrbe bámult, a templom mennyezetének emlékei és az alatta gyülekező vér behatolt az agyába.
Néhány másodperccel később a látása ismét kitisztult, hátborzongató fény futott át az egyébként sötét szobában, Yongbok tarkójának szőrzete felállt, miközben a hőmérséklet néhány fokkal csökkent körülötte. Néhány másodperccel később mintha mi sem történt volna. A levegő újra felmelegedett, és a szobában sötét volt, csak az éjjeliszekrényen álló óráról vörös számok meredtek rá.
4:39. Éles.
Yongbok érezte, ahogy remeg a keze, ahogy belemarkolt az ágytakaróba, szemei a szoba minden sarkába vándoroltak, szinte összerezzent, ahogy egy elhaladó autó fényárnya áthaladt a szobán, mert a függönyök nem voltak olyan szorosan zárva. amilyennek hitte őket. A sötétség idegessé tette, mert attól félt, hogy ha tovább néz, valami olyasmit fog látni, amit nem kellene, valamit, amitől egy életre megsebzi.
Az ajka remegett, ahogy próbált szavakat formálni, gondolatokat összezavarodott, és bőre nyüzsgött az adrenalintól. Szemei tágra nyíltak, ahogy mindenre emlékezett, ami az elmúlt négy, immár öt nap során történt. Attól kezdve, hogy gyomron szúrták Sydneyben, egy szöuli kórházban ébredt fel, miután nyilvánvalóan szétvágta a csuklóját, odáig, hogy megtudta, hogy ez nem is az ő teste, és végig kellett játszania, hogy rájöjjön, mi történt. .
A nyelvén a koreai szavak furcsán hangzottak, még az ízük is volt. Emlékeztető egykor elfeledett gyökereire, a szülei soha nem gondolták, hogy elég fontos megtanítani a nyelvre. De úgy tűnik, ez a Felix folyékonyan beszélt, így Yongbok könnyen tudta használni a nyelvet, a mondatok automatikusan alakultak.
Miután néhány másodpercig az ébresztőórát bámulta, a fiú a szoba ajtajára fordította a tekintetét, és kékes fény szivárgott be az alján lévő résen. Chan biztosan elaludt a tévével.
Borzongás futott végig Yongbok gerincén, úgy érezte, mintha valaki jeges ujjaival a felhevült bőrére húzná magát, amitől összerezzent, és kiugrott az ágyból. A mezítláb érintkezett a hideg padlóval, amitől meglepett felkiáltás hallatszott, mielőtt visszanézett az ágyra, és megrázta a fejét. A szorongás végigfutott a vérén, ahogy a számok 4:40-re változtak, a vállai megfeszültek, ahogy visszafordult az ajtókhoz, és tett egy lépést közelebb az ajtókhoz, mielőtt kinyitotta volna őket, és kilépett a szobából.
Teste automatikusan elernyedt, ahogy kilépett a folyosóra, és becsukta maga után az ajtókat. Chan valójában elaludt a tévé bekapcsolásával. Egy olyan filmet játszott, amit még soha nem látott, a másik egy vastag takaróba bújt, és lefeküdt a kanapéra, karja leesett róla, szinte a földet érintette. A fiú nagyobb biztonságban érezte magát, ahogy közelebb lopódzott, vállai leestek, ahogy leült a szőnyegre, a tévé felé fordulva, félig lehunyt szemekkel próbált a filmre összpontosítani. Talán megpróbálhat kivárni, amíg Chan felébred.
A képernyő élénkvörösen villogott, Yongbok összerezzent és hanyatt esett, Chan térdére könyökölt, miközben megpróbálta elkapni magát. A hím ijedten ébredt fel, szemei kipattantak, és a szíve őrülten dobogott. A fiatalabb fiú ijedt tekintetével találkozott, amely automatikusan elernyedt, és fáradt mosolyt csalt rá, még akkor is, ha a szíve fájdalmasan kalapált a bordaívén.
YOU ARE READING
Amnesia | Stray Kids
Mystery / Thriller- Lixie, soha többé ne ijesztgess minket így. Tekintete lassan egy fiúra vándorolt, aki a legtávolabb állt, és bűntudatos arckifejezéssel nézett le a földre. Aztán lassan, fájdalmasan elfordította a fejét, hogy visszanézzen a nővérre. - Ki az a Féli...