0.8

48 5 0
                                    

Hemen eşyalarını alıp gavinin atacağını konuma gidecektim Ancak büyük bir sorunum vardı. Alex. Yüzüne en şirin ifadesimi koyarak bana şaşkın bir şekilde bakıp olanları anlamaya çalışan Alex'e baktı.

"Alex, benim acil bir işim çıktı." Çocuğun yüzü düşmüş tam bir şeyler söyleyecekken lafını kesip "biliyorum kızacaksın ve yine biliyorum olanları merak ediyorsun ama hallettiğim gibi yanına geleceğim. Söz." Cüzdanımdan ev anahtarımı çıkarıp Alex'e uzattım.

"Evin yerini bildiğini var sayıyorum."
Hem konuşup hemde masanın üzerindeki eşyalarını almıştı Maria.

"Öptüm." Diyip oradan uzaklaştı.
Hemen bir taksi çevirip gavinin attığı konuma gitti.
Neden gittiğini bilmiyordu. Sadece olanların kendi suçu olduğunu düşünüp duruyordu.

***

Taksicinin parasını uzatıp önümde duran baya güzel ve ihtişamlı olan cluba baktım. Kapıda onlarca magazinci ve bir o kadar kamera vardı. Sanırım buraya çoğunlukla ünlüler geliyordu. Kafamdaki düşünceleri bir kenara atıp içeri girmeye çalıştım. Ancak magazinciler öyle bir izdiham yapmışlardı ki adım dahi atamıyordum.

En sonunda kapıya gelmeyi başardım derken benim belkide 3 4 katım olan bir koruma içeri girmemi engelledi. 'Ne bekliyordun ki salak'  sus iç ses sus lütfen.

Beni kapıdan bildiğiniz atmışlardı. Hemen telefonumdan gaviyi aradım. Belki onun sayesinde girebilirdim. "Alo?Pablo yardım et içeri giremiyorum." Tek nefeste hepsini söylerken Pablo iç çekti ofladı "mari özür dilerim ben unutmuşum oraya girme meselesini bekle hemen arayıp içerden birini alacağını söyleyeyim. Tekrardan özür dilerim." Pablo telefonu kapatmış ben ise onun yazmasını bekliyordum.

Aslında bir yandan korkuyordum joao içindeki sinirle birileri ile kavga ederse magazin her yerde yayınlardı ve bunun tek suçlusu ben olurdum. Telefonuma gelen bildirim ile hemen kapıya gittim. Koruma başını eğerek beni içeriye doğru yönlendirdi.

Girdiğim ilk saniyeden midem bulandı. Acayip derecede alkol kokuyordu. Aslında bende alkol kullanırdım ancak bu kadarını ilk defa görmüştüm. Yüzümü buruşturup içeride joaoyı aramaya başladım.

Ancak etraf hem büyüktü hemde bir çok kişi vardı. Gözlerim ile ararken birden omzunda bir el hissettim. Kumral uzun boylu bir erkek bana bir bardak kokteyl uzatıyordu. Onu nazik bir şekilde red edip bir kaç adım uzaklaşacaktım ki kolumdan tutup çekilmem ile bir kaç adım sendeledim.

Şaşkın bir şekilde adama bakarken "hadi güzelim biraz eğlence!" Demişti. "Uzaklaşır mısın lütfen!" Adam kahkahayı patlamıştı. "Masum kız rolleri ha severim."  haddinden fazla yaklaşmaya başlamıştı. Ben onu itmeye çalışırken o daha da yaklaşıyordu. Korkuyordum. Hemde acayip fazla korkuyordum. Ancak elimden bir şey gelmiyordu.

Adam tam dudaklarıma yapışacakken birinin üzerine yumruk ile atlaması yüzünden yeri boyladı. Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Ellerimi ağzıma götürüp olduğum yerde kas katı kasılmıştım.

Arkasından tanıdığım kadarıyla döven kişi joaoydu. Hemen kendimi biraz sarsıp onu kumral adamın üzerinden almaya çalıştım. "Joao! Joao! Lütfen. lütfen dur artık." Bana yan bir bakış atıp adamın üzerinden kalktı. Daha doğru düzgün yürüyemiyor du sendeleyerek orayı terk etti.

Hemen hızlı adımlarla onun yanına yetişmeye çalıştım. Sendeleyerek  yürümeye çalışan joaonın kolunun altına girdim. Yürümesine yardım etmek için.
Hemen kolunu çekti. Ve bana yine o bakışını attı. "Neden buradasın?! Beni ne hâle getirdiğini mi merak ettin?? Bak! Bak ne kadar mutluyum!" Üzerime yürümesinden dolayı ellerimi yüzüme aldım. Bı nevi kendi mi korumak için.

"Şimdide benden mi korkuyorsun!? Maria sana ne oldu?" Ellerimi yüzümden indirip sinirle konuştum. "Ne mi oldu!? Seninle beraber bir hata yaptık. Ben korktum joao! Korktum! Çünkü sizin gibi aşağılık erkekler kadınları bir günlük kullanıp bırakıyor. Birde üzerine sen futbolcusun! Bunları yapan erkeklerin başında gelen kişisin! Şimdide bana gelmiş burda bağırıyorsun! Senden uzak durdum neden mi?! Çünkü senin öyle biri olmadığını düşünmüştüm. Ancak sende o aşağılık futbolcu egoistlerden birisin!" Nefef nefese tüm öfkemi kusmuştum. Yüzüme şaşkın bir şekilde bakıyordu. Devam ettim.

"Ve ben hâlâ bir aptal gibi seni düşünüyorum. Buraya gelmeye bilirdim. Ama geldim! Nedeni ise senin magazininin oyuncağı olmaman için. Keşke. Keşke gelmeseydim. Ne halin varsa gör joao Felix!" Hızlı adımlarla çıkışa gittim. Zaten giriş ile çıkış aynı yerdendi ben çıkarken arkamdan joaoda geliyordu. Ben çıkıştan çıktığım gibi o da çıkmıştı ve oturan tüm magazinciler bize dönmüştü. "Maria!" Arkamdan bağırmaya başlamıştı ancak yüzüne bile bakmamıştım. Tüm magazin bizim fotoğraflarımızı çekiyorken yarın kanallarda olma ihtimalim fazla yüksekti.

Magazincilerden ben kurtulurken joaonın üzerine bir ordu gibi gitmişlerdi. Hepsi benzer sorular soruyorlardı. "Efendim sevgiliniz mi?" "Joao bey içeride kavga ettiğiniz söyleniyor. Bu bayan için miydi?" Ve sorular sorular. Hepsi ben ve onun üzerine sorulan sorular. Dışarıda bir banka oturup taksinin gelmesini bekledim. Gelmiyordu. Ve ben beklerken joao magazincilerden elinden kurtulmuştu.

Alexsi arayıp beni buradan almasını söylemiştim. Ben alexsi beklerken joao hemen yanıma ışınlanmıştı. "Maria, ben üzgünüm lütfen böyle yapma." Cevap vermedim. Yanımda oturan joao biraz daha konuşup sızmıştı. Hemde omzuma.
Zaten içmişti birde kavga ettiği için uyandırmadım. 'Aynen aynen yedik bizde' şuan asla cevap verecek durumda değildim. Bir kaç dakika sonra Alex moturunda gelmişti ben ve joaoyı görünce başta şaşırmış sonrada bana sormuştu. "Bu Barcelonanın topçusu değil mi?" Kafamı olumlu anlamda salladım.

"Ve senin omzunda uyuyor ya da sızmış." Yine kafamı salladım. Alex iç çekip konuştu. "E uyandırsana." Dikkatimi alexten alıp hâlâ omzunda uyuyan joaoya çevirdim. Yavaşça sarstim.

Gözlerini açtığında hemen dikleşip önündeki alexse yumruk attı. "Alex!"
Yumruğu yedikten sonra Alex bir kaç adım geriledi. Tam yumruk atackti ki joaonın önüne geçtim. "Durun artık!" Hemen telefonumu alip pabloya mesaj yazdım ve onu burdan almasını istedim.

Alex ile motora binip arkamda her zaman ki gibi yine şaşkın bir joao bırakmıştım. Neden her seferinde böyle oluyordu? Yoruldum. Yorulduk.

Alex beni evime bırakmıştı. Ona kalmasını söylemiştim ama bir otelin parasını çoktan ödediğini söyledi ve gitti.

*****
Sabah telefonuma gelen belkide bin tane bildirim ile uyandım. Kızlardan, babamdan gelmişti. Geri kalanın hepsi joao ve Instagram takip istekleri ile dolmuştu. Kızların mesajlarına baktığımda ikisi binlerce yazı yazmıştı. Sadece en sonda olanlara baktım.

Kara ambar kamyoncular
Derneği

Geo
MARİAA UYAN ARTİKK

Lina
KANKA MAGAZİNE DUSMUSSUN

Maria
Ne?


Geo
Magazin kanallarına bak

Hemen telefonu bırakıp televizyondan magazin kanalına girdim. Her yerde ben ve joaonın sevgili olduğu ve benim için kavga ettiği yazıyordu. Ben telefondaki haberlere bakarken babam aradı.

Şimdi bitmiştim.

Helo  yildiza basın la
aklımda bir sürü şey var ama sizinde fikrinizi almak istiyorum
Neyse uzatmicamm

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

aşk tesadüfleri sever. (João Félix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin