bölüm 4

20 3 43
                                    

Jisung'dan

Sabah kalktığımda saat çoktan 4ü bulmuştu. Kendi evimde olmadığımı fark ettim. Uykulu halimden çıkıp dün geceyi hatırladım. Tam bir kabus gibiydi. Minho'ya neden kırgın olduğumu anlamamıştım. Biz sadece arkadaştık başka birşey değil.
Jeongin'i arayıp nerede olduğunu sordum.

Çalıyor Antijisyotik velet

"He"
"

Nerdesiniz"
"Ben okuldayım ama Seungmin nerde bilmiyorum onu arasan daha iyi olur.
Bu arada sen nasıl oldun. Ne yaptı sana Minho piçi. Ateşin 40a kadar çıktı birşey olmuş olmalı."
"Birşey olmadı. Sonr agörüşürüz"
"Bay"

Seungmin'i aramayı gereksiz bulmuştum. Karnımın acıktığım hissedip mutfağa gittim.
Jeongin genelde evde yemek yapmadığı için malzeme de yoktu. Markete gitmem lazımdı. Jeongin'e haber verip markete doğru gittim. Yolda Minho'ya denk geldim. Gözlerimin altı ağlamaktan çökmüş ve halsiz görünüyordum. Minho'nun beni bu halde görmesini istemezdim, kırgın olsam bile.
Minho beni fark etmiş olmalıydı ki yanıma gelmeye başladı. Yüzümü saklamak için cebimden çıkardığım maskeyi ağzıma geçirdim.

Min: Bu şekilde saklanabileceğini mi düşünüyorsun yoksa Hanji

Jis: Minho bana yalan söyledikten sonra nasıl bu şekilde davranabiliyorsun?

Min: Ne yalanı

Jis: Bilmemezlikten gelme Minho

Min: Dün kafede beni mi izledin yoksa

Jis: Hayır

Min: O zaman ne yalanından bahsediyorsun?

Şimdi iyice batırdın Jisung kendine gel. Düzgünce herşeyi açıklasana mal.
Yine kendi kendime konuşuyordum bu sırada Minho'nun yüzüne baktığımı fark etmemiştim.

Min: Ne oldu neden öylece durup bakıyorsun?

Minho'nun dediklerini duyunca kendimi toparladım.

Jis: Minho istersen marketin ortasında konuşmayalım. Gelen geçen herkes bize bakıyor

Min: Nasıl istersen Hanji

Jisung'un ateşi olduğu halde üstüne uzun süre aç kalınca bilincini kaybetmeye başlamıştı. Minho Jisung'un ayakta duramadığını fark etmişti. Ama Jisung iyi olduğunu söyleyince daha fazla sıkmak istememişti.

Min: Jisung iyi misin son kez soruyorum.

Jis: İyiyim Minho dün uyuyamadım sadece.

Min: Emin misin?

Jis: Evet.

Minho'yu Jeongin'in evine çağırıp olanları anlatmıştım. Dün yaşanan olayların hepsini öğrenince yüzü düşmüştü. Bana herşeyi anlatmıştı.
Herşeyi yanlış anladığım için utanmıştım. Minho bana bakıp sırıttı.
Bende kahvaltı (saat 18.00) hazırlamak için mutfağa gittim.
Minho içeride oturup bana söyleniyordu. Sebebi ise bu saate kadar hiç birşey yememem.

Min: Daha önce de söyledim kendine iyi bakmalısın.
Min: Jisung cevap ver.
Min: JİSUNG BENİ DUYUYOR MUSUN?!

Minho'dan

Mutfağa gittiğimde Jisung'u yerde yatarken bulmayı beklemiyordum.
Hemen ambulans çağırıp beklemeye başladım. Ambulans geldiğinde ise hasta olduğunu ve bu yüzden bilincini kaybettiğini söyledi. Bana hasta olduğunu söylememişti. Ah Jisung ben sana bu kadar aşıkken sen bana hasta olduğunu söylemiyorsun. Seninle işimiz zor gibi görünüyor.

liar || minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin