Öncelikle bu bölüm için beni dövmeyin lütfen😔
Kötü okumalar dilerim.
😈Minho'dan
Artık Jisung benim için herşeydi.
Onu kaybetmemek için herşeyi yapardım. Yada herşeyi yapabilirim sanıyordum. Jisung erkenden markete gitmişti bense onun gelmesini bekliyordum. Aradan 1 saat geçti. Jisung'a ulaşamıyordum. Endişelenmeye başlamıştım market çok uzakta değildi. Felix'i Jeongin'i Hyunjin'i ve Seungmin'i aradım. Onlar da bilmediğini söylemişti. Jisung'u aramak için markete doğru yola çıktım. Marketin sağ tarafındaki yolda bir kalabalık vardı.
Ne olduğunu sordum.Min: Bayım kusura bakmayın ama bu kalabalık ne için?
X: Bir çocuğa araba çarpmış.
O çocuğun Jisung olmaması için tanrıya yalvarıyordum.
Ambulans gelince çocuğu sedyeye aldılar. Ambulansa sedyeyi taşırlarken çocuğun yüzünü gördüm. Kabuslarım gerçek olmuştu.
Jisung'u kaybetmiştim.
Jisung'un yüzünü görünce dizlerimin üstüne çöktüm ve ağlamaya başladım.
Etrafımdakiler bana bakıyordu ama umrumda değildi.
Tek düşündüğüm şey Jisung'un artık yanımda olamayacağı. Onu bir daha göremeyeceğim.Jisung'dan
Markete doğru gidiyordum.
Karşıma aniden bir araba çıktı.
Arabaya odaklanmışken bana benzeyen bir genç beni itip önüme atladı.
Ne yapacağımı bilemedim. Kimse fark etmeden oradan uzaklaştım.
Telefonumun heryeri paramparça olmuştu.
Dokunmatiği çalışmıyordu ama ekranı azda olsa görebiliyorum.
Kimseye ulaşamadım.
Minho'yu merak ediyordum.
Beni arıyordu bense cevap veremiyordum.
O sırada nerde olduğumu bilmiyordum. Kaybolmuştum.
Tamamen boşluk bir arazi, biraz yanında bir orman ve bir su birikintisi vardı.Buraya daha önce gelmemiştim.
Hiç bilmediğim bir yöne doğru ilerlemeye başladım. Geç oluyordu.
Ormanın olduğu yerden kurt sesleri geliyordu.
(AUUUUU🇹🇷🐺🐺🇹🇷🤘🏻🇹🇷🤘🏻🇹🇷🐺🐺🇹🇷🤘🏻)
Bu gece eve döneneyeceğimi anladım.
Acaba beni kurtaran genç adam iyi miydi? Ona hayatımı borçluyum.
Eski bir yapı buldum.
İçeride kimse yoktu.
Karşılıklı 2 duvar, üstünde araları boş olacak şekilde 6 demir ve çalılar vardı.
Hırkamı çıkarıp yere serdim.
Üstüne uzanıp uyumaya çalıştım.
Bu günün çabucak bitmesini ve eve dönmeyi istiyordum.9 saat sonra.
Jisung'dan
Pek uyuyabildiğimi söyleyemem açıkçası. Sert zemin çok sertti. Uyandığımda neredeyse tüm kemiklerim kırılmış gibi hissediyordum.
Tabii ki öyle birşey olmamıştı.
En azından kurtlar yemedi diye düşündüm bir yandan.
Hırkamın üstünü elimle temizler gibi yapıp üstüme giydim.
Ne taraftan geldiğimi hatırlamaya çalıştım. Çok işe yaramadı hatırlayamıyordum.
Sonunda bir tarafa doğru gitmeye başladım ne tarafa doğru gittiğimi bilmiyordum.Aradan 3 gün geçmişti Jisung hala eve ulaşamamış ve çok acıkmıştı.
Su ihtiyacını kanaldan giderebiliyordu ama yemek için hiç bir şey yapamıyordu.1 hafta sonra
Minho'dan
Jisung öleli 1 hafta oldu. 1 kere intihara kalkıştım. Hyunjin sayesinde kurtuldum.
Hyun: Minho 1 haftadır ağzına 1 kaşık yemek girmedi. Hergün ağlamaktan göz altların şişti. Bunlar yetmemiş gibi kabuslar görüyorsun. İyi olmadığını biliyorum. Biraz dinlenmek için kamp yapmaya ne dersin?
Min: Hyunjin bu haldeyken nasıl eğlenebilirim?
Hyun: Minho eğlenmene gerek yok. Sadece biraz dinlen diyorum. Jisung seni bu haldeyken görseydi ne düşünürdü?
Min: Peki
Ertesi gün Minho Hyunjin ve Jeongin beraber kampa gitmişlerdi. Hyunjin Jeongin ile fazla yakın olmamaya özen gösteriyordu. Minho'nun daha fazla üzülmemesi için.
Gittikleri yer Jisung'un olduğu yere yakındı. Jisung yine gece uyumak için 2 duvarlı sığınağa(şüpheli) gitti.
Gelen araba sesi ile duraksadı.
Sonunda bu lanet yerden kurtulabilecekti belkide.
Gelen sese doğru gitti.
Karşısında Minho'yu gördü arkası dönük olduğu için Jisung'u görmemişti.Jisung'dan
Minho şuanda tam olarak karşımda duruyordu.
Yanına gittim ama hala arkası dönüktü.
Hyunjin ile Jeongin ise biraz ileride çadır kuruyordu. Minho'nun omzuna dokundum. Ani bir haraket ile bana döndü. Beni görünce kaskatı kesilmişti gözlerimin içine bakıyordu.
Bende onun gözlerine. Uzun bir sessizliğin ardından el sallayıp.Jis: Geri geldim Minho beni özlemedin mi?
Min: Hayır Jisung sen haftalar önce öldün.
Min: Gerçekten değilsin beynim ile oynama.Jis: Minho ben gerçeğim. haftalardır kaybolmuştum. Sen olmasan burada açlıktan ölüp gidicektim.
Min: Benimle dalga mı geçiyorsun gözlerimle ölü bedenini gördüm.
İntihara kalkıştım. Her gece adını sayıklayıp ağladım. Bu da beynimin oluşturduğu bir illüzyon sen gerçek değilsin.Selam nasılsınız uzun süredir
video saatlerine yetişemiyorum.
Jisung öldü sandınız dimi
Hayırrrrr böyle kandırırlar
insanı işte
Neyse kendinize kötü bakın😈
Öptümm♥︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
liar || minsung
RomanceJisung ile Minho lise son sınıf 2 öğrenciydi. Bu sırada Jisung'dan hoşlanmaya başlayan Minho onu kıskandırmak için sevgili yapmıştı fakat bilmediği birşey vardı Jisung gay değildi.