Seoul
15-2-2015
Rumah JungkookNoona JiHyo, dongsaeng nk pergi dkt tmpt Mark skarang bley x Jungkook
Bley dongsaeng-Noona Jihyo
Mereka bertolak ke tempat Mark disimpan...Setelah sejam mereka berada didalam kereta,akhirnya mereka tiba..
Thank Noona-Jungkook
Welcome dear-Noona Jihyo
Jungkook menuju ke tempat yg dinanti-nantikan iaitu tempat Mark disimpan..Tetapi sesuatu yg dihairankan penduduk kampung selalu berkata bahawa mereka ternampat Mark di tepi sebuah pulau. Perkara itu memang tidak bley dinafikan..
Mark !!! Mark Yi Tuan kenapa kau tinggalkan aku... Kau tau x aku rasa merana..kau kenapa kau sanggup tinggalkan aku..Jerit Jungkook dan berkata bermacam lagi sehingga 5 atau 6 jam..
Tanpa disedari tiba² Jungkook diam..Noonanya amat terkejut lalu bergegas ke arah bilik simpanan Mark. Dia mendapati bahawa dongsaengnya telah pengsan. Dia bergegas membawa dongsaengnya ke hospital Seoul.. Lima minit kemudian mereka tiba ke hospital.
BILIK 890
Dia perlukan rehat. Dia dah diberikan suntikan untuk dimasukan air kedalam badan. Jadi dia perlukan rehat yg cukup dan... KATA DOKTOR GARY. TAPI SEBELUM HABIS DIA BERCAKAP TIBA² JUNGKOOK MENJERIT..
Markkk !!!! Mark Yi Tuan Jerit Jungkook..
Sabar Jungkook. Kata doktor tersebut. Dia cuba mengawal Jungkook.. Akhirnya Jungkook bertenang..
Keesokan Harinya
Kamu dah bley blik Kata Doktor Gary..
Terima kasih Ujar Noona Jihyo..
Mereka pulang dan tiba di rumah..
Noona, noona tau x Mark hidup lgi x dan mana pulau yang Mark tinggal..Tanya Jungkook.
Erk..erkk Noona Jihyo was was untuk menjawab. Sebenarnya dia tahu tpi x snggup nk bgitahu..
Noona ok fine kookie ni mmng x der sapa nk syg. Noona pun sama. Hummmff Jungkook merajuk..
Ok syg. Jgn kata mcm ni la kookie. Ok Noona tahu. Mark msih hidup dan dia tinggal dkt Pulau Jeju. Hidup dia aman jer.. Kata Noona Jh.
Jungkook lari dan kluar dari rumah lalu membeli tiket ke Pulau Jeju. Apabila 3 jam berada didalam kapal terbang dia tiba.
Mark mark dijeritnya beberapa kali.
Tiba² seseorang menghampirinya dan menjerit..
Kookie ya...Jerit Mark dari belakang..
Mereka berprlukan. Mungkin buat kali terakhir kerana Mark menghidap kanser. Dan dia dlm tahap terakhir.Mark menceritakan segalanya kepada Jungkook. Jungkook menangis.
Kenapa kenapa kau nk pergi tinggalkan aku. Kau benci aku ke ?? Jerkah Jungkook kepada Mark.
Kookie aku nk minta maaf ini mungkin kali terakhir kita bertemu. Kata Mark.
Tiba² Mark rebah dan dia berkata I Love You dongsaeng..
Jungkook membawanya ke hospital. 18 jam Mark dibedah akhirnya doktor keluar dan berkata Encik Jungkook Mark selamat..
TamatttMark ingat tak masa perkara ini berlaku ?? Tanya Jungkook
X phy ungkit lah kn ini semua memory. Kata Mark..
Mereka gembira selamanya...
YOU ARE READING
Memories
Short StoryJung kook seorang remaja berumur 17 tahun. Dia kehilangan kawan baiknya iaitu Mark..Dia amat sedih. Tapi penduduk bandar sering ternampak Mark. Adakah Mark msih hidup??