Wstałem jak na codzien i już wiedziałem że było coś nie tak .
Nie widzialem w pokoju Dawida jak i Krystiana .zobaczyłem na stole kartkę zaciekawielm się i ją podniosłem.Na kartce było napisane :
Część .
Tu Dawid.
Niestety ale dzisiaj cie nie obudziłem na rozgrzewkę ale to nie jest najwiekszy problem .Dzisiaj w nocy Krystian popelnil samobójstwo .
Nie ma mnie tearz w pokoju bo jestem w domu pogrzebowym a wcześniej w szpitalu .
Przepraszam dawid.
Jak to przeczytałem moje oczy szybko zrobily się czerwone .
Szybko otarłem oczy i wyszedlem z pokoju .Nie zobaczylem nikogo innego niż dawida.chyba czekał na mnie
-czesc Maciek.
-hej...wiem co się stalo .przykro mi .wiem że to był twój przyjaciel .
-dobra chodźmy już na ten autobus no wszyscy poszli pieszo i potem z szarskiej ulicy pojechali metrem do centrum.a my musimy autobusem
-eh no dobra
Wsiedliśmy do autobusu i było tylko jedno miejsce zajął je daiwd z tego co wiem wszyscy muszą siekdisec bo za stanie jest chyba mandat .
Więc postanowiłem że usiądę dla daiwda ma kolana
-usiąsd na twoje kolana oki?
-spoczko
Jak usiadłem trochę wyżej na udach poczułem jego ...fiuta nwm dlaczego ale to było dziwne ale po chwili poczułem jak mu stanął ...
I momentalnie trochę się podniosłem .
Spojrzeliśmy się oboje na siebie i zabraliśmy wzrok .Dojechaliśmy wkoncu na miejsce ale okazalo się że pojechali do hotelu a zaraz idą na plażę .
Wiec przejechalismy się na marne.
Ta dziewczyna co napisała dla Dawida że mamy tu przyjechać to poprostu szuja bo jak wróciliśmy do hotelu okazało się że oni mieli trening czyli na okłamała a dobrze wiedziala że jest trening tylko nas wjebała.
Postanowiłem że z dawidem opowiemy sobie jakieś dziwne historie z życia ,a no i tak wkońcu poprosilem go o numer bo wcześniej zapomniałem .
Dobra wracając do historii-pamietam jak kiedyś szedłem dos zkoly i po drodze spotkałem takiego menela i on do mnie podszedł i poprosił o 10 złoty ale przez to że nie miałem gotówki to powiedzialem munze mu nie dam i on nagle na mnie wskoczył i nwm dlaczego złapał mnie za fiutai szybko się odsunoelm od niego i uciekłem bo byłem prauwe spóźniony xd.
-współczuje dla ciebie daiwd ,mi kiedyś na obozie bili mnie i przeżywali bo wyrzuciłem dla kogoś ołówek przez okno.
-co xd
-nooo a wgl jak masz na nazwisko bo imię to daiwd to wiem .
-szczeliński
-ooo a gdzie mieszkasz ??-mieszkam w Pruszkowie pod warszawą a ty?
-yyy ja mieskzma między radomem a Bydgoszczą dokładnie wy zdunach
-aa trochę kojarzę gdzie to jest .
-noo wgl nie wiem czemu Krystian popelnil samobójstwo nie rozumiem tego .
-COO PRZECIEZ ON ŻYJE
-JAK TO PRZECEZ BYLO W LISCIE NAPISANE ZE ON ZMARL I BYLES W DOMU POGRZEBOWYM!-co przecież ja ci żadnego listu nie napisałem ani nie dawałem
-to pewnej ta dziewczyna co ci napisala żeby do centrum jechać tow sztywno jej sprawka!
-musimy dowiedziec się kto to był !
-dokladnie napisała to anonimowo ale możemy po piśmie zobaczyć
-dokladnie
-wracajac do Krystiana on woecil do domu no okazało się z ema astmę i nie może być tak długo na obozie
-AAAA okej rozumiem .
Dobra idziemy jej szukać as po drodze też myśleliśmy kto to mógł być przypomniało mi się że przecież ta babka co nam lemoniade przyniosła coś tam dodała ona była Lena tylko że to jej koleżanka coś dodała a nie Lena więc postanowiliśmy napisać do leny i zapytać o jej nazwisko .
-czesc Lena jak miała na imię i nazwisko ta dziewczyna z twojego pokoju co mówiła żeby nam lemoniade zanieść ?
-yyy czesc z tego co pamiętam to ma na imie Ania a na nazwisko bafia czy jakoś tak
-a oki dzięki narazie
-pa
Okej widuzlesmy już wystarczająci dużo więc postanowiliśmy napisać do niej i z nią to wyjaśnić
-czesc wiem że to ty zrobiłaś !
-ALE KURWA CO JA
-napisałas ten list i napislas że mamy jechać do centrum !
-no może i to byłam ja ale co z tego !?
-dobra nie pierdol zgłoszę cię do trenera i będziesz robić + 50 pajacyków-nieee tylko nie to ...proszę poprawie się przepraszam
-no dobra tym razem ci odpuszczę d kolejnym już nie
-dziekuje bardzo
-eh no dobra to pa
-pa i jeszcze raz dzięki ❤️Boże e to było dziwne .
CZYTASZ
jedna osoba może wszystko zmienić ?Pogorszyć ?
RomanceUczeń szkoły podstawowej nie lubił towarzystwa ,ale gdy jego rodzicielka zapisala go na obóz wszystko się zmieniło .lecz główny bohater nie wiedział że zwykła relacja z dawidem zamieni się w coś więcej . TA OPOWIEŚC JEST PRZEZNACZONA DLA KATEGORII 2...