Wróciłem już do domu i oczywiście przywitał mnie ten chuj ,czyli mój ojciec .matka się nawet do mnie słowem nie odezwała tylko się uśmiechnęła .NO I KURWA TA JEBANA ANGELIKA .
-hejka kociaku
-wtf Angelika
-🤤🤤🤤 kocham cię kociaku
-spierdlaj kurwo zaraz bedizesz mi dywac językiem myc.Dobra rozebrałem się i położyłem się do łóżka żeby odpocząć .
Wsm postanowiłem że zadzwonię do Dawida .Wybrałem ikonkę kontaktów i kliknąłem w "dawid obóz "
Odebrał .
Bardzo dawno nie słyszałem jego włosów.(Głosu )-hej czemu dzwonisz ?
-nie wiem nudzi mi się
-no okejjjjjjjjjjjjjjj wgl wale konia .
- do moich zdjęć?
-ta-niee
-no okej-wgl opowiedzieć co moją historię ?
-jasne
-zacmijmy tak jak miałem 3 lata przeprowadziłem się tutaj a wcześniej miekszlem na Śląsku .jak się tutaj przprzeprowadzilen nie miałem żadnych kolegów itp.bylen poprostu sam potem jak pisałem do pierwszej klasy mój tata zdradził moją matkę nie wspomniałem o tym że mój tata zaczął mnie być jak miałem już 5 lat np przypalal mnie piecem albo poprostu mnie wrzucal do tego pieca albo tym gorsze obsikiwal mnie swoimi sikami z dupy albo tym gorsze rzucał we mnie swoim gównem potem właśnie jak pisałem do pierwszej klasy poznałem takiego kolegę Wojtka ,był on bardzo fajny do póki nie zaprzyjaźnił się z klaudią ,klaudia zmieniła do do nie opisania .
Potem im późniejsza klasa tym gorzej ,wkońcu kiedy mój tata zdradził moją mamę z moim panem od chemi to się wyprowadził było to jak byłem 2 klasie znaczy ja go nie widziałem od 1 klasy aż do teraz poprostu wtedy co on był w pracy to ja byłem w domu a wtedy co ja w skzole byelnto on był w domu .w szkole cały czas byłem wyzywany nawet nie wiem dlaczego wiec nie miałem żadnych znajomych jedynymi znajomymi to były książki które pomogły mi w depresji .
Miałem kiedyś dużą depresję nadal mam rany po samookaleczeniu albo po poparzeniach które zorbil mi ojciec pamiętam też że raz zemdlalem przez to bo za mocno się pociolem i właśnie miałem depresję aż do 8 klasy .kiedy pojechałem na obóz moje życie się zmieniło ,ulepszylo szczególnie kiedy poznałem ciebie .można tam powiesić że byłem kiedyś zagubionym statku na wodzie .oto moja historia .
Nie mówiłem żadnych szczegółów bo może powiem ci je kiedy indziej .-oh Maciek współczuje ci bardzo .
CZYTASZ
jedna osoba może wszystko zmienić ?Pogorszyć ?
RomanceUczeń szkoły podstawowej nie lubił towarzystwa ,ale gdy jego rodzicielka zapisala go na obóz wszystko się zmieniło .lecz główny bohater nie wiedział że zwykła relacja z dawidem zamieni się w coś więcej . TA OPOWIEŚC JEST PRZEZNACZONA DLA KATEGORII 2...