Pukul 7.50
Kringg.... Jam berbunyi menujukan sudah pukul 7.50
Tok...Tok.. Pintu bilik diketuk
"Nur Azimah lyana bangun dah lambat ni nak interview". Puan Hani Rose berkata "Hmh... Kejap ibu lagi lima minit". "Lima minit lima minit dah lambat tu cuba tengok jam tu pukul berapa Azimah lyana ! ". Menjerit Puan Hani Rose. "Apa dah pukul 7.50 aku dah lambat nak interview ni aduh".Azimah lyana Terus Pergi ke tandas untuk mandi. 5minit kemudian. "ibu Azimah Pergi office dulu tau". Kata Azimah lyana. "Okay Azimah". Sesampai di office yang bernama HM Star Sdn bhd. Azimah terjumpa seorang lelaki yang tinggi lalu dia pun bertanya "Hi Encik di manakah office Encik Tengku Luth Adam ".
"Oh saya lah tu kenapa ye kamu mencari saya". Kata Lelaki itu. "saya nak interview ni encik".Kata Azimah. "Ohh okay Mari ikut saya.Saya interview awak ". 30minit kemudian "Okay Azimah this your first work okay". Kata tengku Luth Adam . "Okay Sir thank you". Azimah berkata dengan nada yang lembut. "Welcome Azimah ".
"Finally dah waktu balik pun best lah kerja kat sini". Kata Azimah. "Hm lamanya Grab ni nak cancel tapi aku nak balik dengan siapa". Mengeluh Azimah 5minit kemudian Tengku Luth Adam menghampiri Azimah . "Azimah kamu tak balik lagi jom saya hantar balik ". Kata tengku Luth sambil memengang kunci kereta. "Hmm... Tapi ". Kata Azimah . "takde tapi-tapi awak kena ikut saya tempat ni tak selamat".
"Okay tuan". Jangan panggil saya tuan panggil je tengku atau luth saya tak suka orang panggil saya tuan saya lagi suka orang panggil saya Luth atau tengku jadi sila ingat itu Azimah". Kata tengku Luth dengan nada yang agak tinggi. " baik tengku Luth". Azimah menurut
YOU ARE READING
SUAMIKU YANG PALING COMEL /OG
Romance𝐖𝐀𝐑𝐍𝐈𝐍𝐆 𝐓𝐎 𝐑𝐄𝐀𝐃𝐄𝐑𝐒 𝐓𝐇𝐈𝐒 𝐒𝐎𝐍𝐆 𝐓𝐇𝐄 𝐕𝐈𝐁𝐄𝐒 𝐓𝐇𝐈𝐒 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘 : Kupu Kupu - Tiara Andini Beautiful - Bazzi , Camila Cabello