Prens namjoon zorla evledirilecekti... Ve kaçmak istiyordu ama korkuyordu nereye kaçabilirdi ki... Düğün gecesi ağlamaktan gözleri şişen namjoon'u teselli etmeye çalışan Jungkook kapı çaldı gelen askerdi taehyung'dan mesaj gelmişti...
Tae;
"Jungkook komşu krallık çabuk fazla vakit kalmadı
Başka çaresi yok hızlı olması gerek krallığın kapısında atla bekliyor olucam..."Jk;
"Eee namu tae mesaj yollamış ve senin kaçman için komşu-"
Namjoon;
"*Burnunu çekerek* hadi o zaman gidelim"
Jk;
"Emin mıs-"
Namjoon;
"Evet hadi"
Ve gizlice kapıya gelirler. Tae'nin yanında... Suga mı? Namjoon ondan nefret ediyordu. Çünkü sürekli namjoon'a yavşıyordu. Ve evet yine yaptı.
Suga;
"Ahh prens namjoon nede güzelsi-"
Jk;
"Tae mal mısın bunu niye getirdin yağğ"
Tae;
"Beni çıkarken gördü gelemezse krala söyleyeceğini ve gitmemize izin vermeyeceğini söyleyince birşey diyemedim"
Jk;
"Ahh neden şaşırdım ki... Namum seni çok özleyeceğim... Dikkatli ol tamam mı aşkım..."
Bu kelimeyi söyleyince namjoon dahil herkes şaşırdı. Ama Jungkook'un umrunda değildi...
Jk;
"Hadi hızlı ol"
Namjoon hızla ata binip ordakilere suga hariç el salladı...
Namjoon gözden kaybolunca tae elini Jungkook'un omzuna atarak;"O cümle neydi öyle yağğ"
Junkook omzundaki eli atarak;
"Çek elini yavşak"
...
Namjoon artık atı sürmekten çok yorulmuştu. Nihayet krallığın kapısına varmıştı...
Normalde herkes istediği gibi girip çıkardı... Ama dur bir dakika...
Askerler namjoon'un kolundan tutup prensin odasına getirirler. Namjoon ne kadar haykırsada işe yaramıyordu.
En sonunda odaya getirildi askerler namjoonu içeri getirirken namjoon yere düştü. Jin korktuğunu fazla belli etmedi. Kafasını kaldırdığında karşısında sandalyede oturan prens jin'i Gördü...
*Fotoğraftakinin aynısı*(yalnız jin yine yakıyor ortalığı...)
Yalnız jin'in bilmediği birşey vardı... Namjoon çapkın biriydi. Sanki kendi isteğiyle gelmiş gibi kalktı ve üstünü silkti.
Jin;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🖤SCORPION'S NEST🖤
Fantasíakendi düğününden kaçıp artık özgür olduğunu düşünen prenses... ama girdiği düşman krallığın prensi tarafından esir alınır...