Příjezd po roce

24 1 1
                                    

        Už je to zase tady...Sedím v mém pokoji a balím si kufr, jedu totiž na geek camp jako týmák. Už se těším ale jsem docela nervózní, protože mi přiřadili dva nové brigo a už máme být spolu na nádru v Praze a bojím se že budou neschopní.

Magic time skip ✨

Už jsem na nádraží a jdu na místo srazu. Jsem tu dřív abych se ještě před začátkem potkal s novými brigádníky na které mám dohlédnout. Po asi 5 minutách čekání už vidím dva lidi kluka a holku jak se blíží směrem ke mně. Řekl jsem si že to jsou jen nějací tábrníci. Zapl jsem telefon a neřešil jsem to. Potom na mně promluvil chlapecký hlas "Ahoj Arture jsme mega here" v tu chvíli jsem odtrhl oči od mého telefonu a podíval jsem se kdo na mě mluví. (Beztak mě otravují nějaké děti.. ještě máme půl hodiny nechte mě bejt..) zvedl jsem hlavu a viděl jsem Krise a Viu. Znám je jelikož minulý rok byli u mě v týmu
(V- Via, K- Kris, A- Artur, get it?? Hmm)
A - Ahoj
K- Čauu
V- Čauko
A- za půl hodiny svoláme děti ať odevzdají papíry, peníze, atd...
K- dobře

Po půl hodině jsem zavolal Krise a Viu ať mi jdou pomoct. Stoupli jsme si vedle sebe a svolali děti do řady. Pár dětí jsem poznával už podle tváře. Každopádně odevzdali všechny papíry a potřebné věci, sbalili jsme věci a šli jsme i s dětmi čekat na nástupiště. Tam se k nám připojila i Kája (kdo je kája ? Kamo přijeďte na geek a zjistěte to) spočítali jsme všechny děti a nastoupili do vlaku. Byl to vlak s kupéčky a seděl jsem s Krisem, Viou a Kájou. Po cestě jsme chodili sem tam kontrolovat děti jestli je vše v pohodě. Po cestě jsme si povídali o všem možném z Vie a Krise mám dobrý pocit, myslím že jako brigo budou fajn. Po dlouhé cestě jsme dorazili do stanice Ostrava - Svinov kde jsme spočítali všechny děti a šli jsme směrem k autobusům. Rozdělili jsme děti do autobusů a vyjeli jsme, řekl jsem ještě Krisovi a Vie ať spočítají všechny děcka. Všechno proběhlo v pohodě takže jsme vyjeli. Dal jsem si do uší sluchátka a poslouchal jsem Eda Sheerana ( moje dvojče ). Po 50 minutové cestě jsme dorazili na Geek Camp vystoupili jsme z autobusu a šli jsme dětem pomoct s kufry. Všem jsme řekli ať se před vstupem do budovy přezují. Stoupli jsme si ke schodům a tam už byli i další brigádníci a vedoucí např.: Terka Škrr, Roman, Elio, Séba....) děti říkali své jména a Honza B. (Hl. Vedoucí) jim říkal čísla pokojů. Děti je následně říkaly nám a my jim pomohli s Kuframa až do místa kde měly pokoj. Všechno bylo hotové a šli jsme na večeři s Viu a Krisem u okénka jsme si vzali jídlo a šli jsme si sednout. Sedl jsem si ke stolu a začal jíst když v tu chvíli se ve dveřích jídelny objevil on...

Geek Camp Lovestories 1: Artur & TondaKde žijí příběhy. Začni objevovat