Co když je v tom něco víc?

25 0 3
                                    

Pohled Krise
Ráno jsme já a Via vstali v 6 ráno abychom vše stihli a připravili se na dopolední program. Hned po tom co jsme vstali jsme šli postupně do koupelny a udělali ranní hygienu poté se převlékli a šli na snídani. Chtěli jsme jít za Arturem ale překvapivě nikde nebyl a to chodí na snídani vždy mezi prvními. Napadlo mě jestli je v pořádku ale tak třeba si jen přispal. Jelikož jsem nahoře na hlídce byl já s Viou a nechali jsme Artura dole zřejmě i s Tondou tak ani nevím do kolika byl vzhůru. Po snídani jsme šli s Viou do hlavního sálu na ranní nástup kde se měly oznámit seznamovací aktivity. Artur nám je včera vysvětlil, kde já a Via budeme ale upřímně jsme ho moc neposlouchali a tak jsme za nim chtěli jít, abychom se ho znovu zeptali ale Artur tam bohužel nebyl tak jsme si jen mlčky sedli a poslouchali dění na nástupu. Bylo cca půlka nástupu pryč a já si vzal Tondu do Ps herny bokem a zeptal se ho jestli neví kde je Artur, proč není na nástupu a do kolika byli vůbec na hlídce. Tonda mi vše řekl, překvapilo mě že tu Artur není když šli z hlídky na pokoje relativně brzy, Tonda mě ujistil že se po něm podívá a bude vše v pohodě. Vrátil jsem se na nástup a vše potichu řekl Vie, která jen přikývla a dále poslouchala nástup. Dozvěděli jsme se že máme být v jídelně při aktivitě kde se celý tým chytne ob jednoho člověka za ruce a poté se musí rozmotat. My jsme jim měli s Viou pouze měřit čas, úplná pohodka. (Kdo jste letos byli na Geek Campu mohli jste tuto aktivitu zaznamenat hned druhý den po příjezdu)

Pohled Tondy
Po tom co jsem Artura neviděl ani na snídani ani na nástupu jsem byl trošku zmatený, jelikož je týmový vedoucí tak by měl aspoň na nástupu být aby si spočítal tým. Poté co jsem mluvil s Krisem jsem mu slíbil že se po něm kouknu. Zamířil jsem k němu na pokoj, zaklepal jsem ale nikdo se neozval. Otevřel jsem dveře a koukl se dovnitř a viděl jsem ho jak leží ve své posteli a spí... v duchu jsem si řekl že je fakt.. roztomilý? Ne.. to je blbost. Tyhle myšlenky jsem hned vypustil z hlavy a tiše jsem řekl "Arture?" V tu chvíli otevřel oči.
(A- Artur, T- Tonda)
A- co je vždyť mi ještě ani nezvonil budík
T- No víš Arture, je 9:35 měl si být v 9:30 na programu
A- a sakra.. no víš řekni že jsem řešil něco fakt důležitého Jo?
T- no dobře tak si pospěš
A- jasný

Poté jsem odešel, za sebou zavřel dveře a vyrazil jsem na své stanoviště.


Pohled Artura
SAKRA JÁ ZASPAL!!! Vykřikl jsem sotva co Tonda zmizel za dveřmi. Sakra co budu dělat musím fakt spěchat. Poté co jsem se jakž takž dal do kupy jsem napsal Ále kde se můj tým právě teď nachází. Asi do 10 sekund odepsala že míří do jídelny. Seběhl jsem schody a potkal jsem tým ke kterému jsem se samozřejmě hned přidal. Šli jsme do jídelny kde byli shodou náhod Via a Kris. Hned se mě ptali kde jsem byl, celou věc jsem jim vysvětlil a v podstatě se mi jen smáli což bylo vzhledem k dané situaci pochopitelné. Sedl jsem si ke stolu i s Álou a snažil se ještě doprobudit. Koukl jsem na Álu ale ta mě hned prokoukla a poznala že jsem zrovna vstával. Začali jsme se oba smát. Koukal jsem zároveň na Krise a Viu jak si jako brigádnici vedou, přeci jen jsem je dostal na "starost" každopádně žádný problém. Seděl jsem dál u stolu a přemýšlel proč zamnou Tonda vůbec přisěl, měl o mě starost? Myslel na mě? Co když v tom bylo něco víc..? Z mého přemýšlení mě vytrhl Vii hlas řekla mi že už se můžeme přesunout k dalšímu stanovišti které bylo v hlavním sále bylo to stanoviště kde se pouštěli znělky filmů a seriálu. Podle nich jsme měli hádat o jaký film či seriál se jedná. Můj tým je actually celkem chytrý takže jsme věděli vše až na jednu otázku, nevadí. Toto stanoviště jsme splnili celkem rychle tak jsme se přesunuli na venkovní stanoviště k ohništi. Nejdřív jsme s dětmi šli do botárny aby se přezuli a poté vyrazili konečně k ohništi. Zajímalo mě jaký brigádník tam bude ale po tom co jsme přišli blíž tak jsem ho spatřil.....

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 25 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Geek Camp Lovestories 1: Artur & TondaKde žijí příběhy. Začni objevovat