Viděl jsem ho tam, Tonda se objevil ve dveřích a já zrudl jak rajče. Pozoroval jsem ho, vzal si jídlo a šel směrem ke mně a ostatním ke stolu, sedl si a začal jíst. Po chvíli se na mě podíval a zeptal se mě jestli je vše v pohodě. Obrátil jsem svůj pohled k němu a řekl jsem že je vše v pohodě můj pohled se vrátil zpět k talíři a začal jsem jíst. Po jídle jsme se s Krisem a Viou zvedli a šli jsme odnést talíře a zamířili jsme směrem do hlavního sálu kde už čekal Honza B. i s ostatními brigádníky, vedoucími,.... Sedli jsme si všichni 3 vedle sebe a postupně se začaly scházet i ostatní děti. Poté Honza B. začal vysvětlovat pravidla a jak to chodí na geeku. Poté se uvítali youtubeři a rozdělovaly se děti do týmů.
Týmy byly s následujícími youtubery :
RafiPuff
The Alas
Lukefry
Zovicek
Mattem
Vitaa
Jako druhý se četl tým The Alas ve kterém působím jako týmový vedoucí. Odešli jsme s týmem do Chill Zóny kde jsem všem rozdal čísla, v týmu jsme se seznámili a poté jsem děti poslal dat napik. Chtěl jsem jít dát spink též ale bohužel jsem měl hlídku s Viou na druhém patře a Kris byl na 3 patře s Tondou.Pohled Vii :
Hned první den jsem měla hlídku s Arturem ale nebavilo mě to s ním protože je boring tak jsem šla poprosit Tondu jestli se semnou nevymění, že by šel dolu za Arturem a já nahoru za Krisem ale Tonda je skurvena pick me a nechtěl se vyměnit?! Takže jsem musela jít dolu za Archiem a řekla jsem mu "Sorry šla jsem jenom na záchod, vůbec jsem se nešla vyměnit s Tondou ať jde dolu nnn🤫🧏♀️" na to mi řekl že tam bude klidně sám ať jdu za Krisem. Šla jsem tedy nahoru a sedla si vedle Krise.
(T- Tonda, V- Via, K- Kris)
T: Kamo co tu zase děláš
V: Kamo Artur řekl že tu můžu být tak můžeš jít spát👍🏼
T: tak Jo tak já jdu dík
K: no konečně už odeselPotom jsme si povídali a když už žádné děti nepovídali šli jsme spát.
Pohled Artura :
Via odešla nahoru za Krisem a Tondou a já na hlídce zůstal sám. Šel jsem si zapnout telefon ale v tu chvíli přišel Tonda a sedl si ke mně že prý bude mít hlídku semnou.. povídali jsme si o všem co se na campu bude dít. Upřímně se už strašně těším na zítřejší aktivity. Ještě jsme s Tondou zašli na pár pokojů zkontrolovat děti a když už nikdo z dětí nemluvil šli jsme spát Tonda šel dolů na pokoj 115 a já šel na 309 kde už všichni spali.
ČTEŠ
Geek Camp Lovestories 1: Artur & Tonda
FanfictionKdyž se Artur a Tonda po roce setkají na Geek Campu tak si Artur uvĕdomí že má nĕjaké city k Tondovi. Jak to má Tonda? To ukáže čas...