2

4 2 1
                                    

İyi seyirler bebeler🤠


...


Askim: taehyung ya su yanındaki lavuk kalksın ya da ben komple ortalığı kaldiricam
bak damarlarımda geziniyo sinir
beynim zonkluyor ağrı girdi
yemin ederim

BWK HALA O ELI
O ELI VARHA
VARYA O EL
O MABADI VAR YA
HEH KOVUSTURUCAM
GELMISIM ADAM GIBI MANITAMI SEVICEM DIYE
MIGRENIM AZDI
YOK BEN AMINW KOYUCAM BU COCUGUN

●●●

Jungkook, ayağı kalkıp ileride sakince ve habersizce oturup ders yapan sevgilisi ve elini gotune sokmasi için Jungkook'a yalvaran lavugun yanına gidiyordu. Taehyung jungkooku hisseder gibi kafasını çevirmiş ve şok olmuştu. Çünkü bu bakışı biliyordu bu ortalık çok dağılacak demekti.

"Askim burdayım." Diyip sanki teselli etmeye çalışır gibi el salladı. Jungkook umursamadan elini yanındaki herifin omzuna sertçe koyup bir güzel sıktı. "O elini ben bir yerine sokmadan önce oradan kaldır ve masaya koy yoksa ben sana çok güzel koyucam" jungkookun dediklerini çok siklememis olacak ki o da ayağa kalkıp dalga geçen bir ifade takındı." Hadi ya naparsın uf mu?"

Jungkook en çok iki şeyden nefret ederdi
1- ciddiye alınmamak
2- taehyung yanındayken ciddiye alınmamak

Çocuğun yakasını  tuttuğu gibi kafasını burnuna gömmesi bir oldu. Ve taehyungdan bir çığlık yükseldi içerideki herkes gibi. Burnunun acısıyla soluklanan elemanı beklemeden bir yumruk daha geçirip yere yatırdı. "Jungkook saçmalama kalk adamın üstünden öldüreceksin." Jungkook elinin altında gittikçe ufalan herife bir yumruk daha çaktı. Zorla geri çeken adamlar yüzünden üstünden indi. Bırakmazdı imkanı olsa şurada öldürürdü.

"Jungkook napıyosun yaaa. Al şimdi başına belayı." Jungkook sevgilisinin eşyalarını toplayıp çantayı koluna almış bir eliylede sevgilisinin bacaklarına eğilip taehyungu sırtlayıp kafeden çıkmıştı. Taehyung çuval gibi omzuna atılmasının şaşkınlığıyla çığlık atıp debeleniyordu.

"JUNGKOOK  GEBERTİRİM SENİ BIRAK BENI" Jungkook oldukça stabil bir şekilde yürümeye devam etti. Kalkmaya çalışan taehyungun poposuna küçük bir şaplak atıp yoluna devam etti.

"Taehyung sen o telefonu süs niyetine mi taşıyorsun ha birtanem. Ben orada cinnet geciriyim diye mi? Hayır yani zaten o herifi her gördüğümde yeteri kadar sinirlenmiyormuşum gibi  bir de senin bacağına dokunmasına izin veriyorsun. Yok ben bu herifi bir gün domalticam." Taehyung bu laflara goz devirmeye yetindi. Ne hikmetse bu şeyler sadece Jungkook gelince oluyordu. Taehyung debenip jungkookun sırtına ufak yumruklarla beraber altıboş tehditler savunuyordu. "JUNGKOOK BIRAK AYRILCAM SENDEN DEFOL GIT" Jungkook buna hafifçe gülüp poposuna küçük bir sille geçirdi.

"Oldu ya başka şu ılık got yüzünden ayrılacakmiyiz buna gülmem bile" Taehyung artık bıkmışcasina susup bu yolculuğun bitmesini bekliyordu. Hayır ne zaman bu çocukla işi olsa Jungkook başında bitiyordu.

Jungkook birşeyi farketmis gibi durdu." Şu lavuğun ismi neydi?" Taehyung telaslanip kalkmaya çalıştı jungkookta onu indirmiş ama hemen elini sıkıca tutmuştu. Hayatta söylemezdi taehyung bu senaryoyu hatırlıyordu. Eski erkek arkadaşı Sungmin'i nasıl paranoyak ettiyse bogum'u da o hale getirecekti. Ve taehyung artık sıkıldı. Yüzüne eğilmiş ve bebek gözleriyle kendine bakan sevgilisini görünce dudağını istemsizce ısırıp isim vermemek için kafasını sallamisti.

"Evet hayatım isim neydi hani zaten her türlü bulurum onu." Taehyung içten bir oflayip kaşlarını çattı. Jungkook hep istediğine bur şekilde ulaşıyordu ve taehyung buna karşı çıkarıyordu. "Bogum" diye mırıldandı. Jungkookun kaşlarını hafifçe kalkti ve taehyung azıcık bile sevgilisini tanıyorsa şuan bir şeyler hazırlamıştı ve bu pek hoşuna gitmeyen şeylerdi.

Jungkook şapşal ama aydınlanmış bir ifadeyle gözlerinden bir ışıltı geçti. " bi dakika bi dakika bu lavuk sana orta okulda teklif eden değil mi? Lütfen isim karmaşası de yoksa ben kendimi bogucam artık." Taehyung masum gözlerle bakmak dışında bir şey yapamadı. Jungkook elleriyle taehyungun gözünü kapattı fazla tatlıydı odaklanamıyorum. "Ya taehyung şöyle bakma burda suikast planlıyorum sen gelmiş napiyorsun. Bakam bana öyle tatlı tatlı." Taehyung elleriyle jungkookun ellerini çekmeye çalıştı. Jungkook elini çekince dudağına ufak bir öpücük kondurmustu.

"Jungkook Bebeğim sence de abartmıyor musun? Hani benim zaten tek sevgilim sensin ve bir tek sen olacaksın ya bunlara gerek var mı? Dimi bence de yok." Jungkook dudaklarına kitlenmisti taehyungun ne dediğini bilmiyordu ve pek de ilgilenmiyordu. " Taehyung eve mi gitsek zaten çok güzelsin ve dudağına da bir şey sürmüşsun ben dayanamıyorum artık hani utaniyorsun diye öpemiyorum da." Taehyung utançla yüzünü eğmiş ve jungkookun elinden çekip onu yürütmeye devam etmisti. Jungkook taehyunga yol boyu tatlılık yapıp guldurmus ve kendini affettirmisti. Taehyung evinin sokağına gitmeden önce Jungkooka sarmış ve dudağına minik bir öpücük koyup kaçmaya çalışmıştı. Tabi jungkook bunu yememiş ve taehyung'u duvara yapıştırıp birguzel olmuştu.

"Camını açık bırak birazdan gelicem tamam mı?" Taehyung nazlanarak gülmüştü. Elini sevgilisinin yüzüne koymuştu. Pürüzsüz yüzünü sevmiş ve minik bir tokat atmıştı. Jungkookun gözleri sokla açılmış ve yüzü vurduğu yöne doğru yönelmişti. Hızla taehyunga dönmüştü " askim bu niyeyedi?" Taehyung sinirlenmisti. "Bir çok sebep icindi birincisi bogumu dövüp yüreğime indirdiğin için ikinci camımi kırıp hala boş boş konuştuğun için." Jungkook çapkın çapkın bakmış "baban yaptırmış camını baktım ben sabah." Taehyung artık şaşırmayı bırakmıştı.

"YOK SANA CAM FALAN GİDİYORUM BEN." Jungkook koşarak giren sevgilisine bakmış ve sadece gülmüştü. Kafasını minikce sallamış ve taehyungu düşünüyordu. Fazla tatlıydı tepkileri.

Bazen aşkın  kalbine çok geliyor gibi hissediyordu. Ama her geçen gün daha fazla seviyordu onsuz bir yaşam düşünmemişti bile çünkü o yoksa napicakti. Kime bulaşıcak kimi sinirlendirecek kime minik tokatlar takacak kimin camından her gece babasından gizlice girip iki saat uyuyacak ve kimi tüm gece izleyecek kime bu sevgisini verecekti. Cevap basitti kimse kimseye yan gözle  bakmayı bırak taehyungu tanıdığı gün hepsinin cenaze namazını kılmişti bile ah o zamanlar taehyung onu az sürundurmemisti. Gerçi hala sürünüyordu.

Taehyung olsun da yılan gibi yerde de yuvarlanırdı.

..

25.09.2024

Görüşlerinizi yazmayı unutmayın bir de vote atmayı seviliyorsunuz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Really Bad Boy / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin