Byla temná noc, kdy v kapele dohráli zvířecí maskoti místní pizzerie. Pracovníci, co je dostali na starosti, si s tím moc hlavu nelámali, když je jen zahodili do kanálu mezi krysy. Co však nevěděli je, že to bude brzy stát partu teenagerů životy...
Nespala jsem. Něco mi to nedovolovalo. Možná stres z toho, že už je konec prázdnin a já se budu muset vrátit do školy. Celou noc jsem jen proležela, zírajíc do stropu, s čtyřmi písničkami opakujícími se dokola. Kolem sedmé mi zavrněl telefon v ruce. Jeden člen naší šestičlenné party, Shark, navrhnul, že bychom mohli oslavit konec prázdnin a návrat do škol. Domluvili jsme se, že se sejdeme v pizzerii, která byla v mém městě.
Netrvalo to dlouho. Dvě hodiny uběhly jako voda a já seděla u stolu v JUFAB. Byla jsem tam jako první. Ještě aby ne, když bydlím nejblíž...
Ti animatronici, co volně pobíhali po pizzerii mi vždy naháněli husinu. Nedalo se jim věřit.Z myšlenek mě rychle vyrušila Monica. Holka s hnědými rovnými vlasy, zlatými brýlemi a šedomodrýma očima, která zrovna dorazila. Měla na sobě své typické oblečení, které bylo kombinace bílého tílka s hvězdou na hrudi a černé tepláky s bílými srdíčky. Pozdravily jsme se, pokecaly a čekaly na ostatní. Pizzu jsme zatím neobjednaly, protože jsme věděly, že jim to ještě nejmíň deset minut potrvá, a my nechtěly, aby jedli tu pizzu studenou. Naše konverzace skončila, a byl slyšet jen jekot dětí, které si užívaly svůj den v pizzerii.
,,Nevěřím, že je tu tolik dětí už tak brzo,'' prolomila jsem ticho.
,,To víš, robotičtí maskoti děti vždy lákali a vždy vydělávali peníze,'' zachechtala se Monica, ,,a i přes nehody v minulosti, pořád vydělávají.''
,,Děsí mě...''
,,Nejsi jediná,'' Řekla s pochopením v hlase.Nastalo další ticho přerušované jásáním dětí. Po pár minutách přijel i zbytek. Shark, který měl blond vlasy, černé oči a na sobě šedou mikinu s pruhovanými rukávy s modrými džínami. Další byl Speather, kluk s hnědými neupravenými vlasy. Zelený svetr v kombinaci s černými riflovými kalhoty, co se překvapivě dosti hodil k jeho hnědým vlasům. Další byla Pája a Gumik. Společně jsme si dali pizzu. Probíhaly ty nejrůznější konverzace, a nejrůznější návrhy na to, co budeme dělat zbytek dne. Nakonec se ozval Gumik: ,,A co bowling? Lony říkala, že tu je."
S tím nápadem všichni souhlasili. Bowling byl nová součást pizzerie, takže to nebyl žádný problém. Shark si s sebou vzal pivo.
,,Jsi si jistý, že je to dobrý nápad?" zeptala se Pája, která si toho všimla jako první.
,,Mám roky a měsíce praxe," odpověděl ji s úšklebkem Shark.
Pája si jen povzdychla. Pokračovali jsme do části pizzerie s bowlingem, kde jsme si sedli ke stolu.
,,Dobře, kdo jde hrát? Já budu sepisovat body,'' nabídla jsem se.
,,Já půjdu samozřejmě. Budete hrát s mistrem,'' odpověděl hned Gumik.
,,Are you challenging me?'' zasmál se Shark.
,,Mě neporazíš,'' řekl Gumik soutěživě.
,,To se ještě uvidí,'' ukončil konverzaci Shark, když šel k bowlingové dráze.Ti dva spolu zvládli hrát skoro hodinu. Mezitím jsme stihly sehnat další pizzu, kterou Shark s Gumikem pomalu ujídali. Všimla jsem si, že Monica moc nejí.
,,Copak, nechutná?'' zeptala jsem se.
,,Ne, tak to není. Jen už nemám hlad. Nechápu jak Shark zvládne jíst i když přímo před tím snědl 2 řízky,'' usmála se Monica.
,,Praxe,'' ozval se od bowlingu Sharkův hlas.
,,Ty máš taky u všeho praxi, že?'' zakroutila hlavou Monica s úsměvem.Kluci pokračovali s hraním bowlingu. Chvíli to vypadalo, že Shark vyhraje, ale poslední hod Gumika vše změnil - Strike!
Ozvalo se radostné 'woohoo!' a potlesk. Shark to jen chvíli překvapeně sledoval, ale po chvíli prohru přijmul. Skoro.,,Aspoň jsem vyhrál jiné turnaje,'' napil se svého piva.
,,Jako jaký třeba?'' zeptala se Monica.
,,O hru,'' podíval se na ni.
,,Jo tak,'' zasmála se Monica.U bowlingu jsme strávili pár hodin. Náš čas se chýlil ke konci, a my se rozhodli odejít. Povím vám, Shark byl na mol. A z toho co se stalo nevím, zda se mi chce smát nebo brečet.
Městem se rozlíhal divný smrad. Ale to jsme nijak neřešili. Ne dokud Shark nezapadl do kanálu. S tím, že ho Pája podpírala, protože se sotva udržel na nohou, tak ji stáhl s sebou. Všichni byli v šoku, a nikdo nevěděl co dělat. Monica rychle přistoupila ke kanálu blíž a naklonila se, aby viděla dolu.
,,Jste v pořádku?'' zeptala se vystrašeně. Brzy se jí ale ulevilo, když viděla že kanál tak hluboký není, a kromě pár odřenin a promile v krvi, byli oba v pořádku.,,Pojďte dolu, tady je to zajímavý,'' řekl Shark. Chvíli jsme váhali, ale nakonec Monica i Gumik souhlasili a šli za nimi.
,,Ten kanál by neměl být vůbec otevřený, nevím jaký debil ho nezavřel,'' zanadávala jsem si, mezitím co jsem opatrně lezla dolu. Žebřík pod mou vahou a faktem, že přede mnou lezli další dva lidi povolil, a já i s kusem žebříku spadla. Nic mi nebylo, jen jsem byla v ten moment trochu v šoku.Ostatní mi pomohli na nohy. Sotva jsem se stihla vzpamatovat, někdo nad námi ten kanál zavřel.
Přišlo mi absurdní, že je někdo tak neohleduplný, že se ani nepodíval, jestli tam něco, nebo někdo není. Přeci nás musel vidět, nebo aspoň slyšet. Speather zkusil dosáhnout na víko od kanálu, ale na to byl ulomený až moc velký kus žebříku. Nastalo ticho, a přemýšleli jsme, co budeme dělat.
ČTEŠ
In The Sewers ; Wrong Reality
HorrorIn The Sewers je fanmade příběh o horrorové indie hře 'Fnaf', který je inspirovaný snem. Příběh je o šesti mladých lidech, kteří se nešťastnou náhodou dostali do kanálů, které byli bludiště bez východu. Dozvídají se, že v kanálech nejsou sami. Jsou...