ITS 2 ; Run, Run, Run

17 1 0
                                    

Po chvíli přemýšlení jsme se začali ohlížet okolo. Přeci tu musel být nějaký východ. Nějaká cesta ven. Přece neumřeme v kanále. 

Ohlídla jsem se, zamrazilo mě, když jsem viděla pár červených očí. Byly daleko, ale připadalo mi, že se dívají přímo na mě. Otočila jsem se zpátky na ostatní. Nechtěla jsem nic říkat, už takhle vypadali všichni dost vystresovaně. Svedla jsem to na noc bez spánku a šla zase za nimi.

,,Možná by bylo dobrý jít něco hledat. Nikam se nedostaneme, pokud budeme na místě,'' řekla Pája. Ostatní jen tiše souhlasili, a šli jsme dál. Shark se na chvíli oddělil, čehož si všiml Gumik.
,,Sharku, kam to sakra jdeš?'' zeptal se starostlivě.

Shark neodpovídal. Vypadal, že něco viděl. Otočil se na Gumika, který vypadal dost vystrašeně. Nechápala jsem proč, dokud jsem se nepodívala za Sharka, který netušil, co je za ním.
,,doprdele,'' řekla jsem si pro sebe. 
Za Sharkem byla umívající se králičí hlava. Jenže to byla králičí hlava na jakési hadici, která se vrtěla, jako plazící se had. Něco mi to připomínalo, ale nemohla jsem si vzpomenout co. Modrou králičí hlavu už jsem viděla, ale kde?

Z myšlenek mě vyrušil bolestivý křik. Králík se pokusil Sharka kousnout do hlavy, ale Shark zareagoval včas, a králík se mu zakousl do ruky. Gumik neváhal, a dal králíkovi pěstí přímo do oka, což ho donutilo Sharka pustit. Králíkova hlava splynula s tmou.

Postupně jsme se vzpamatovali a seběhli jsme se k Sharkovi a Gumikovi. Z pohledu na jeho ruku mi bylo zle. Jeho kůže byla kompletně odtrhnutá do bodu, kdy mu bylo vidět trochu kosti. Shark se na ruku jen vyděšeně díval, rychle dýchal, a vypadal, že každou chvíli omdlí. Byl celý rozklepaný, takže se neudržel na nohou a spadl na kolena.

 Z krve mi nikdy zle nebylo, ale z pohledu na roztrženou ruku mého kamaráda, mi bylo příšerně.

V tom stresu jsem si ani nevšimla, že se Speather držel dál. Jen nás pozoroval z dálky. Ale v ten moment jsme měli jiné problémy. 
,,Má někdo kus látky?'' zeptala se Monica. 
V ten moment si Gumik bez váhání utrhl kus trika a okamžitě obvázal Sharkovo ruku.
,,Co se proboha stalo?!'' panikařila Pája. 
,,Gigantický králík. Já sám nevím, co to bylo,'' řekl traumatizovaně vypadající Gumik.
,,Gigantický králík? Jsi si jistý?'' ujišťovala se nevěřícně Pája.
,,Podívej se na jeho ruku!'' neudržel se Gumik. Kdo ho ale může vinit.

,,Dobrý, neječte, nepotřebujeme více pozornosti,'' uklidnila je Monica. A měla pravdu. V tuto situaci byla pozornost to nejhorší, co nás mohlo potkat. Kdo ví, co dál se zde ukrývalo. Po lehkém rozdýchání situace jsme pomohli Sharkovi na nohy a radši šli opatrně dál. V životě jsem si na svoje okolí nedávala větší pozor.

Po chvíli jsme došli na místo, co vypadalo jako strojovna. Strojovna byla opuštěná, a asi už nás ani nepřekvapovalo, že tam bylo mrtvé tělo. Bylo rozervané, vnitřnosti všude okolo. Spíše to vypadalo, jako když si někdo hodně vybíravý na tělu pochutnával, a vynechával určité části. Žebra těla byla kompletně odhalená, srdce chybělo a to samé i ledviny. Nikdo se k tělu nevyjádřil jinak, než ohlušujícím tichem a zhnuseným pohledem.

Všimla jsem si přehrávače, který ležel na jednom ze dvou stolků. Pustila jsem nahrávku, která ležela zahozená na zemi.

,,Jmenuji se Thomas Beck, a byl jsem pověřen k prozkoumání místní kanalizace......''

In The Sewers ; Wrong RealityKde žijí příběhy. Začni objevovat