Mutsuz

79 15 0
                                    

iyi okumalar.....

okuldan çıkıp eve geldim teyzeme seslendim tv izliyordu gidip yanına oturdum ve konuşmaya başladım"meloş bu gece arkadaşlarımla kalsam sorun olur mu " dedim en masum gülüşümü atarak melek"kim miş bu arkadaşın 2 günde ne arkadaşı bu"dedi aslı"teyze cemreler tanıyorsun sende"dedim melek"tanıştın mı onlarla"dedi şaşkınca sonra "git tabi onlara güvenim tamdır" dedi hemen yanağına sulu öpücük kondurup odama geçtim elbise aramaya başladım kısa bi etekle tişört giydim (elbise:M: de var) saçımıda açık bırakıp çantamı alıp çıktım evden söför beni egelere bıraktı evleri çok güzeldi kapıyı çalıp beklemeye başladım....

ege"wow yakmışsın yine kanki yalın anıl eteğini görmesin fena olur" dedi aslı"ona ne ki benden"dedim ve içeri girdim cemre ve anıl oturmuş film arıyorlardı selam deyip yanlarına geçtim cemre"hoşgeldin bitanem gel bakalım sende seç hangisi sence" ne kadar romantik film istesemde korku filmi açtılar herkes gülerek bakarken ben çığlık ata ata bakıyordum çok kötüydü ya ....

sonunda eziyet bitmişti pizza söyledik ve yedik biz ortalığı topladık erkekler de telefonda takılıyordu işimizi bitirip koltuğa yığıldık mira konuşmaya başladı"şişe çevirmece oynayalım mı?"dedi heycanla herkes onayladı benle ege hariç tabi bizi dinleyen olmadı.

cemre elinde şişe getirip geldi herkes masanın etrafına oturdu ilk çeviren cemre oldu miraya soruyor "hmmm mira sabah niye moralin bozuktu"mira"babamla kavga ettik yine"dedi üzgünce ve şişeyi çevirdi ben çıktım mira sordu"hiç sevgilin oldumu"dedi hiç düşünmeden "hayır" dedim erkeklerin hepsi sen ciddimisin bakışı attı ve umut konuştu"yeme bizi bu kadar güzelsin ve hiç sevgilin olmadı"dedi gözlerini pörtleterek aslı"ilk aşkım ilk sevgilim olmasını istiyorum ondan" dedim ege"ha iyiymiş lez olduğunu düşünmedim değil" dedi herkes gülmeye başladı..

şişeyi ben çevirdim bu sefer ve ege çıktı aslı"doğruluk mu cesaret mi" dedim cesaret dedi bende cemreye iki gün boyunca süprizler yap dedim ilk başlarda itiraz etsede kabul etti ve şişeyi çevirdi anıl çıktı ege sordu cesaret dedi egede"aslıyla 10 sn boyunca öpüş"dedi herkes şok oldu ve neeeee diye bağırdık anıl"saçmalama düzgünce bi şeyde kızı ne seviyorum ne tanıyorum hayatta öpmem"dedi ciddiyetle ne seviyorum ne tanıyorum dediğinde sanki kalbime ok saplanmış gözlerim dolmuştu umut konuşmaya başladı"abi o kadar kızla yattın tanıyormuydun sanki onları"dedi benim kayışlar koptu tabi ağlamaya başladım anıl yetmez miş gibi bide orps yerine koyuldum cemre bağırmaya başladı"ne biçim konuşuyorsunuz aslı orsp değil düzgün konuşun onunla hakan abi size emanet etti yaptığınıza bakın"dedi sinirle benim ağlamam dahada şiddetlendi ve ağzımdan hıçkırık kaçınca herkes bana döndü bende göz yaşımı elimin tersiyle silip kalktım hemen dış kapıya ilerledim anıl peşimden bağırsada aldırış etmeden çıktım kapıyı vurarak evden biraz yürüdükten sonra umutla anıl peşimden gelmişti onları hiç dinlemeden taksiye binip gittim eve....

eve geldiğimde teyzem uyuyordu hiç ses çıkarmadan odama gittim cemrede 27 miradan 33 arama 8 mesaj vardı teli kapatıp hemen uyudum....

sabah kalktığımda saat 7:00 rutin işlerimi halledip okula gittim hiç havamda değildim ne yemek yedim ne teyzemle konuştum..

okula girdim sınıfa geçtim hemen cenkin yanına oturdum cenk"naber fıstık geliyorsun dimi bu akşam" aslı"gelmesem başka zaman gitsek olmaz mı" dedim umutla anıl girdi sınıfa o sırada ben de "tamam geliyorum nerde buluşucaz" dedim
cenk"ben seni alırım fıstık"dedi başımı tamam anlamında salladım cemreyle egede girdi sınıfa cemre üzgün görünüyordu umutla anıl hiç bişey yok muş gibi yerlerine geçtiler..

cemre yanıma geldi "konuşa bilirmiyiz aslı dün için ben çok çok özür dilerim onların adına onlarda üzgün gerçekten"dedi bu kız hep böyle onların hatasınımı düzeltiyor aslı"cemre senin suçun yok ki onların ağızları var pişman olsalardı kendileri gelip özür dilerdi sen değil canım boş ver ben iyiyim" dedim cemre"arkadaşız hala değilmi" dedi aslı"saçmalama seninle küsecek değilim ya ama artık sadece okulda buluşalım senle ve mirayla" dedim üzgündüm ama o anılla tekrar aynı evde olmak istemem cemre ağlamaya başlamıştı hayda noldu ki şimdi"canım niye ağlıyorsun kötü bi şey mi dedim çok özür dilerim bilmeden di"dedim çok ağlayarak napim öyleyim karşımda ağlayan birini görsem ağlarım cemre"ben seni çok sevdim ama sadece okulda napalım ki lütfen bi şans daha ver"dedi aslı"tamam canım ağlama söz buluşucaz okul dışındada dedim göz yaşımı silerek cemre hemen sarıldı ve egenin yanına gidip oturdu bende cenkin yanına döndüm mira geldi bu sefer oda özür diledi umut adına ve gitti............

son derse kadar hiç konuşmadım hep telde takıldım ve o muhteşem zil çaldı hemen çantamı alıp çıktım dışarıya cemreyle mirayı öpüp arabaya bindim umutla anıl ve ege 2 dersten sonra hiç girmediler derse dilim daha iyi desede içimden bi ses keşke anıl gitmeseydi dedi ama boş ........

vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar teşekkürler 😘😘😘😘😘😘

PLATONİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin