okuldan çıkmıştım eve doğru yürüyordum hava çok güzel di biraz daha yürüyüp eve gelmiştim eve girdiğimde teyzem yoktu hemen odama çıktım hazırlanmak için o sırada telefonum çaldı arayan cemreydi."alo efendim canım" dedim "akşam bize geliyorsun ben sen mira pijama partisi veriyoruz itiraz istemem"dedi "canım ben gelemem cenke söz verdim buluşucağız diye"dedim"wow aşk kokusu nerden esiyor diyorum bende ama bence cenkten uzak dur çünkü hakkında tam olarak bi şey bilmiyorsun şimdi söyleyip huzurunu bozmuyucam buluşmadan sonra gel bize adresi mesaj atarım sana öptüm bay"dedi cevap vermemi beklemeden kapattı deli kız.
duş alıp çıkmıştım banyodan elbise dolabımdan kırmızı diz üstünde biten elbisemi çıkardım altına da siyah babet ve siyah çanta kullandım saçımıda açık bırakıp parfüm sıkıp aşağı indim ve salonda beklemeye başladım...
cenk gelmişti şimdi arabadayız ve cenk hep konuşup şakalar yapıyordu gerçekten anıldan sıcak kanlıydı ama anıl kadar güven vermiyordu konuşması tavrı anıla karşı yabancı olduğum duygular besliyordum bunu ne kadarda kötü olduğunu bilsemde engel olamıyordum aklıma kalbime..
retauranta gelmiştik çok lüks bi yere benziyordu bence abartılı bi yerdi ben cafe gibi yerlerde daha rahattım arabadan inip ilerlemeye başlamıştık birden belimde hissettiğim elle irkildim baktığımda cenkin eli olduğunu anladım rahatsız olmuştum ve konuştum"elini çekersen daha güzel olur bence"dedim "hm özür dilerim farkında değildim"dedi buna taniki inanmadım ama ses çıkarmadım..
masamıza oturduk siparişleri verdik yemekleri bekliyorduk ki birden anıl sinirli gözlerle bize doğru geldiğini gördüm tam masamızın yanında durup beni kolumdan çekerek kaldırdı ben tabi itiraz etmedim çok sinirliydi "kaç defa diyicem sana lan it oğlu benim kızlarıma yaklaşma diye"dedi anıl cenk sadece kahkaha atmıştı ve konuştu "senin kızlarını ben istemiyorum onlar beni istiyor nisa mesela ne kadar ayrıldık desemde altımda olmaktan vazgeçmiyor"dedi alayla gerçekten bu söyledikleri iğrençti anıl sinirlenmişti ki yumruğunu geçirdi cenkin yüzüne ve benide kolumdan sürükleyerek dışarı çıkarıp arabaya fırlattı bu tavrı beni sevindirmişti fırlatması değil tabiki kıskanması sırıtmamam sebep oluyordu ve anıl konuştu"bana bak kiminle sevişmek yatmak istersen iste ama cenkten uzak dur o sandığın kadar iyi biri değil küçük fah-" lafını tamamlamadan tokat attım kalbim sanki param parça olmuştu neden sözleri beni bu kadar kırıyordu ki "eğer bana bi daha fahişe gibi sözler dersen karşında eniştemi bulursun bunu bil bidahada sakın bana karışmaya kalkma istediğimle olurum piç herif"deyip arabadan indim ve kapıyı çarpıp çıktım anılda zaten beklemeyip gitmişti bi taksi çağırdım ve hemen cerelere gittim....
taksiciye parasını ödeyip indim taksiden kapıyı çalıp beklemeye başladım kapıyı cemre açmıştı hemen ona sarılıp ağlamaya başladım "canım özür dilerim bilseydim önceden derdim ama sen öyle mutlu olunca diyemedim cenkin ne kadar sapık biri olduğunu"dedi ne diyor bu kız "asıl pislik olan anıl cenk değil"dedim hıçkırarak cemre hemen içeri aldı beni odasına çıkıp orda herşeyi anlattım onlara "sen anıla baya baya aşıksın" dedi mira ağlamam geçmişti"sanırım"dedim sadece "bak anılın nisadan hoşlandığını biliyorsun ama ben sana güveniyorum masumluğunla anılı kendine deli gibi aşık ediceksin bizde sana yardım edicez o nisanın yengemiz olmasını istemeyiz hiç birimiz"dedi cemre elimi tutarak çok iyi gelmişti konuşmak onlarla saate baktığımda 5:30 olmuştu üçümüzde cemrenin iki kişilik yatağına geçip uyumuştum.....
öğle kalktığımda cemreler uyanmamıştı sesizce kalkıp odadaki banyoya gidip yüzümü yıkadım banyodan çıktığımda ikiside uyanmıştı günaydın deyip elbisemi alıp tekrar banyoya girdim dünki elbiselerimi giyip çıktım cemrelere işim var deyip çıktım evden hemen gidip teyzeme anlatıcaktım anılı onunla arkadaş gibiydik hep herşeyi paylaşırdık birbirimizle...
eve gelmiştim hemen teyzemi salona çekip anlatmıştım teyzem çok sevinmişti ilk kez aşık olmuştum ve bu çok güzeldi "ama teyze anılın bana fahişe demesi gerçekten kalbimi çok kırmıştı ben daha ilk öpücüğümü kaybetmemişken onun bana öyle demesi kalbimi çok acıtmıştı"dedim "boş ver oda bi gün öğrenecek ne kadar masum olduğunu onun duyuları kapalı şimdilik ama ben sana güveniyorum kendine aşık ediceksin onu"dedi teselli ederek "orospu oğlu ben ona ödetirim neymiş prensesime fahişe demek piç herif bide güvenip seni emanet etmiştim ona" dedi birden eniştem eyvah ne zaman gelmişti ki benle teyzem şokun etkisini giderip konuştuk "hayatım cenkle buluşmuş ondan öyle karışma sen çocukların işine hem anıl senin ortağın kavga etmeyin" dedi teyzem bende hemen"evet enişte önemli değil anlar nasıl olsa oda bi gün fahişe olmadığımı"dedim "tamam ama bi daha öyle bi şey desin anasından doğduğuna pişman ederim onu dua etsin senin ona aşık olmana"dedi ben çok utanmıştım buna ama aldırış etmeden odama çıktım güzel bi duş alıp uykumu iyi alamadığım için tekrar uykuya daldım.......
arkadaşlar tüm vote ve ilginiz için teşekkür ediyorum 😉😉😉😉
votelerinizi eksik etmeyin lütfen ☺️☺️☺️☺️☺️
umarım beğenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLATONİK
Novela JuvenilARKADAŞLAR VOTELERİNİZ VE İLGİNİZ İÇİN ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM